Miss.Tang

Dilemma - HJÆÆLP

8 indlæg i dette emne

Min mor skrev igår og spurte om hun måtte give min adresse til min moste som gerne vil sende blomster og en gave. Det er en rigtig sød tanke, problemet er bare at jeg på inge måde har lyst til at hun skal have min adr! Hun er en pers jeg absolute ikke har lyst til at have kontakt med, har også afvist hendes venneanmodninger på FB som den eneste i famillen, tror jeg.

En ting er hun er kugle skør - på den bestemt ikke gode måde! hun drikker og ryger lidt for meget hash(dog som smertes stillende, men sammen med alkoholden bliver hun bar eendnu værre!) Hun er en sladder taske uden lige. Laver sine egne historier og sviner sin famillie til. Hun er ret syg, eller har ihvertfald været. Så min mor tog sig rigtig meget af hende dengang hun boede i samme by. Kørte hende til div undersøgelser og behandlinger på sygehuset flere gange om ugen og støttede hende gennem et hårdt forløb. Min moster finder en kæreste og på et tidspunkt ringer han til min mor og siger han bare lige vil sige til min mor hvad min moster render rundt og fortæller 'ude i byen' så hun er forberedt, hvis der var nogen der skulle snakke med min mor om det - det er et 'småt' samfund på det punkt.

Men det min moster render rundt og siger er bla at min mor og hendes børn (min søster og jeg) er uintillgente og udyelige. Vi kan ikke en sked og vi bliver aldrig til noget. Osv i den stil.

Så vil jo ikke være grådig heller..

Hvad ville i gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

bede mosteren sende blomster til din mors adresse

sig at I måske er på sygehuset noge dage efter fødsel og ikke kan modtage blomster så det er bedst det går til din mor?

Ahhh I er kommet hjem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er den historie din moster kommer med.. kan jeg ikke se hvorfor i skulle åbne op for at hun kan sende jer gaver.

Jeg havde kort og godt sagt 'nej tak'..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er den historie din moster kommer med.. kan jeg ikke se hvorfor i skulle åbne op for at hun kan sende jer gaver.

Jeg havde kort og godt sagt 'nej tak'..

Det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ville pænt takke nej tak - evt skrive til din moster og forklare hende at du ikke er interesseret i kontakten da du føler hun skaber "drama" og det magter du ikke. men at det var en sød tanke med gave/blomster, men at du har brug for fred og ro - og hvis i en dag mødes til familiefest osv kan hun jo give dig den.

sådan som du beskriver hende lyder hun jo som om hun hsr nogle problemer, så selvom hun skaber røre i andedammen så er det nok ikke kun for at skade dig og dine nærmeste - det er nok for at skjule egne problemer, og fremhæve sig selv. så det er op til dig hvor meget du vil have hende i dit liv. hvis du takker ja til gaven, så tror hun måske der er en åbning for kontakt - og hvis det ikke er tilfældet så er det lidt synd for hende også.. så jeg ville takke pænt nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige nej - alternativ må der sendes til din mors adresse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er den historie din moster kommer med.. kan jeg ikke se hvorfor i skulle åbne op for at hun kan sende jer gaver.

Jeg havde kort og godt sagt 'nej tak'..

Osse her havde det været nej tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville enten sige pænt nej tak som de andre skriver, eller sige til din mor at hun kan sende blomsterne til dig din mor. Håber du finder en løsning på dit dilemma :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER