GBP86

Tør næsten ik sige det....

16 indlæg i dette emne

Åhh...min stakkels lille pige har fået kolik...

Hun har grædt i alle vågne timer siden torsdag. Lægen og vagtlægerne har kigget lyttet og mærket. Og hun er sund og lyder frisk. Hun er bare dybt ulykkelig...så ja...de gætter alle på det ik er forstoppelse som vi startede.med at tro men nok kolik...tør ik tænke mere end en dag frem af gangen. Det er satme hårdt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ha nej.. sender en masse kram til dig og din kitler pige, og håber i kan finde en løsning. Har hørt rigtig godt om zoneterapi mod kolik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, stakkels lille pige og hendes forældre :kram2 Håber at det hurtigt bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

føler med dig :( vores søn har slet ikke sovet i dagtimerne siden onsdag... den anden nat var han vågen til kl 5 om morgenen... ja og idag har jeg kæmpet med ham siden kl 7:( så det er over 12 timer siden han har sovet - begynder også at frygte det ikke kun er gulsot der driller :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afsted til Zoneterapi, det hjalp på min store søn, og hvis det ikke virker så kiroprakter :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram åååh I stakler :kram

Afsted til kiroprakter eller zoneterapi, det kan kun gå for langsomt med at få smerten væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nej... Stort knus og masser af tanker herfra...

Sfsted til Zoneterapi, de fleste har go effekt af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også hørt meget godt om kiropraktor og kranio-sakral, det han gøre underværker siger de kloge!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh føler med dig. Vi har haft en nat, hvor trolden kun har ville sove el nærmere hvile i vores arme og har været utrøstelig meget af tiden. jeg græd af frustration for jeg var så bange for hun havde ondt. og hun var bare så træt.

Af sted til zoneterapi, akkupuntur el kranio sakral terapi. Held og lykke og masser af tanker herfra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker alle sammen...

Jeg skalringe til sundhedsplejeske og læge imorgen og få henvisning til sygehus med henblik på grundigere undersøgelse af hendes mave og tarm funktion.

Har trumfet igennem at jeg ik vil give hende mere afførende midler når der er tvivl om det er det. Hendes krop arbejder på fulde knald i forvejen, så så vil jeg da ik tvinge den til at knokle mere...åhh syntes det er svært. Vil bare min pige det bedste... så ser frem til svar på om det er kolik eller smerterne skyldes noget de kan fikse...

Og så er det vildt hårdt med konstant grædene baby...tuder li så meget som hende. Og man føler sig som en kæmpe fiasko når det står på...vil bare gerne nyde min mand og vores lille elskede mirakel :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen kloge ord, men vil bare sige at jeg føler med dig. Stort kram herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

god ide at få hende undersøgt ordentligt - hvis du bruger mælkeerstatning så se om profylac fra apoteket virker - den er ikke så hård mod maven.. den er bare dyr uden recept. overvejer selv at købe den idag så Lillemanden kan tie stille og måske sove??!? for ja, man går selv ned når de små græder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaajs hvor hårdt! stooooooort kram, og et ønske om at det snart går bedre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved ikke om dette hjælpere - men min sundhedsplejerske rådede mig til at betragte Victor som for tidlig født- så han finder kun ro ved enten min kæreste eller jeg. dvs ingen lange indkøbstur eller gå fra arm til arm. og acceptere han kun kan sove ved os de første uger - og går det helt skævt så læg barnet kun i ble på din eller manden bare overkrop under dynen.. eller kog 20ml vand mé en teske sukker sæt i køleskab og servere koldt på teske til hende det kan give ro til maven... vi fik anbefalet at købe babyslynge da han er tryghedsnarkoman :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for rådene.og tankerne...

Havde en god lang snak med SP hvor hun kom med forskellige ideer og forslag. Hun kommer Torsdag og laver grundig tjek af lille pigen. Så end til da handler det bare om at trøste og give bebs lov til at være ked ind imellem selvom det røv hårdt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER