31 indlæg i dette emne

Hejsa! Det er Legekæden, som forhandler Meep i Danmark. Den koster som nævnt 1500 kr.

I kan læse lidt om den her: http://www.sahl-skjern.dk/meep.html

Med venlig hilsen Lilla ko :)

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er forskellen på meep og kurio?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :)

Det var så lidt, håber det kunne bruges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på meep og kurio?

Hejsa, en af forskellene er blandt andet, at man med MEEPs børne tablet kan downloade via Google Play.

Det kan man vist ikke fra den anden, fordi den er låst til kun at kunne downloade fra bestemte sider.

Meep er ligesom en tablet til voksne, den er bare designet til børn.

Med venlig hilsen Lilla ko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linus' far er iPhone / applenørd af stort format ;)

Dvs. Linus har en gammel iPhone (en af de første - den med runde hjørner) som han spiller på. Der er ikke simkort i, så det er kun til spil.

Problemet er at de spil han spiller på min iPhone (som er mandens aflagte 4'er) eller fars 4S'er eller Pernilles 5'er (købt for egne konfirmationspenge) kan ikke køre på den gamle telefon (den er simpelthen for gammel :( )

Så derfor ønsker han sig en ny.

Han har ingen ide om hvad sådan en koster, ved bare at han kan spille på den.

Og nej - han får ikke en iPhone i julegave ;)

Regner dog med at manden og jeg skal have de nye iPads der kommer her i næste måned (for vi har ikke nogen) og så får ungerne 2 iPad2 til deling. De skal kun bruge dem til at spille og se film på, så det behøver ikke være de dyreste :)

Mht at give iPads i julegave, er det fordi jeg lige har arvet, og derfor flotter vi os. Normalt er julegaveniveauet omkring 300 - 500 pr. barn (og kender jeg manden ret så skal vores iPads ikke være julegave, men bare noget vi køber så snart de er i butikkerne ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg skal have en pige så jeg kan købe Sylvanian families, det er da det sødeste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER