Morpige

Hvor er her hyggeligt :)

21 indlæg i dette emne

At forummet er så "småt" bringer helt minder frem, til dengang i 2005 hvor jeg startede herinde og fik sådan en god modtagelse.

Ja fik bare lige lyst til at nævne det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower Kan kun give dig ret :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At forummet er så "småt" bringer helt minder frem, til dengang i 2005 hvor jeg startede herinde og fik sådan en god modtagelse.

Ja fik bare lige lyst til at nævne det :)

Ja, det er nemlig rigtig hyggeligt når det ikke er så mega stort.

Jeg meldte mig i sin tid ind i 2004 og dengang kunne der gå dage fra man postede til man fik svar :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig..

Dejligt her ikke er så mange endnu..

Er glad for at være her.. Har nu aldrig haft noget imod martin og ki som ejere, og ser kun de gør deres arbejde godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig med jer alle :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er nemlig rigtig hyggeligt når det ikke er så mega stort.

Jeg meldte mig i sin tid ind i 2004 og dengang kunne der gå dage fra man postede til man fik svar :lol

Helt enig - noget af den gamle stemning :biglove ... så længe det varer, om lidt er her nok en million medlemmer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også.....og har faktisk savnet de "gamle dage", hvor alle der fødte blev ønsket tillykke og man kunne følge med i alle (stort set) jeg har aldrig glemt, Abelka, indlægget om, da dit vand gik ved jeres første fødte....da det netop var fordi man fulgte med alle..... På de store forums forsvinder noget af det og er mere forbeholdt terminsgrupperne. Hvilket også kan være fint nok, jeg har bare savnet det andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også der var mere hyggeligt da jeg meldte mig ind i januar 2006, det er nemmere at overskude det lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også.....og har faktisk savnet de "gamle dage", hvor alle der fødte blev ønsket tillykke og man kunne følge med i alle (stort set) jeg har aldrig glemt, Abelka, indlægget om, da dit vand gik ved jeres første fødte....da det netop var fordi man fulgte med alle..... På de store forums forsvinder noget af det og er mere forbeholdt terminsgrupperne. Hvilket også kan være fint nok, jeg har bare savnet det andet :)

Abelka - var det dig der måtte slippe vandet på en Statoil station med en haps dog i hånden? Synes svagt jeg kan mindes denne fortælling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Abelka - var det dig der måtte slippe vandet på en Statoil station med en haps dog i hånden? Synes svagt jeg kan mindes denne fortælling :D

Ej den historie kan jeg slet ikke erindre. Men den lyder sjov :lol

Abelka hvis det var dig så får vi lige en fødselsberetning ik :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig, syntes også her er super hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder nu osse at komme herind allerede. :P :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Abelka - var det dig der måtte slippe vandet på en Statoil station med en haps dog i hånden? Synes svagt jeg kan mindes denne fortælling :D

Si si - dog uden den franske, jeg var på vej ind for at købe den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Si si - dog uden den franske, jeg var på vej ind for at købe den :D

yes yes det er nemlig lige præcis det jeg kunne huske... at vandet gik der midt på tanken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Si si - dog uden den franske, jeg var på vej ind for at købe den :D

Ha ha - ok jeg kunne bare huske noget om den haps dog.

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også det er fantastisk, er jo selv en af 2005´erne.. Og det er rigtigt hyggeligt at være en del af nogen.. Uden der er grupper der "styre" det hele :) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :glad :glad :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa, det er en fantastisk stemning herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yey!!! Det er her nemlig!!! Aiii....er næsten euforisk :D Kram til jer alle! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må indrømme at jeg også er helt vild med den her lille hyggelige hule BK er lige nu... :loveshower

Også fordi jeg er næsten sprit-ny (altså havde været på bryllupsklar halvandet års tid da jeg skulle giftes, og var for nyligt kommet ind på det der nu er BX) og nu har man lissom chancen for at komme med og lære nogen at kende, inden der bliver alt for mange herinde... og man bare drukner totalt i mængden :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER