Gade

Kø-tilbud i babysam

16 indlæg i dette emne

Hej....

Er der nogen som ved om der kommer et katalog med kø-tilbudene fra babysam?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ved Keg desværre ikke men der er en del Info på deres facebook side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så det lige i vores lokale ugeavis. Ugeavisen vejle. den kan du se på nettet og der er deres annonce :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej....

Er der nogen som ved om der kommer et katalog med kø-tilbudene fra babysam?

Der kommer ikke noget katalog med kø-tilbud. Der er udelukkende dem som er vist på denne poster:

76823_400545796679610_1955178860_n.jpg

Derimod kommer der et fødselsdagskatalog/flyer som du vil kunne finde på babysams hjemmeside i løbet af idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der her erfaring med at tage til det fødselsdagsudsalg i babysam? Er det "forsvarligt" at tage baby med derud, eller er det ren selvmord? :unsure

Jeg har én gang før stået i kø til køtilbud og der kom der seriøst voldstrusler :wacko Den slags tør jeg altså ikke med Valdemar :unsure

Men vil da gerne have fat i nogle af de der Joha-dragter :P (Kø-tilbudene er jeg ikke interesseret i, og jeg magter ikke at stå i kø for dem :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen, der her erfaring med at tage til det fødselsdagsudsalg i babysam? Er det "forsvarligt" at tage baby med derud, eller er det ren selvmord? :unsure

Jeg har én gang før stået i kø til køtilbud og der kom der seriøst voldstrusler :wacko Den slags tør jeg altså ikke med Valdemar :unsure

Men vil da gerne have fat i nogle af de der Joha-dragter :P (Kø-tilbudene er jeg ikke interesseret i, og jeg magter ikke at stå i kø for dem :P)

Fødselsdagstilbuddene er ikke noget problem.. som regel - du kan blot risikere de er udsolgt :)

Når du har Valdemar med ville jeg vente med at tage derud til de fleste kø-tilbud er væk.. dvs. efter et par timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fødselsdagstilbuddene er ikke noget problem.. som regel - du kan blot risikere de er udsolgt :)

Når du har Valdemar med ville jeg vente med at tage derud til de fleste kø-tilbud er væk.. dvs. efter et par timer :)

Okay. Altså udsolgte varer kan jeg sagtens leve med. :) Det var mere at køre barnevogn med uskyldig lille (og måske pylret?) baby rundt mellem tusind stressede kvinder med store truende rocker-type mænd jeg ikke rigtig kunne overskue :P

Måske man skulle kigge derud ved middagstid og se om der er noget Joha tilbage :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøv at tjekke babysams facebook side.. der er kommet flere tilbud op(IKKE kø tilbud) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør godt tage den lille med - man kan altid bare gå, hvis det er for voldsomt.

Da jeg arbejdede et år i en babysam havde vi også en del forskellige tilbud, og da det var aller vildest, stod der måske 15-20 mennesker udenfor og ventede, da vi åbnede. Vi havde da travlt, men der var ikke kaos og "udsalg i magasin"-lynching

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en venlig sjæl, der vil fortælle hvilke tilbud det er, de skilter med på facebook? :)

Jeg har nemlig ikke facebook, så jeg kan ikke se det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har været til udsalg i BabySam i Lyngby i dag. Var der kl. 10 - der var mange mennesker, men det var ikke for mange. Jeg var dog glad for at Anna sov, så jeg kunne lade barnevognen blive ude ;)

Jeg kom hjem med følgende:

Termosæt til 100 kr.

051_3.jpg

2 Joha-bodyer i str. 80 og 100 -uld/bomuld til 75kr. stk.(har den også i str. 62 og var SÅ glad for den!)

joha_uld_body_pige.jpg

Grå Joha-natdragt i uld/bomuld til 75 kr.- den er der så ikke billede af på hjemmesiden, men den er i den fine oversigt Glowin har sat ind :)

Quilts of Denmarks Junior-gåsedunsdyne (vi har den model i babydyne og den er rigtig lækker!) til 629kr.

100005_3_1__2.jpg

Jeg ville også gerne have haft regntøj, men det var ikke i Annas størrelse. Synes nu stadig det var en ret god høst! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også afsted.. var der ca. 8.45.. for tænkte at det KUNNE jo være en af ESL fleece dragterne passede, men nej..

Så jeg kom i stedet derfra med:

Joha uld heldragt til lillesøster

Ticket To Heaven forårsjakke til Silje

Melton futter til Silje

Puslepude til puslepladsen på 1.sal

Alt sammen for bare 250,- :)

- Så jeg er RIGTIG godt tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også handlet lidt:

Tripp Trapp stol 999,- (sparet 380,-) vi får den i dåbsgave af mine forældre!

Tremmeseng inkl. madras 549,- (sparet 50%)

Disney bodyer m. Mickey Mouse 30,- pr. stk. købte 7 stk. til lillebror og Frederik.

Gummistøvler 99,- (sparet 150,-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand var så sød at snige sig ud i morges og stå i 1½ time for at få et køtilbud :biglove :loveyou

Så satte lige nogle boller i ovnen og gjorde morgenmaden klar til ham :blush

Vores høst blev:

- BabySnug

- 4 Joha ulddragter fra str. 70-100

- Ammeindlæg

- Melton fløjlsfutter

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været afsted efter et termo sæt til neo

Havde luret lidt på de barnevogne der var på kø tilbud men kvaliteten var jeg slet ikke tilfreds med så leder stadig ( er vist også møg sart når det kommer til barnevogn )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER