Little Angels <3

Mig, min kæreste og vores lille spire.. :)

234 indlæg i dette emne

Mit navn er jette.. Jeg er 23 år og gravid for anden gang. PB startede d 1 aug. 2012, og jeg er på nuværende anslået til at være 4+4..

Min startvægt er 74,5 kilo(er 175,5 cm høj)...

Min kæreste og jeg har i forvejen en datter på 3, og nu har vi i et lille års tid snakket om en familieforøgelse.. Vi aftale så for 5 mdr siden, at når vi kom hjem fra vores Australien-tur,hvor vi var væk hele juli 2012, så ville vi begynde.. Jeg har således ikke været på p-piller i 4 mdr, da vi besluttede at overgå til gummi, for vi var bange for, at p-pillernes indvirken ville forsage, at vi ikke lige sådan kunne blive gravide....

Det er jeg overmådeligt glad for vi gjorde, for da vi så startede i sidste måned, og jeg vel og mærket havde været af pillerne i 3 mdr, så begyndte jeg midt i cyklus at få en MASSE underlige symptomer.. Mine brystvorter blev følsomme, mørkere og fik en masse underlige prikker på sig... Jeg fik halsbrand, blev svimmel, forkvalmet OG hvad har vi.. Det skal siges at jeg med ET bliver overbevist om, at jeg er gravid... Jeg tester dermed som en sindssyg, for jeg er bare 100 % sikker her... Men men.... Negativ, negativ, negativ... og min mens kom på minuttet som den skulle..

Åh.. jeg var jo helt ødelagt.. Sikke en kamel at sluge, når man i fjorten dage har gået og troet... Hm.. Så blev jeg bare trodsig.. Sådan lidt fandenivoldsk! Jeg gad ikke så meget som at kigge på en eneste side om graviditet eller noget som helst.. Skænkede knap nok det hele en tanke.. Indtil.. Pludseligt kom dagen jeg skulle have min mens, og jeg havde i løbet af dagen ingen symptomer på kommende mens.. Det tænkte jeg ikke videre over, men da jeg så kom hjem fra arbejde, så tænkte jeg alligevel, at jeg ville tage en test.. Bare for sjov.. Den viste jo sikkert ikke noget.. Brugte jo ikke engang morgenurin, så selvfølgelig ville den vise negativ OSV.. Sådan gik jeg så og snakkede med mig selv, mens jeg tog testen..... Så sad jeg der og kiggede lidt på testen... Jeg tænkte stadig ved mig selv.. "Hvorfor gider du overhovedet...." men.. PLUDSELIGT.. efter meget kort tid faktisk, så kunne jeg ane noget,.. ja faktisk så nåede farven kun lige at løbe helt til tops, før jeg kunne ane noget mere.. Er det mon... Det kan ikke passe.. Og først gloede jeg meget intenst på testen tæt på.. Derefter lavede jeg den berømte strakt arm test, og JA! Dér var den berygtede streg nr to... ÅÅÅÅH.. Jeg skreg... Fyldtes med lykke.. Så tog jeg en test mere.. Og så en til.. Og jo.. ganske rigtigt, så viste de også positive....

Kæresten kommer senere hjem, og fik den glædelige nyhed.. Hold op en lettelse.... :loveshower

Dagene efter testede jeg også flere gange om dagen.. Nyheden var simpelthen for overvældende, og grundet måneden før, så turde jeg næsten ikke tro mine egne øjne.. Men... Så var jeg ved lægen mandag, og de bekræftede heldigvis min lille spire i maven.. I am so happy!!!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu fået tid til første graviditetsundersøgelse d 2 november... men der er jo en hel menneskealder til.. SUK.. Og derudover så står man med en masse bekymringer ved siden af... men nå, tror desværre det er obligatorisk.. :blush

Så ja... Det var lidt om mig.. Håber i har lyst til at dele jeres erfaringer indenfor feltet.... :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der kommer et billede af test og mave senere.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange gange tillykke! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal skal i have.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi glæder os til billede af test og mave :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer der nu opdatering med mavebilleder og tests..

post-5706-021757500 1348682037_thumb.jpg

post-5706-042194100 1348682066_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager de er så store billederne.. :blink og at man kan se numse.... :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test.. :) Lavet d 21-9-12 med eftermiddagsurin.. :rolleyes

post-5706-032012600 1348682370_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine tests var ligeså utydelige som dine, jeg troede de var gået i stykker :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha.. Dagen idag har været lidt hård... har bare hafthovedpine og været totalt træt... det har været en fridag, hvor planen egentligt var, at jeg skulle ha støvsuget, gjort toilet rent, støvet af osv.. I stedet knaldede jeg mig ned på sofaen, og ventede på at kl blev et, for der havde jeg en spiseaftale.. :oops Så det eneste det blev til var en sandwich med en veninde.. Så fik jeg byttet noget tøj til min store pige i H&M, og købt koffeinfri te.. så handlede jeg, hentede freya pigen og lavede resten af det obligatoriske.... og selvom det også lyder som en del, så er det det faktisk ikke.... men.. så må jeg på den imorgen i stedet.. ærger mig bare, når dagen går på held, og de ønskede gøremål ikke er færdiggjorte.. på den anden side.. så render der nok heller ingen steder... desværre....... <_<

Her til aften har jeg været mere eller mindre kuldret.. Har nogle følelsesmæssige rutsjebaneture, og kom til at tude til aften.. Den stakkels farmand fatter jo bjælle af min sære opførsel.. men ak..skylden må ligge ved den kære graviditet,...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine tests var ligeså utydelige som dine, jeg troede de var gået i stykker :oops

Hehe.. ej.. jeg ved ikke hvad jeg troede.. havde slet ikke regnet med at være gravid, så blev dybt chokeret! :yiepie men så måtte jeg jo konkludere, at de var så utydelige pga jeg brugte sen eftermiddagsurin fremfor morgenurin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine var også hen på aftenen og regnede bestemt heller ikke med at jeg var gravid, så jeg kunne ikke tro mine egne øjne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine var også hen på aftenen og regnede bestemt heller ikke med at jeg var gravid, så jeg kunne ikke tro mine egne øjne :D

Uuha.. Det er altså også bare totalt yndlings.. :loveshower

Kan også se vi ligger så tæt som man kan komme på hinanden.. ;)

Så kommer vi til at følges tæt.... :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, det håber jeg da at vi kan, jeg skal til scanning imorgen igen for at se om alt er som det skal være da de så noget "anderledes" på scanningen sidste fredag :unsure

Men jeg prøver at overbevise mig selv om at det nok skal gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så de noget anderledes? Hvad skal det nu sige? :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej jeg har også bestemt mig for at der ikke er noget galt :) !

Vi er fra Horsens, hvad med jer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé.. ;)

Og vi er fra fredericia.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt var bare helt som det skulle være idag :loveshower Ingen Mola!! :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor godt! :D rigtig dejligt for jer.. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er så dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se at du har skrevet inde i "hvem er vi" tråden, at din mave allerede er meget stor, på min mave kan det slet ikke ses overhovedet endnu :( kan du ikke lægge et billede herind af din mave, kunne godt tænke mig at se den :-) :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER