stilletten

Smertedebatten mellem mænd og kvinder afgjort

14 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Jeg faldt over dette link på youtube! Og jeg synes bestemt den er klassificeret som en videnskabelig undersøgelse... 0009.gif

Hvad gør mest ondt? et spark i klokkeværket på manden eller at føde.... en australsk mand blev udsat for smerterne ved veer....

man experiencing child birth

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linket virker ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kopierede teksten og satte det ind i søgeren på youtube så kom den ;)

Men godt forsøg min mand mener dog ham i experimentet er en tøs men alligevel vil han ikke selv prøve ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt den selv, så her er lige et link :balloons

Rigtig sjov video og dejligt at høre hans afsluttende kommentarer! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes dog ikke helt at undersøgelsen er fyldestgørende, da han jo ikke gennemfører og "kun" oplever smerterne i udvidelsesfasen. For mig var pressefasen meget værrere smertemæssigt og det at få hende ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sjovt forsøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er et lidt spøjst forsøg.

Synes det er ret godt, at han giver op under vejs. Hvis han bare havde skøjtet igennem, tror jeg ikke jeg ville have troet på, at det var lige så store smerter som vi oplever. Jeg havde nok bare tænkt "jaja, men han havde ikke klaret det med de veer JEG havde" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også svært ved at tro at NOGEN (både kvinder og mænd) ville gennemføre 10-12 timer med smertefulde veer, hvis de havde valget at stoppe :lolhit

Jeg ved da ihvertfald med migselv at jeg flere gange undervejs tænkte "ikke mere! Nu kan jeg bare ikke mere". Så hvis jeg ikke havde været i en "rigtig" fødsel og havde haft valget at stoppe, så havde jeg godt nok gjort det :P

Der er den forskel at han jo IKKE har et barn i maven - det er jo også noget der giver os kræfter til at holde ud og kæmpe - ellers dør vores barn jo, hvis det ikke kommer ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig gør det mere ondt at føde end at blive ramt i klokkeværket!! Kvinder vinder - mænd har intet der kan slå det, sådan er det bare... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig gør det mere ondt at føde end at blive ramt i klokkeværket!! Kvinder vinder - mænd har intet der kan slå det, sådan er det bare... :)

Måske det tilnærmelsesvist kan sammenlignes, hvis de blev sparket i klokkeværket hvert 2. minut i 12 timer ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det tilnærmelsesvist kan sammenlignes, hvis de blev sparket i klokkeværket hvert 2. minut i 12 timer ;) :rolleyes

Tror ikke du finder nogle mænd der vil stille op til det experiment ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du finder nogle mænd der vil stille op til det experiment ;)

Haha - nej, næppe! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det tilnærmelsesvist kan sammenlignes, hvis de blev sparket i klokkeværket hvert 2. minut i 12 timer ;) :rolleyes

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER