Naturegirl

sparker dyne og dækken af

12 indlæg i dette emne

vores datter på nu 8 måneder har i lang tid sparket dynen af i barnevognen.... men nu er hun også begyndt at sparke barnevogsdækkenet af.... vi har forsøgt at fastgøre det på alle mulige måder, men uden held, hun er simpelthen for stærk.... og så er jeg altså bare bange for at hun får det alt for koldt, især nu hvor vi går vinteren i møde....

jeg har sådan overvejet om en voksipose kunne være løsningen..?? den kan jo også bruges i kombination med barnevogsselen.... hun har godt nok aldrig før prøvet at sove i sådan en....

så, mine spørgsmål til jer:

kan et barn på 8 måneder godt vænne sig til en voksipose..??

er en voksipose for lille til hende..??

hvad er jeres erfaringer med voksipose til lidt ældre børn..??

og har i ellers oplevet samme problem..??

man kan heldigvis godt købe dem brugt til fornuftige penge, jeg vil ikke bruge over 1000 kr på en, hvis det så bare ikke fungerer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores datter har ikkesovet i voksipose hele sommeren, men jeg frygter ikke at skulle vænne hende til det, heller ikke selvom det kun er i weekenderne, da hun i hverdagene kun sover i vs. Hun er 15måneder nu. Voksi skriver deres poser kan bruges op til 3 års alderen, så hun kan sagtens være i den.

Jeg var rigtig glad for voksien sidste vinter da man slet ikke skal bekymre sig om de sparker dynen af eller om de bliver kolde eller andet, for det gør de ikke! Så dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har også sparket dynen af ude i barnevognen hele sommeren <_< Da det blev koldere prøvede jeg at lægge dækken på, men det sparkede hun også bare af :rolleyes

Så i går fandt jeg DuniDuo´en frem og der har ingen problemer været - hun brokker sig ikke, men sover bare. Forskellen er jo, at hun også sov i den fra hun blev født, til hun var 5mdr, men tror nu altså ikke hun decideret kan huske den. Så jeg ville slet ikke betænke mig ved at købe en Voksi (eller en kopi) og så indføre den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart bruge voksi, eller jeg har selv en sleebee, og den har bilka 50 % på - 499,- i denne uge toot.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har en trille pose ( magen til voksi ) på bud i børnebiksen i låsby til 800 vi havde en til vores søn da han startede i vuggestuen der havde de nemlig samme problem spm dig og den var rigtig god

Kan ikke lige huske børnebiksens hjemmeside med mener bare det er bornebiksen.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en drømmepose :)

Camille var vant til at sove i liften, men vi er lige skiftet over til drømmeposen, og hun har intet sagt.. I princippet er det jo bare en dyne, som er spændt fast :rolleyes

Eller kunne en sovepose måske også være en løsning? :) Vi har soveposer, og dem regner jeg med at vi skal bruge om natten, når vi kommer længere hen på vinteren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad med at lade hende sove i en fleecedragt istedet for med dyne? :) Esther gør det samme, og har alle dage gjort det.. Hvis hun skulle sove ude, så ville jeg blot klæde hende på med overtøj og så glemme alt om pude og dyne :)

Så sparer du også de penge på en voksipose..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stor succes med voksipose.... :toot :toot

jeg fandt en god brugt babysam voksipose på Den blå avis til 300 kr, hvor der fulgte en sommer og en vinterdyne med.... den er rigtig lækker.... :D

vi har brugt den til hendes tre lure i dag, og det er gået over al forventning.... ingen hysteri, ingen sparken vildt med benene.... hun siger intet til at blive pakket ind i voksiposen.... og hun faldt lyn hurtigt i søvn alle tre gange.... :yay :yay

og, en bonus effekt: hun kan ikke vende sig om på maven i voksiposen.... før havde jeg somme tider nogle kampe med hende, og jeg kunne vende hende om på ryggen igen ti gange, og hun blev så hysterisk hver gang.... især ved eftermiddagsluren.... og hun kan jo altså bare ikke ligge på maven med den barnevognssele på.... men nu kan hun ikke vende sig om og hun forsøger heller ikke på det.... det er en ren fornøjelse at putte hende nu, hun falder så hurtigt til ro.... min mand og jeg kan slet ikke forstå vi ikke har købt sådan en noget før.... det virker som om at hun føler sig rigtig tryk og godt tilpas i den....

så, det må man kalde en stor succes.... tak for alle jeres gode råd.... :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stor succes med voksipose.... :toot :toot

jeg fandt en god brugt babysam voksipose på Den blå avis til 300 kr, hvor der fulgte en sommer og en vinterdyne med.... den er rigtig lækker.... :D

vi har brugt den til hendes tre lure i dag, og det er gået over al forventning.... ingen hysteri, ingen sparken vildt med benene.... hun siger intet til at blive pakket ind i voksiposen.... og hun faldt lyn hurtigt i søvn alle tre gange.... :yay :yay

og, en bonus effekt: hun kan ikke vende sig om på maven i voksiposen.... før havde jeg somme tider nogle kampe med hende, og jeg kunne vende hende om på ryggen igen ti gange, og hun blev så hysterisk hver gang.... især ved eftermiddagsluren.... og hun kan jo altså bare ikke ligge på maven med den barnevognssele på.... men nu kan hun ikke vende sig om og hun forsøger heller ikke på det.... det er en ren fornøjelse at putte hende nu, hun falder så hurtigt til ro.... min mand og jeg kan slet ikke forstå vi ikke har købt sådan en noget før.... det virker som om at hun føler sig rigtig tryk og godt tilpas i den....

så, det må man kalde en stor succes.... tak for alle jeres gode råd.... :loveshower :loveshower

Hvor er det skønt at det er en succes! :loveshower er der huller i jeres voksipose til barnevognsselen? Jeg er ikke begyndt at bruge barnevognssele endnu og er ikke meget for at lave huller i vores fine voksipose :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at det er en succes! :loveshower er der huller i jeres voksipose til barnevognsselen? Jeg er ikke begyndt at bruge barnevognssele endnu og er ikke meget for at lave huller i vores fine voksipose :(

ja der er huller i, så man lige kan trække sele stropperne igennem, det fungerer fint.... jeg mener at der i langt de fleste voksiposer er huller i til selen, eller der er forberedt så man nemt lige kan lave hullerne.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stor succes med voksipose.... :toot :toot

jeg fandt en god brugt babysam voksipose på Den blå avis til 300 kr, hvor der fulgte en sommer og en vinterdyne med.... den er rigtig lækker.... :D

vi har brugt den til hendes tre lure i dag, og det er gået over al forventning.... ingen hysteri, ingen sparken vildt med benene.... hun siger intet til at blive pakket ind i voksiposen.... og hun faldt lyn hurtigt i søvn alle tre gange.... :yay :yay

og, en bonus effekt: hun kan ikke vende sig om på maven i voksiposen.... før havde jeg somme tider nogle kampe med hende, og jeg kunne vende hende om på ryggen igen ti gange, og hun blev så hysterisk hver gang.... især ved eftermiddagsluren.... og hun kan jo altså bare ikke ligge på maven med den barnevognssele på.... men nu kan hun ikke vende sig om og hun forsøger heller ikke på det.... det er en ren fornøjelse at putte hende nu, hun falder så hurtigt til ro.... min mand og jeg kan slet ikke forstå vi ikke har købt sådan en noget før.... det virker som om at hun føler sig rigtig tryk og godt tilpas i den....

så, det må man kalde en stor succes.... tak for alle jeres gode råd.... :loveshower :loveshower

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER