Barbamama

Et spørgsmål om bh'er

11 indlæg i dette emne

Suk, jeg er ikke fan af at brysterne ændrer sig, når man bliver mor <_<

Jeg kan slet ikke greje, hvad min størrelse er nu og har bh'er i alle mulige forskellige størrelser :rolleyes Jeg ved godt, at jeg burde tage ind i en undertøjsbutik og blive målt, og det har jeg også gjort, men jeg synes stadig ikke at det føles helt rigtigt. <_< Og jeg har ikke lige fået taget mig sammen til at komme afsted igen. :rolleyes

Anyway, jeg fisker ikke efter et bud på, hvad min størrelse er.

Men vil derimod gerne spørge: Når den der stiver, der er i siden af bh'en, altså under ens arm - når den "bukker" og er træls. Er der nogen, der ved, om det så er tegn på, at skålen er forkert, om omkredsen er forkert, eller om man bare ikke passer til den bh, eller hvad der lige foregår? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Suk, jeg er ikke fan af at brysterne ændrer sig, når man bliver mor <_<

Jeg kan slet ikke greje, hvad min størrelse er nu og har bh'er i alle mulige forskellige størrelser :rolleyes Jeg ved godt, at jeg burde tage ind i en undertøjsbutik og blive målt, og det har jeg også gjort, men jeg synes stadig ikke at det føles helt rigtigt. <_< Og jeg har ikke lige fået taget mig sammen til at komme afsted igen. :rolleyes

Anyway, jeg fisker ikke efter et bud på, hvad min størrelse er.

Men vil derimod gerne spørge: Når den der stiver, der er i siden af bh'en, altså under ens arm - når den "bukker" og er træls. Er der nogen, der ved, om det så er tegn på, at skålen er forkert, om omkredsen er forkert, eller om man bare ikke passer til den bh, eller hvad der lige foregår? :help

Jeg har købt en ammeBH fra h&m der gjorde det samme. Jeg har fjernet stiveren nu, og det hjalp, men den sider stadig ikke helt super.. Har desværre ikke noget bud på hvorfor det er sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige dårlig kvalitet, men ved det ikke...

post-2-081158600 1351281913_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbeltpost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De H&M amme BH'er blabla.gif

De goer mine bryster grimme, men nu vil jeg have mine barselspenge inden laenge, og saa gaar jeg ind paa Amorelia og koeber mig to dejlige, kvali-ammeBH'er i den rigtige stoerrelse. Jeg har nemlig en, som er en kop for stor, men som sidder ok paa en gooood maelkedag b223.gif

Jeg tror ligesaa meget, det handler om kvali... som med saa meget andetwink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det handler om kvalitet..

Kan fortælle at jeg selv har en lille barm. Gik i mange år med en B skål. Kom så i Change, hvor en ekspedient kiggede kortvarigt på mig og kom så tilbage med D skåls bh'er. Troede hun var tosset.. Men min barm er åbenbart bred. Så selvom den ikke er stor, så skal jeg alligevel op i en D skål. Jeg har aldrig haft bedre bh'er.

Min pointe er: det handler ikke kun om mål. Kvalitets bh'er og kvalitets rådgivning - så betaler jeg gerne 300-400 kr for en bh. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er et spørgsmål om kvalitet og den forkerte størrelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det handler om kvalitet..

Kan fortælle at jeg selv har en lille barm. Gik i mange år med en B skål. Kom så i Change, hvor en ekspedient kiggede kortvarigt på mig og kom så tilbage med D skåls bh'er. Troede hun var tosset.. Men min barm er åbenbart bred. Så selvom den ikke er stor, så skal jeg alligevel op i en D skål. Jeg har aldrig haft bedre bh'er.

Min pointe er: det handler ikke kun om mål. Kvalitets bh'er og kvalitets rådgivning - så betaler jeg gerne 300-400 kr for en bh. :)

Yeahh, de kan det altsaa bare i Change. Jeg, der gik og troede i aarevis, jeg var en A-skaal og synes min barm var flad og lille. Saa kom den i en B-skaal og tadaaaab223.gif

Jeg betaler ogsaa gerne for en ordentlig BH og de skal have det godt, mine girlies Girl20Power.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh, I har nok desværre ret i at det er kvaliteten. Så må jeg jo bare lære at leve med det indtil min irritation over dumme bh'er overstiger min nærrighed :D

Jeg tror også det handler om kvalitet..

Kan fortælle at jeg selv har en lille barm. Gik i mange år med en B skål. Kom så i Change, hvor en ekspedient kiggede kortvarigt på mig og kom så tilbage med D skåls bh'er. Troede hun var tosset.. Men min barm er åbenbart bred. Så selvom den ikke er stor, så skal jeg alligevel op i en D skål. Jeg har aldrig haft bedre bh'er.

Min pointe er: det handler ikke kun om mål. Kvalitets bh'er og kvalitets rådgivning - så betaler jeg gerne 300-400 kr for en bh. :)

Hehe, jeg har næsten den samme "bh-historie" dog med Triumph og ikke change (har forsøgt change, men selv ekspedienterne kan ikke finde bh'er, som jeg kunne passe derinde <_<). :) Og normalt ville jeg gerne betale det ekstra for en god bh. Men det gider jeg helt ærligt ikke når det "bare" er ammebh'er :badgirl Så jeg håbede lidt, at der var et nemt svar a la "hvis stiverne bøjer, så er skålen for stor" eller sådan noget. Men jeg tror, I har ret i at det er kvaliteten, for det er h&m ammebh'er jeg har. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg tror, I har ret i at det er kvaliteten, for det er h&m ammebh'er jeg har. :rolleyes

Me too, og de goer bare intet godt for mine brysterdry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger carriwell ammebh'er uden bøjle i - dem er jeg godt tilfredse med. Synes mine piger sidder godt i dem :hophop

Jeg købte mine i babysam, men de kan også fås andre steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER