Tinkerbell

Testhold uge 37

109 indlæg i dette emne

Åh Jackie!!!! Hvor er det bare fedt!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Så følges vi jo bare fuldstændig! Hvor er det fantastisk. TILLYKKE!

Husk straks at melde din i vores maj-terminsgruppe :glad :stork :hurra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også med i maj gruppen.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg kan følges med jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke.... Hvilke symptomer har i der har testet positivt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke testet endnu.. men havde forventet mens mandag.. håber den er der.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke testet endnu.. men havde forventet mens mandag.. håber den er der.. ;)

Uhhh, det lyder jo godt :glad Håber du følger os med i maj-gruppen! Spændende spændende!

Hvornår vil du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand ringede lige... han tror ikke rigtig på at jeg er gravid, og mener jeg måske bare bilder mig det hele ind (symptomer)

Men så sagde han at jeg bare skulle tage den test, så jeg kunne se der ikke var noget.. Nu har jeg så taget en test.. men har sku lidt brug for jeres hjælp... synes jeg kan ane en streg..

post-756-046756500 1347539108_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Undskyld.. kan ikke lige finde ud af at gøre billederne mindre?

:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er lidt svag, MEN jeg kan altså godt se den her fra mobilen :D :D krydser fingre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh Jackie!!!! Hvor er det bare fedt!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Så følges vi jo bare fuldstændig! Hvor er det fantastisk. TILLYKKE!

Husk straks at melde din i vores maj-terminsgruppe :glad :stork :hurra :D

Ja det er altså lidt vildt så meget vi har fulgt hinanden i det her :lol

Jeg HÅBER vi følges helt til fødslen om 36 ugers tid :glad

Jeg ved ikke lige, om jeg melder mig i maj-gruppen lige med det samme. Er bange for at det er ved at gå galt allerede.. Så jeg tør næsten ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-756-034509900 1347539641_thumb.jpg

post-756-025822900 1347539691_thumb.jpg

Jeg kan godt se den!!! Håber den er der!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand ringede lige... han tror ikke rigtig på at jeg er gravid, og mener jeg måske bare bilder mig det hele ind (symptomer)

Men så sagde han at jeg bare skulle tage den test, så jeg kunne se der ikke var noget.. Nu har jeg så taget en test.. men har sku lidt brug for jeres hjælp... synes jeg kan ane en streg..

post-756-046756500 1347539108_thumb.jpg

Det bliver godt nok grumset når jeg man downloader det, men jeg synes at kunne ane en meeeeeget svag streg!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På det nye billede er den meget tydeligere!!! Er ret sikker på at den er der, krydser alt hvad jeg kan :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh.. håber ;) tror jeg vil prøve et andet mærke i morgen.. nogen af jer der har et favorit mærke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er der!! :loveshower

Sikke et heldigt testhold.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-756-034509900 1347539641_thumb.jpg

post-756-025822900 1347539691_thumb.jpg

I see it!!! :loveshower :loveshower :loveshower Tillykke! Det er bare den bedste testuge nogensinde :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er altså lidt vildt så meget vi har fulgt hinanden i det her :lol

Jeg HÅBER vi følges helt til fødslen om 36 ugers tid :glad

Jeg ved ikke lige, om jeg melder mig i maj-gruppen lige med det samme. Er bange for at det er ved at gå galt allerede.. Så jeg tør næsten ikke :(

Jeg er også bange for at det går galt. Men tænker så, det kan jo både være en bio og gå galt her i starten, eller det kan gå galt inden NF eller efter så jeg tænker at man alligevel er så usikker at man lige så godt kan melde sig ind.

Men det tager du bare som du har lyst, vi andre, efterhånden mange, i maj-tg bliver i hvert glade når du kommer forbi :)

Hvor langt er du i dag?

Jeg glæder mig sådan til i morgen, så er jeg allerede i en ny uge :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. glæder mig bare og håber på en mere tydelig test ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også bange for at det går galt. Men tænker så, det kan jo både være en bio og gå galt her i starten, eller det kan gå galt inden NF eller efter så jeg tænker at man alligevel er så usikker at man lige så godt kan melde sig ind.

Men det tager du bare som du har lyst, vi andre, efterhånden mange, i maj-tg bliver i hvert glade når du kommer forbi :)

Hvor langt er du i dag?

Jeg glæder mig sådan til i morgen, så er jeg allerede i en ny uge :glad

Du har ret - der vil være usikkerhed gennem HELE graviditeten.. Det hjælper nok bare at have folk at snakke med om det, som er samme sted i graviditeten, som jeg er. :loveshower

Jeg er i dag 4+1..

Weee ny uge for dig i morgen!!! Fantastisk! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Årh hvor er i bare dygtige piger.. Sikke en masse fine streger! Er virkelig dødmisundelig på jer, men også lykkelig på jeres vegne.. Håber virkeligt at jeg kan følge trop, men det ser sq ikke lyst ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt du siger det.. for synes selv den så lidt mærkelig ud.. men har lige købt nye i dag.. så nu må vi se i morgen tidlig ;) mens er i hvertfald ikke dukket op endnu ;) så håber ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER