Tinkerbell

Testhold uge 37

109 indlæg i dette emne

Hej skønne tøser.

Synes efterhånden det er længe siden der har været testhold herinde og jeg synes altså det er hyggeligt :)

Håber der er flere end mig der er med på det!

Og håber det bliver et af de mest vellykkede testhold nogensinde! :D

:balloons

Mens = :numse

Ingen mens og negativ test = :gal

Positiv test = :loveshower

11/9 Tinkerbell :loveshower

12/9 MrsMom :numse

13/9 Juls :numse

15/9 Jackie :loveshower

Mbillen :numse

Betty87 :numse

16/9 Mul :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaa testhold!! Fantastisk initiativ Tinkerbell :balloon Jeg synes altså også, at de er SÅ hyggelige!!

Jeg forventer mens d. 14.09., som jo er i uge 37! Så sæt bare mig på til d. 15.09. Det er måske tidligt at teste, men vi er jo på romantisk ophold der, så at finde ud af noget godt lørdag ville være PERFEKT. :loveshower Jeg forventer ikke, at vi skal være så heldige, så hvis det er bad news, kommer det ikke til at ødelægge vores ophold. Jeg er forberedt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaa testhold!! Fantastisk initiativ Tinkerbell :balloon Jeg synes altså også, at de er SÅ hyggelige!!

Jeg forventer mens d. 14.09., som jo er i uge 37! Så sæt bare mig på til d. 15.09. Det er måske tidligt at teste, men vi er jo på romantisk ophold der, så at finde ud af noget godt lørdag ville være PERFEKT. :loveshower Jeg forventer ikke, at vi skal være så heldige, så hvis det er bad news, kommer det ikke til at ødelægge vores ophold. Jeg er forberedt :rolleyes

Fantastisk, så er vi i hvert fald 2 der kan heppe på hinanden :D

Jeg skriver dig p d. 15/9!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor hyggeligt. Jeg forventer mens lørdag d. 8/9, og det er jo i uge 36.. Tror desværre ikke jeg kan vente til om mandagen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan vist også være med..forventer mens 7/9. Tester nok torsdag i uge 37, hvis jeg kan vente så længe :unsure

Juls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, sæt mig på til den 15.9 også :loveshower

Elsker trådene med testhold! :goodluck til alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot Pyyh...er det kun mig der går rundt med en lille bitte sommerfuglefarm i maven..? :whistling

Juls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot Pyyh...er det kun mig der går rundt med en lille bitte sommerfuglefarm i maven..? :whistling

Juls

Jeg gør også. Kan næsten ikke vente :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi er i hvert fald 3 :D

Jeg er bare glad for at der nu er under 1 uge til jeg må teste! Er bare så bange for at der ikke er noget, tror ikke selv på den :(

Hvad med jer piger, nogle symptomer endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en masse sommerfugle, der basker! :D Så 4 stk sommerfuglefarmere er vi :)

Jeg har dog en stærk fornemmelse af, at der IKKE er noget. Har ingen symptomer overhovedet. Nogen af jer andre, der har nogen symptomer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, jeg har ingen symptomer what-so-ever. Men håber nu alligevel. Lå i går aftes og snakkede med kæresten om, at hvis jeg er gravid nu, så bliver det et maj-barn. :wub Synes det lyder så fint.

:bd :bd :bd :bd til os.

Juls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay jeg forventer ikke mens i uge 37 ;)

Og skal teste ondag den 12, så jeg er med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay jeg forventer ikke mens i uge 37 ;)

Og skal teste ondag den 12, så jeg er med :)

Så er du også med :glad Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..har godt nok på fornemmelsen, at jeg heller ikke er heldig denne gang :huug . Der er skruet max op for lækkersulten :sandie :mam :wacko - det plejer kun at betyde en ting. :(

Hvad med jeg andre? Holder I stadig humøret oppe? :goodluck

Juls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..har godt nok på fornemmelsen, at jeg heller ikke er heldig denne gang :huug . Der er skruet max op for lækkersulten :sandie :mam :wacko - det plejer kun at betyde en ting. :(

Hvad med jeg andre? Holder I stadig humøret oppe? :goodluck

Juls

Man bliver da også lækkersulten af at være gravid! ;) Og jeg er altid lækkersulten og har heldigvis ikke mens hele tiden :lolhit

Jeg måler min temp hver morgen og så længe den ikke falder så er jeg glad :) Den plejer at falde nogle dage i træk inden mens kommer.

Men det eneste symptom jeg har, som jeg er meget utilfreds med! er flere bumser :( Men det kan jo også bare være en uheldig tid eller for meget usundt.

Af en eller anden grund tror jeg ikke på at den er der, så egentlig holder jeg ikke humøret oppe, på den anden side gider jeg ikke blive trist før mens kommer. Så jeg er stadig glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm..har godt nok på fornemmelsen, at jeg heller ikke er heldig denne gang :huug . Der er skruet max op for lækkersulten :sandie :mam :wacko - det plejer kun at betyde en ting. :(

Hvad med jeg andre? Holder I stadig humøret oppe? :goodluck

Juls

Lækkersulten har jeg også - men den er der dagligt hele cyklus igennem :sandie Så det betyder nok ikke noget her! Hehe.

Jeg har også en klar fornemmelse af, at jeg ikke er heldig denne gang. Det ville bare være for heldigt, hvis det lykkedes i første forsøg :) Men jeg har stadig humøret - lever stadig på en rus af at PB endelig er igang. Kan nok ikke lade være med at blive skuffet når/hvis mens kommer, men det ville næsten også være mærkeligt andet, når nu man så gerne vil det :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen baby til os i denne omgang <_< . Mens kom kl. 7 i morges, næsten som var den bestilt. Men det er egentlig ok, så kan jeg koncentrere mig og vores bryllup den 10. november.:kuller

Masser af :bd :bd :bd og :goodluck :goodluck :goodluck til jer andre.

Juls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen baby til os i denne omgang <_< . Mens kom kl. 7 i morges, næsten som var den bestilt. Men det er egentlig ok, så kan jeg koncentrere mig og vores bryllup den 10. november.:kuller

Masser af :bd :bd :bd og :goodluck :goodluck :goodluck til jer andre.

Juls

ØV! Det er bare :numse Men du kan jo stadig nå at blive gravid inde bryllupet? Eller holder i nu pause til efter?

Er dog lidt misundelig over at du skal giftes, hvor var det bare en god tid både op til med planlægning og selvfølgelig selve brylluppet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen baby til os i denne omgang <_< . Mens kom kl. 7 i morges, næsten som var den bestilt. Men det er egentlig ok, så kan jeg koncentrere mig og vores bryllup den 10. november.:kuller

Masser af :bd :bd :bd og :goodluck :goodluck :goodluck til jer andre.

Juls

ØV! :prik Men der er da intet der kan lede opmærksomheden væk for en stund som et bryllup! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter p-piller i dag, for ellers ville jeg sidde med mens på min bryllupsdag inkl. stærke mens-smerter :wacko . Så for at kunne nyde dagen fuldt ud :7himmel , har jeg valgt at sætte pb på pause et par måneder. På en eller anden måde, følelse det lidt som en lettelse - så skal jeg ikke bruge kræfter på at tænke ÆL osv :yay .

Juls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg nå at komme på d. 15/9??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg nå at komme på d. 15/9??

Selvfølgelig! Vi er glade for at have dig med på holdet :D Du kommer på d. 15.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ved at være jeres tur :) Sender en masse :bd i håb om en masse positive teste. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Felixmor!

Jeg er dog ved at miste modet :( Min temp er dog ikke faldet endnu men har menssmerter så tror bare det er et spørgsmål om tid før det kommer. Jeg regner helt bestemt med at min temperatur er faldet i morgen.

Øv hvor er det her vente-halløj bare hårdt! Meget hårdere end jeg havde satset på! Åh, tænkt hvis det tager lang tid at blive gravid og man skal igennem samme mølle mange gange? Hvis det ikke var fordi man allerede inderligt ønskede sig en en baby så var de her vente-pinsler da grund nok til at ønske sig at man bliver gravid hurtigt!

Er i andre tøser ikke ved at gå til i spænding?

Under alle omstændigheder skal i alle lige have en bunke babystøv :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme er forsvundet... og kan ikke finde ud af den murren jeg har i underlivet.

Og så har jeg en 5-6 gange siden i går aftes oplevet en smerte som føles som nogen ville stikke en syl i mit underliv - ikke særlig behageligt.

Men jeg venter lidt endnu og ser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER