Sandra.B

Nyt fra mig

9 indlæg i dette emne

SÅ er jeg hjemvendt efter en fantastisk ferie :loveshower Gud hvor har det været skønt at nyde min dejlige famillie :biglove Og vores lille dreng har bare taget det hele SÅ flot! Så det har bare været SKØNT!

Når men inden vi tog mod sydens sol, havde vi bestilt tid hos scanningsjordemoderen inde i kbh, for at finde ud af hvad maven den gemte på... Både min mand og jeg var helt vildt spændte.. vi havde det begge som om vi skulle til eksamen!! Og det gjorder det ikke bedre at de var 20 min. forsinket.., men men men.. så blev det vores tur og jeg blev SÅ GLAD!!!! Min mave gemmer på en meget smuk lille PIGE :loveshower Tænk at vi skulle være så heldige at få en af hver!!!

Vi har så brugt hele vores ferie på at snakke om hvad vores lille pige mon skal hedde... vi var meget enige om at det skulle passe godt til Lias (som vores dreng hedder), det måtte ikke være for normalt! og ikke for langt.. bum bum.. det har givet sine udfordringer.. men lige nu hedder lillepigen Lila :biglove

Yderligere har jeg så brugt weekenden på at ryde ud i Lias's tøj og sat det til salg, så der kan købes nyt til både ham og lillepigen :7himmel Jeg skal nemlig på Småfolk lagersalg på torsdag, så der skal der købes godt ind til begge børb :loveshower

Ellers så kan jeg fortælle at jeg skal til første jordemoder besøg i morgen.. skulle havet været i sidste uge men der var vi jo i Tyrkiet :rolleyes Ellers skal vi på mandag d. 3 sep. til samtale med en fødselslæge på Roskilde for at finde ud af hvordan lillepigen skal komme ud af mors mave :kuller

Så alt i alt bare en SKØB opdatering herfra :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med at i venter jer en lille pige - hvor er det skønt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det skønt for jer med en lille prinsesse. Stort tillykke. Det er altså bare fantastisk at prøve at få en af hver.... vi har netop fået at vide igår vi også skal have en prinsesse og jeg er bare så glad....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille prinsesse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vidst slet ikke fået sagt tillykke med at i venter en lille pige.

Det bliver spændende hvad Lias siger til hende :)

Hvorfor skal i til samtale med fødselslægen? Skal du måske have kejsersnit?

Nåh ja, og velkommen hjem fra ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med den lille pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vidst slet ikke fået sagt tillykke med at i venter en lille pige.

Det bliver spændende hvad Lias siger til hende :)

Hvorfor skal i til samtale med fødselslægen? Skal du måske have kejsersnit?

Nåh ja, og velkommen hjem fra ferie :)

Hej Henriette :balloons

Rigtig mange tak.. og endnu en gang stort tillykke med din fine prinsesse :)

JA grunden til vi har været til samtale i dag, er fordi at det skal overvejes meget hvordan det hele skal forløbe... men i dag blev vi så enige om at vi er kommet videre til deres jordmodercenter, da vi i hvert fald skal igennem i specielt forløb med lillepigen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og rigtig mange tak alle sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER