Guest Louise22

Er det forkert?

41 indlæg i dette emne

Pyh det går hurtigt....

Der er ikke noget jeg kan skrive der vil gøre en forskel. Men mine alarmklokker ringer rigtig meget når en mand på 45-50 år har lyst til at date en så ung pige MED et barn i maven. Jeg kan ikke sætte en finger på hvad det er, men jeg synes det er en lille smule pædofili-agtigt (undskyld hvis jeg støder nogen). Hvad interesse har en voksen! mand i sådan en ung ung pige?

Hvis du havde været 30 år så kan jeg måske bedre forstå det. Så er du selv mentalt en del mere moden og i har måske en fælles interesse der har bragt jer sammen..... men nu- i har aldrig set hinanden og allerede nu snakker han om at lave børn på dig, og glæder sig til det barn du har i maven og og og... ej men puh, jeg er faktisk helt skidt tilpas på dine vejne...... PAS NU PÅ DIG SELV FOR SØREN! :kram

Hvor er dine forældre i alt det her??

Har lige læst denne tråd, og uha hvor er jeg enig her. Det er egentlig ikke fordi jeg har noget imod at der er stor aldersforskel. Jeg synes altid, at det må give anledning til at gøre sig nogle tanker, men så længe begge er voksne, så tror jeg også på kærlighed kan komme i rigtigt mange udgaver.

Men her er der altså flere ting, jeg synes går lige lovligt hurtigt. Det er sgu helt i orden at blive interesseret og forelsket, men som jeg forstår det, er du lige nu alene, gravid og på vej ind i et forhold til en mand, som du aldrig har mødt.... Det stikker altså også lidt i min mavefornemmelse. Og har bare lyst til at sige, rooooolig nu. Skepsis kan også være en god ting.

Jeg kender flere rigtigt søde piger, som har travlt med at komme fra et forhold til et andet, nogle gange har der været et barn involveret. Igen...man skal ikke bremse kærlighed, men jeg tror heller ikke den skal forceres. Hvis det ER det rigtige, kan det også godt tåle, at det tager tid. De piger jeg kender, er i hvert fald først blevet rolige og selvsikre kvinder, efter at de har klaret sig selv i en periode. Prøvet at være alene og klare hverdagen selv. Måske har der været en kæreste eller en god bytur med nyt bekendtskab, men de har fået en helt anden selvtillid af ikke at være afhængig af et forhold. Og deres nye forhold er derfor meget sundere.

Anyway...jeg ved jo ikke noget om dig eller om ham, jeg registrerer også bare nogle faresignaler hvoraf alderen kun er en meget lille ting. Og på den ene side vil jeg gerne sige GO FOR IT for at være flink, politisk korrekt og fordi kærlighed og forelskelse er dejlig, men som i teksten jeg har quotet er min allerstørste fornemmelse, at du skal passe på dig selv, tage en dyb indånding og beslutte dig for, hvad du vil med dit og din babys liv, inden du farer videre.

Rigtigt meget held og lykke med det og et knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyh det går hurtigt....

Der er ikke noget jeg kan skrive der vil gøre en forskel. Men mine alarmklokker ringer rigtig meget når en mand på 45-50 år har lyst til at date en så ung pige MED et barn i maven. Jeg kan ikke sætte en finger på hvad det er, men jeg synes det er en lille smule pædofili-agtigt (undskyld hvis jeg støder nogen). Hvad interesse har en voksen! mand i sådan en ung ung pige?

Hvis du havde været 30 år så kan jeg måske bedre forstå det. Så er du selv mentalt en del mere moden og i har måske en fælles interesse der har bragt jer sammen..... men nu- i har aldrig set hinanden og allerede nu snakker han om at lave børn på dig, og glæder sig til det barn du har i maven og og og... ej men puh, jeg er faktisk helt skidt tilpas på dine vejne...... PAS NU PÅ DIG SELV FOR SØREN! :kram

Hvor er dine forældre i alt det her??

Mine forældre står på sidelinjen og ved intet fordi det ikke er deres liv.. jeg lytter til dem når de siger noget jeg kan bruge.. men jeg er 22 år og ikke længere et barn.

-

Jeg er stadig single og jeg haster bestemt ikke afsted.. Jeg har en plan for mit liv som jeg vil følge og i planen er der også plads til en mand om han så er 25-48 år har ingen betydning mere.. Jeg gider ikke længere drengerøve der ikke kan tahe en faderrolle seriøs..

Nu skal vi tilbringe weekenden sammen og så må vi se.. Jeg spurgte kun om det var forkert hvis man faldt for en på sine forældres alder..

Sagde jo intet om at vi er kærester..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må erklære mig enig med Faith_2012 og Fister.. Min mavefornemmelse omkring det er altså heller ikke skide god.

Pas på dig selv!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer lidt an på så meget efter min mening. Om man er klar til det samme fra begge sider af fx. Hvis pigen er yngere at man ikke skal være den jaloux kæreste pga hun vil i byen og der er fyre med osv. Tage tingene stille og roligt :-) min søster er 18 og har/ er (?) lidt sammen med en på 32 eller sådan noget. Det syntes jeg dog er forkert da hun ikke er så moden endda af sin alder og han har en datter på 10 og er på plads med sine ting:S. Hvis begge partner er på samme "stadie" med deres liv så er det da helt fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke skal være den jaloux type * eller hvad nu der intersere dig når den lille er kommet ud og du har din hverdag på plads

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer lidt an på så meget efter min mening. Om man er klar til det samme fra begge sider af fx. Hvis pigen er yngere at man ikke skal være den jaloux kæreste pga hun vil i byen og der er fyre med osv. Tage tingene stille og roligt :-) min søster er 18 og har/ er (?) lidt sammen med en på 32 eller sådan noget. Det syntes jeg dog er forkert da hun ikke er så moden endda af sin alder og han har en datter på 10 og er på plads med sine ting:S. Hvis begge partner er på samme "stadie" med deres liv så er det da helt fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med jer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er nogen som godt vil i byen nogle gange. Hvis du nu tager i byen uden ham at han så ikke skal være jaloux over at hun er sammen med nogen på sin egen alder måske :-) det var det jeg prøvet at forklare :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er nogen som godt vil i byen nogle gange. Hvis du nu tager i byen uden ham at han så ikke skal være jaloux over at hun er sammen med nogen på sin egen alder måske :-) det var det jeg prøvet at forklare :-)

Jamen hun kan da så være jaloux over han er sammen med nogle på hans alder.

Jalousi findes i alle aldre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg. Det var også kun et fx. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update :whistling

Vi havde en fantastisk weekend og vi er nu kærester :7himmel

I forhold til det der bliver skrevet med byture er vi begge to på et stadie hvor ingen af os går sådan rigtig byen og hvis jeg vil i byen skal jeg bare gøre det og at han bliver fuld fredag aften fordi han har lyst til en god flaske vin eller to gør mig intet.. Vi er ærlige og åbne..

Han glæder sig meget til prinsessen kommer og jeg mærker tydeligt at glæden er gengældt.. når jeg snakker med ham tumler hun løs derinde og når jeg snakker med hendes bio far så er hun stille fordi hun mærke hvordan de forskelligt påvirker mig.. :loveshower

Han glæder sig til ble skift, barnevogns ture og sådan og er klar til at gøre det alene når jeg har brug for en lur eller skal have ordnet nogle ting.. Vi har mange ting tilfælles og det er det der virkelig styrker det.. Jeg kan mærke en stor forskel med mig selv efter at have tilbragte de dage med ham og flere på vej så jeg er bare LYKKELIG :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det var/er en succes:) Tillykke med det og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt muligt held og lykke til jer :kram Han lyder jo til at være dejlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For at svare på det oprindelige, så nej det er ikke forkert. Alder er jo bare et tal - i hvert fald for nogle. Jeg kunne sige en masse mere, men jeg lader være, for som jeg kan læse er I allerede kærester. DEt eneste jeg vil sige er at du skal passe på dig selv og din datter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med kæresten.... :loveshower

Der var 9 år i mellem Carolines far og jeg, hvem der var mest voksen.... Ja, det var sgu nok mig (er) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med kæresten.

Man skal følge sit hjerte og ikke hvad andre siger.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER