Maustique

Er SÅ ærgerlig her til morgen

11 indlæg i dette emne

Det er efterhånden et par måneder siden vi så småt indledte projekt baby, men indtil nu har vi faktisk kun haft én måned med reel chance. :whistling

- Den første måned var jeg ved at gå til at stress fordi vi samtidigt skulle giftes :biglove

- Den anden måned havde jeg fået en kraftig maveinfektion på bryllupsrejsen jeg gik med i 3 uger. :puke (I øvrigt så kraftig at lægen gav mig medicin, der ikke anbefales til gravide fordi, som hun sagde, at hun ville vædde næsten hvad som helst på at min krop var lukket helt ned frugtbarhedsmæssigt pga. diarre).

- Så var der lige en måned hvor stress på job faktisk fik gjort, at vi slet ikke fik dyrket sex omkring ægløsning. :numse :oops

- Og så var der sidste måned, hvor chancen burde have været der.

NU er jeg så ved at være rigtig mentalt klar til at det altså gerne snart må være nu. Så selvom jeg havde en meget god idé om, hvornår jeg havde ægløsning, så besluttede jeg mig for at købe et test-set. Jeg har altid kunnet mærke niv i siden, og bliver helt øm. Jeg kan sågar mærke at det veksler fra side til side. Jeg prøvede en bare for sjov søndag - skulle jo liiige finde ud af hvordan sådan noget virkede :rolleyes , og den var bragende negativ som forventet.

Manden min er i Skagen med noget arbejde (bor selv på sydsjælland), og meningen var, at jeg skulle op til ham igår, og jeg har kørt 12-14 timers arbejdsdage for at kunne have lidt luft til et par fridage. I går morges ringer han så til mig og siger, at de mangler en leverance materialer, og om jeg ikke kan vente til fredag morgen, hvor de bliver leveret og tage dem med op til ham.

På vej hjem fra arbejde igår kan jeg så mærke min ægløsning - TYPISK! <_< Jeg går hjem og tester og hvor kontrolstregen er svagt rød så bliver teststregen simpelthen mørke-lilla. Det ærgrer jeg mig så pænt meget over, for så kommer det lige til at passe med at ægløsningen er ovre, når jeg ser min mand på fredag.

Her til morgen står jeg så op og kan konstatere at: jeg for første gang nogensinde i mit voksne liv (minus al min tid på p-piller) kan mærke ægløsning fra BEGGE sider samtidigt. Rend op hop for noget MØG!!!! Er man skruk hvis man overvejer at lægge sig syg på job og køre helt til Skagen bare for at knalde? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Baaaah! Sådan noget fis, det er så typisk.. Jeg kan godt forstå dig, og kunne godt finde på at tage sygedag og køre til skagen hvis jeg var dig :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så typisk sådan noget! :numse

Jeg kunne også godt finde på at tage en sygedag og køre til Skagen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm.... Prøver at trøste mig selv med, at jeg ihvertfald ikke tør få tvillinger som førstegangsmor, så det er måske til det bedre...

Det virker bare ikke... :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej okay, det er jo bare uheld på uheld på uheld det der!! Og så havde jeg ondt af mig selv, sidst jeg fik mens, fordi vi også har haft stressede perioder uden held, meeeen det der slår da alt!!

Du skal da klart tage en sygedag og køre der op!! Ingen tvivl!! Det er bare om at komme afsted :seng :seng hehe.. Og han synes sikkert også at det ville være totalt frækt, hvis du bare kom uanmeldt for at have sex :whistling :sm

Ellers stort tillykke med brylluppet og held og lykke med PB :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, sikke et uheld! :) Da jeg havde min første ægløsning flere måneder efter at have smidt p-pillerne, passede det også liiige med, at manden var strandet i en lufthavn i London pokey.gif

Jeg ville også "anbefale" dig at tage en sygedag - men det er nok lidt for sent at sige det nu - så jeg håber, du besluttede dig for at tage den sygedag og køre afsted? loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - jeg blev hjemme... <_<

Vi har travlt på arbejdet og jeg tænkte at det nok var rimelig dumt at køre hele vejen til Skagen for at køre hele vejen tilbage igen fredag for at hente materialer - det er jo 4 gange over broen... :unsure

Desuden - tør man godt dyrke sex hvis man har dobbelt ægløsning? :blink Jeg mener, det kunne da være fantastisk at få tvillinger anden eller tredje gang - men jeg ved altså ikke med første gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej - jeg blev hjemme... <_<

Vi har travlt på arbejdet og jeg tænkte at det nok var rimelig dumt at køre hele vejen til Skagen for at køre hele vejen tilbage igen fredag for at hente materialer - det er jo 4 gange over broen... :unsure

Desuden - tør man godt dyrke sex hvis man har dobbelt ægløsning? :blink Jeg mener, det kunne da være fantastisk at få tvillinger anden eller tredje gang - men jeg ved altså ikke med første gang...

Selvom der skulle være to æg, så er der jo ingen der siger at begge bliver befrugtede. Og enæggede tvillinger kan man jo aldrig "gardere" sig imod :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvor har jeg ondt af dig!! Sikke noget <_<

Nå men!

Nu ved du at testene virker som de skal- og så ved du også at næste cyklus er den cyklus du nok ender med at blive gravid :loveshower På den lyse side, så har du også nogle ekstra uger til at spise dine vitaminer og generelt forberede dig i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom der skulle være to æg, så er der jo ingen der siger at begge bliver befrugtede. Og enæggede tvillinger kan man jo aldrig "gardere" sig imod :)

I know... men jeg måtte jo ligesom liiiige finde mig en god undskyldning således at jeg kunne slippe LIDT af med skuffelsen. <_< :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvor har jeg ondt af dig!! Sikke noget <_<

Nå men!

Nu ved du at testene virker som de skal- og så ved du også at næste cyklus er den cyklus du nok ender med at blive gravid :loveshower På den lyse side, så har du også nogle ekstra uger til at spise dine vitaminer og generelt forberede dig i :)

I det mindste ved jeg at jeg "virker". Nu mangler jeg bare at æggelederne ikke er sammenvoksede eller noget (Jeg har 3.000 grunde til at jeg er ufrugtbar oppe i mit hoved :badgirl )

Høhø - min mand har altid sagt at han ønsker sig et juni-barn, og så kommer det også til at passe med at man kunne offentliggøre det lige omkring juletid (efter nakkefold) :loveshower

Nåh - men ingen glæder på forskud. Så bliver man bare så skrækkelig skuffet, når det ikke lykkedes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER