Christina&Laura

Start på grød

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Cecilie er så småt ved at blive de 4 måneder og jeg vil derfor gerne i gang med grød. Hvad med jer? Hvornår går I igang? Er der noget grød der er bedre at starte med end andet. Jeg havde regnet med, at starte med noget risgrød og så selvfølgelig bare tage den stille og roligt.

Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker også at snart starte op. Risgrød og majsgrød... Se hvad han er til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter når han bliver 4 mdr vil jeg tro..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Christina

Vi begynder på grød, når Sofus bliver 4 mdr. - han er MEGET interesseret i mad og følger nyserrigt med, når vi andre spiser. Desuden er han begyndt at spise mere om natten end han plejer, så det virker til, at det efterhånden ikke er nok med min mælk mere.

Jeg har i dag købt Hirsegrød fra Aurion (kan købes i Helsekost) og ellers kan jeg anbefale sundhedsstyrelsens "Mad til spædbørn og småbørn". Den kan købes på Apoteket for 75kr eller downloades gratis ;)

...og så er det jo bare at prøve sig frem ;)

/Line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter også op når Mads er 4 mdr ca, han er allerede nu meget interesseret i vores mad, og følger nøje gaflen fra tallerkenen og op i min mund :)

Med Josefine startede jeg med majsgrød og risgrød, jeg havde derudover selv kogt mod: Æble, pære, sveske, gulerødder, broccoli, ærter. Dette havde jeg i isterningebakker i fryseren, så er det super nemt at nappe en terning eller to til at køle den varme grød ned med ;)

jeg glæder mig til grød perioden, det er så hyggeligt.. selvom det jo er super nemt bare at amme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter også op når Mads er 4 mdr ca, han er allerede nu meget interesseret i vores mad, og følger nøje gaflen fra tallerkenen og op i min mund :)

Med Josefine startede jeg med majsgrød og risgrød, jeg havde derudover selv kogt mod: Æble, pære, sveske, gulerødder, broccoli, ærter. Dette havde jeg i isterningebakker i fryseren, så er det super nemt at nappe en terning eller to til at køle den varme grød ned med ;)

jeg glæder mig til grød perioden, det er så hyggeligt.. selvom det jo er super nemt bare at amme :loveshower

Super god ide..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER