kristin

Hvor mange kg

17 indlæg i dette emne

syntes lige jeg skulle en tur på vægten idag og det var da kun lige til

at blive deprimeret over :oops Tør slet ikke fortælle hvor meget jeg har taget på

indtil videre, men det er jeg jo nok nødtil hvis jeg skal have jer til at svare på det også :lol

Men altså hele 9 kg er der røget på og er i uge 24 :o og synes jo ikke at jeg spiser mere end jeg gjorde

før jeg blev gravid og når jeg spiser noget ekstra, er det lige så meget noget frugt som det

kan være noget usundt.

Hvad med jer, vil i dele hvor mange kg, i har taget på ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige i morges var jeg på vægten... Jeg har indtil videre tabt ét kg, men jeg har også haft nok at tage af. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her siger den -7kg siden jeg testede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget lige knap 3 kilo på indtil videre, er 22+4 i dag. Jeg vejede 67 kg før, og vejede, da jeg vejede mig i går 69.9 kg, så rammer 70 kg lige om lidt. Jeg håber på at kunne holde mig under 80 kg samlet, og indtil videre går det da vist ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da til at blive mere deprimeret af, hvis det kun er mig der har taget så meget på også

meget synes jeg jo heller ikke jeg :mam

Tror jeg går i sultestrejke et par dage :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejede 62 inden graviditeten og blev vejet på sygehuset i onsdags hvor den sagde 72.. Og jeg er 23+1.. Hihi.. Uuuups.. Men jeg har også STOR mave nu i forhold til hvad jeg havde på det her tidspunkt med Kira

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejede 62 inden graviditeten og blev vejet på sygehuset i onsdags hvor den sagde 72.. Og jeg er 23+1.. Hihi.. Uuuups.. Men jeg har også STOR mave nu i forhold til hvad jeg havde på det her tidspunkt med Kira

Så er det ikke kun mig der har taget en del på :oops min mave er også stor i betragtningen af, der er længe til termin endnu og jeg føler nærmest kun det sidder på maven :angry Gad vide om det så bliver nemmere at komme af med bagefter :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ikke kun mig der har taget en del på :oops min mave er også stor i betragtningen af, der er længe til termin endnu og jeg føler nærmest kun det sidder på maven :angry Gad vide om det så bliver nemmere at komme af med bagefter :toot

mon ikke kg´ene bare rasler af os når vi har født? (i hope so) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg er 25+3 og jeg har taget 7 kg på. Vejede 60 inden graviditeten. Det meste sidder på maven og så er brysterne godt nok også vokset en del.... Synes maven er ved at være i vejen allerede, men det bliver vel kun værre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg er 25+3 og jeg har taget 7 kg på. Vejede 60 inden graviditeten. Det meste sidder på maven og så er brysterne godt nok også vokset en del.... Synes maven er ved at være i vejen allerede, men det bliver vel kun værre:)

Ja min mave er os allerede i vejen, bare det at komme ned og ordne negle på tærerne e møg besværligt :

Men jo det bliver værre endnu :o Men heldigvis kommer der noget fantastisk ud af vores pinsler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja ordne tæer er godt nok svært. Søgte hjælp hos manden, men han siger jeg skal få en prof til at klippe mine tånegle:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startede med at smide 6 kg og nu har jeg ca. taget 3 kg på..

Så i alt - 3 kg her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper jo stadig med kvalmen. Så jeg har taget 1kg på og det er hvad tvillingerne vejer til sammen +fostervand og moderkage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg har lige meldt mig til her :0) og var faktisk lidt nysgerrig på hvad andre gravide havde taget på ;0) jeg synes det er svært at finde fakta om hvor meget man skal tage på uge for uge... Men det står ALLE steder hvor meget man skal tage på i alt ;0) jeg er nu 25+3 og har taget 4,5 kg på... Hvilket virker som ok :0) jeg vejede 70 kg før og er 174 høj :0) men vi er jo forskellige ;0) held og lykke alke sammen... Håber at kan bruge gruppen her til lidt sparring... Hilsen Helle som skal være mor til Midas (Termin 16 december)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh gid det var mig der havde taget så lidt på :o Jeg er 26+3 i dag og har taget 16 kg på <_< er ikke tilfreds!!!

ved dog ikke helt hvor det er blevet af, for har bare en bold på maven og en DEL større :hophop :lolhit

min startvægt var 53 ca og jeg er 175 høj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også taget 9 kg på:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Randerspigen :0) med din startvægt må du jo have været undervægtig iforhold til dit Bmi, så ro på :0) kroppen har brug for lidt fedt til dit lille vidunder min Bmi var på ca. 22 og jeg træner meget... Så helt normalt for os begge 2...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER