Økonom

Alt for varmt!

23 indlæg i dette emne

Ligger indendørs..... Og har det alt for varmt.... Hvordan klarer i den idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blæser er tændt. Gardiner er lukket helt i. Så venter bare som en anden vampyr på solen igen går ned i håb om at det så bliver til at bevæge sig uden man er gennemblødt af sved ;-)

Det overskyet vejr de lover i næste uge holder modet oppe :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blander mig lige :whistling

Jeg var højgravid under hedebølgen i 2006 og jeg klarede mig nogenlunde igennem de varme dage med fødderne i babybadekar med iskoldt vand og isterninger i.

Sørg for at holde håndled kolde (evt. med kolde klude eller is), så kan man nogenlunde styre hvor varmt man har det.

Har ondt af jer, det er bare rigtig varmt vejr i dag at være gravid i <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det okay så længe jeg ikke laver noget. Men har sådan en uro i kroppen, som om man er nervøs eller glæder sig til noget, bare i hele kroppen... Øv.

I må spise nogle is i varmen piger:) håber i kommer igennem dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik også rullet gardiner for og kom i tanke om blæseren længst inde i garagen... Isterningenaskinen er sat igang og så skal jeg vist have et køligt karbad... Glæder mig også til næste uge.... Det er jo min sidste uge som gravid. 9 dage tilbage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååhhh du er SÅ heldig....her er der 28 dage endnu....!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har måtte bide i det sure æble og holde ud i dag..... har været til glo-bryllup, hvor vi også stod espalier og reception i bagefter!!!!

FØJ, det har været varmt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog også på resturant her til aften for at mødes med min gamle klasse... Klarede det fra 18-22..... Så var det slut for mit vedkommende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da kæ... det er varmt i dag igen. Og den står på børnefødselsdag med hele familien om nogle timer. Overvejer at ta afsted i badedragt og bare sidde og svede i ingenting ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag med alt for meget varme..... blink.gif

Heldigvis har vi ikke nogen planer, så sidder oppe i stuen med vinduer åbne og blæseren tændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det vildt varmt :blink holder mig indefor i vores kolde bondehus :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lider også idag.. Hjalp meget at min skønne mand kom med en buket blomster til mig :) ..... Vennerne kommer og griller i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige i dag har jeg det for varmt, plejer ellers at sidde udenfor men i dag... NIKS :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har siddet i en VARM bil fra sdr.jylland til Kbh hele eftermiddagen.... <_< Mit venstre ben og fød er SÅ hævet og det andet er også, men ikke helt så meget... Så ligger i sengen med kolde omslag og benene oppe... Åhhh - så forsvind dog varme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overlevet ved at ligge på sofa'en med blæseren rette mod mig. Jeg var ved at dø hvergang jeg rejste mig eller flyttede mig ud at 'blæsten'. Jeg har ikke engang kunne læse, se TV strikke - de ting jeg plejer at få dagen til at gå med <_< bare ligge, bliver SÅ dårlig af varmen.

Har SÅ meget ondt af dig! Tirsdag skulle det bliver 'kun' 20 gr. :glad glæder mig allerede!!

Har siddet i en VARM bil fra sdr.jylland til Kbh hele eftermiddagen.... <_< Mit venstre ben og fød er SÅ hævet og det andet er også, men ikke helt så meget... Så ligger i sengen med kolde omslag og benene oppe... Åhhh - så forsvind dog varme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi er så heldige, at DMI får ret, så får vi regn og torden i nat :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi er så heldige, at DMI får ret, så får vi regn og torden i nat :loveshower

Ikke alle steder i DK - desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men vi skulle være heldige i Hovedstaden...

Kopieret fra DMI:

København og Nordsjælland

Søndag den 19. august 2012.

Vejrudsigt, der gælder til mandag aften, udsendt kl. 21.00.

I nat bliver det mere skyet, og der kan komme lokale regn- eller tordenbyger. Temp. ned mellem 17 og 20 grader, og svag til let vind, mest omkring øst. Mandag nogen sol, men også mulighed for stedvise regn- eller tordenbyger. Temp. op mellem 23 og 28 grader, måske stedvis op til 30 grader. Svag til jævn sydøstlig eller skiftende vind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men vi skulle være heldige i Hovedstaden...

Kopieret fra DMI:

København og Nordsjælland

Søndag den 19. august 2012.

Vejrudsigt, der gælder til mandag aften, udsendt kl. 21.00.

I nat bliver det mere skyet, og der kan komme lokale regn- eller tordenbyger. Temp. ned mellem 17 og 20 grader, og svag til let vind, mest omkring øst. Mandag nogen sol, men også mulighed for stedvise regn- eller tordenbyger. Temp. op mellem 23 og 28 grader, måske stedvis op til 30 grader. Svag til jævn sydøstlig eller skiftende vind.

Nå! Der kan man bare se!! Jeg var nemlig inde på DMI da jeg så dit forrige indlæg (fordi jeg tænkte YES ;) ) Og der viste de bare skyer her i nat... Men fedt, fedt, fedt, hvis der kommer et ordentlig brag og godt med regn, det er så forfriskende og tiltrængt... OG så ELSKER jeg uvejr :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan da ihvertfald altid håbe at vi får en lokal tordenbyge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne holde ud til at komme udenfor her efter kl. 19 :) Dejligt med frisk luft..... istedet for lummer vejr.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er jeg ved at gå til. sidder på et lummert værksted og venter på min bil. Bonus, det er aircondition de er ved at fikse, så glæder mig til at køre hjem i den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu må varmen godt stoppe.. Jeg holder mig inden for i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER