Tina80

Gir op snart

13 indlæg i dette emne

Jeg kan kun sidde. Når jeg ligger smerter det i lænden og bækkenet. Og ned igennem venstre ben.

Når jeg prøver at gå- Jep prøver, for det går slet ikke.

Så skal jeg støtte mig til noget overalt for ikke at falde. Mit venstre ben virker overhovede ikke mere. Det er så smertefuldt og knækker sammen uafbrudt.

:boo er simpelthen så grædefærdigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

åh hvor lyder det også bare forfærdeligt! har du været til lægen med det? Du har jo stadig noget tid tilbage og hvis det fortsætter sådan så bliver du jo skør!

føler virkelig med dig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh du trænger vist til et kæmpe :kram :kram :kram :kram og en helt masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Det ER bare hårdt nu!!! Jeg syntes du skal snakke med din jordemoder om det næste gang du er afsted! Heldigvis har du ikke så langt igen (siger hende der er ved at gå ud af sit gode skind selvom udsigten hedder at jeg skal sættes i gang på fredag).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo allerede sygemeldt- så ved ikke hvad lægen kan gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo allerede sygemeldt- så ved ikke hvad lægen kan gøre.

Han kan måske komme med nogle gode råd eller gan kan henvise til en fagperson, der kan hjælpe?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med gravid massage??? Hvis nu der sidder noget i klemme så kan det være det hjælper dig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls du skal have det sådan.. icon_hug.gifAltså min veninde fik krykker og rullestol i den sidste tid.. Måske du kunne få bevilget det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh du trænger vist til et kæmpe :kram :kram :kram :kram og en helt masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd Det ER bare hårdt nu!!! Jeg syntes du skal snakke med din jordemoder om det næste gang du er afsted! Heldigvis har du ikke så langt igen (siger hende der er ved at gå ud af sit gode skind selvom udsigten hedder at jeg skal sættes i gang på fredag).

Puha der er længe til næste jm besøg. Skal først den 4/9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej hvor lyder det frygteligt :(

jeg har ikke selv haft så store problemer, men har under hele graviliteten haft MEGA stor glæde af fysioterapi, men det "fys hus" jeg går i, hvor der er ca. 6 fyser, har også fyser som er mega gode til gravide.

det er værd at overveje, for det der er da umenneskeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da forfærdeligt, så er der lige pludselig længe til termin :(

Måske din læge kan henvise dig til en fysioterapeut, hvis du ikke allerede går til en :)

Jeg døjer selv meget med ondt i lænden og der hjælper det at komme i et varmt vands bassin, så kan jeg

lige holde den gående et dage igen :)

Det kunne os være, du kunne få nytte af et bækkenbælte ? jeg har ikke så stor erfaring med den endnu, men det er da en mulighed at prøve. Her hvor jeg bor, kan man låne en af sygehuset, når lægen har henvist til det :)

Stort :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sender dig en masse af dem her :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder ikke rart :kram

Jeg synes også du skulle prøve at høre lægen, og få en henvisning til en fys. Eller søge noget alternativ behandling a la bowtech eller body-SDS, er næsten sikker på det kan hjælpe dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh din stakkel, det lyder godt nok forfærdeligt! :( :kram :kram :kram

Kan kun tilslutte mig de andre, jeg synes du skal forsøge at få noget hjælp af en fagperson, som en fysioterapeut fx. Måske du også kunne finde noget lindring i et varmt vands bassin i svømmehallen? Det hjalp ihvertfald mig og så lavede jeg de der aquapunktsøvelser for gravide, som jeg kunne magte.

Og ja, det er da værd at undersøge om du kan få rullestol og krykker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER