mino

Konkurrence fødsler

14 indlæg i dette emne

Jeg sidder simpelthen og hygger mig over mine facebook venner lige nu der er 3 der lige har født og den ene er simpelthen bedre end den anden lige nu er der gang i at en har haft veer i 20 timer hvor den anden kun havde i 16 timer og selvfølgelig skriver den første så jamen jeg havde kun presse veer i 18 min hvor længe havde du ;) synes simpelthen det er sjovt og sidde og læse med i for hvor er det typisk at folk altid er bedre end naboen og det kan da være fløjtede lige meget når de alle har fået dejlige babyer ud af det

Kender i de typer ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er selv sådan en type.. Eller, jeg er enormt bevist om det, men hvis jeg fornemme andre gør noget til en konkurrence, så VIL jeg vinde <_< Det er forfærdeligt; Men jeg kan simpelthen ikke have at "tabe".. Jeg forsøger at lade være, men uff.

Min kæreste og jeg kan heller ikke spille spil sammen, fordi vi begge VIL vinde.. Ved ikke hvor mange gange jeg har rejst mig i raseri fordi han er bedre til ALT spil end jeg er :P

Men du har ganske ret: Det er FULDSTÆNDIG tåbeligt, og det er SÅ DUMT at man ikke bare kan være "ligeglad" og tænke på resultatet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også en dårlig taber men at gøre fødsler til konkurrencer det synes jeg er langt ude ;-) men jeg hygger mig over deres kamp ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er da lidt åndsvagt, men jeg kan nu godt genkende mig selv. Tror godt selv jeg kunne finde på at sige sådan noget.

Jeg har altid synes det har været lidt sejt, når min mor har fortalt om hendes fødsel på 1 1/2 time. Men helt ærlig, så vil jeg hellere have en, der varer liiiidt længere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg også opleve... Specielt hvis man har haft en rigtig god fødsel, eller i øvrigt lever et liv andre finder misundelsesværdigt - Jeg synes det er træls.

Jeg synes ikke der skal meget til, før det sker... 0g det er egentlig smadder dumt- for der er jo ikke noget der er bedre end andet, der er bare oplevelser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er da lidt åndsvagt, men jeg kan nu godt genkende mig selv. Tror godt selv jeg kunne finde på at sige sådan noget.

Jeg har altid synes det har været lidt sejt, når min mor har fortalt om hendes fødsel på 1 1/2 time. Men helt ærlig, så vil jeg hellere have en, der varer liiiidt længere :D

Hé hé jeg har faktisk overvejet og skrive til dem at når de kan føde på max 2,5 time fra første tegn til baby er ude ligesom jeg har med begge mine unger så kan de være med men holder mig pænt tilbage ( måske også lidt af frygt for at min næste fødsel tager 48 timer ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, jeg synes tit at det er omvendt...at folk skal konkurrere om hvis fødsel der var værst og gjorde mest ondt.

Sådan lidt a la når min sidste fødsel varede 4 timer og var ganske ukompliceret, så ved jeg nærmest ikke engang hvad det vil sige at føde. Og når jeg valgte ikke at få en epidural, så må det være fordi mine veer ikke har gjort særlig ondt :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, jeg synes tit at det er omvendt...at folk skal konkurrere om hvis fødsel der var værst og gjorde mest ondt.

Sådan lidt a la når min sidste fødsel varede 4 timer og var ganske ukompliceret, så ved jeg nærmest ikke engang hvad det vil sige at føde. Og når jeg valgte ikke at få en epidural, så må det være fordi mine veer ikke har gjort særlig ondt :rolleyes :D

Det må være sådan noget man siger til sig selv, hvis man har fået en epidural og ville ønske man kunne sige man ikke havde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk, jeg synes tit at det er omvendt...at folk skal konkurrere om hvis fødsel der var værst og gjorde mest ondt.

Sådan lidt a la når min sidste fødsel varede 4 timer og var ganske ukompliceret, så ved jeg nærmest ikke engang hvad det vil sige at føde. Og når jeg valgte ikke at få en epidural, så må det være fordi mine veer ikke har gjort særlig ondt :rolleyes :D

Det er lige præcis hva min svigermor altid siger til mig jeg plejer så bare og spørge hende om hun ikke tror det er fordi hun ikke kan finde ud af det siden det skal tage hende så længe ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hé hé jeg har faktisk overvejet og skrive til dem at når de kan føde på max 2,5 time fra første tegn til baby er ude ligesom jeg har med begge mine unger så kan de være med men holder mig pænt tilbage ( måske også lidt af frygt for at min næste fødsel tager 48 timer ;) )

Altså.. Forskellen er jo bare at du nu IKKE skriver det - og at de er åbne om det :) Altså - det er jo lidt det samme, du skriver det bare ikke derinde jo :) Men tanken har jo været der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Forskellen er jo bare at du nu IKKE skriver det - og at de er åbne om det :) Altså - det er jo lidt det samme, du skriver det bare ikke derinde jo :) Men tanken har jo været der.

Jo jo vi er jo nok alle konkurrence mennesker men lige frem på facebook det synes jeg er sjovt ;) også det at den køre frem og tilbage lige som 4 årige der diskutere hvems far der er stærkest

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo vi er jo nok alle konkurrence mennesker men lige frem på facebook det synes jeg er sjovt ;) også det at den køre frem og tilbage lige som 4 årige der diskutere hvems far der er stærkest

hehe, nej det kan jeg godt se :P Jeg havde nok heller ikke taget den på facebook..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi det er lidt sjovt synes jeg :lol men kan sagtens genkende det fra andre steder (og jeg kan da selv fange migselv i gerne at ville diske op med noget "bedre" og "vildere", når folk fortæller noget, men prøver at lade være).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor mærkeligt :lol Og jeg forstår ikke helt hvem der vinder konkurrencen? Hende, der var sej fordi hun overlevede flest timer med veer, eller hende, der var sej, fordi hun "formåede" at føde hurtigere? :P

Der er meget lidt konkurrencemenneske i mig (udover konkurrencen med mig selv, men det er vel lidt noget andet), så jeg kan ikke rigtig leve mig ind i det. Jeg kan bestemt føle en stolthed over at have født, men jeg ved ikke rigtig om jeg ville være mere stolt hvis den havde været kortere/længere/anderledes. I hvert fald ikke i forhold til hvor lang tid man havde veer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER