Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Sov hun? Hvorfor var hun så ked?

Hun sov ikke. Hun stiller sig op og kan så åbenbart ikke finde ud af selv at lægge sig ned igen, og så bliver hun ked. Det sker ofte, når vi putter, men i dag tog det godt nok lang tid. Hun har heldigvis ikke sagt noget siden :yay

Jeg skal sove i gæsteværelset i nat og jeg GLÆDER mig :glad

Det lyder som om du satser på en hel nats søvn ;)

Sov skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun sov ikke. Hun stiller sig op og kan så åbenbart ikke finde ud af selv at lægge sig ned igen, og så bliver hun ked. Det sker ofte, når vi putter, men i dag tog det godt nok lang tid. Hun har heldigvis ikke sagt noget siden :yay

Det lyder som om du satser på en hel nats søvn ;)

Sov skønt :)

Når vi er oppe ved Anna om aftenen er det også fordi hun har sat sig op og er ked af det - så skal man bare give hende sutten og lægge hende ned igen ;)

Jep, jeg satser på en hel nats søvn! Siden vi udfasede natflasken, har vi kæmpet med at hun vågner ml. kl. 3 og 5 og bliver ked hvis man lægger hende ned igen. Så kommer hun med ind til os og så KARTER hun rundt, sådan halvt i søvne, i alt mellem 20min og 2 timer inden hun falder i søvn igen - men i det tidsrum sover vi ikke <_< Jeg ved virkelig ikke hvad det går ud på, men jeg håber godt nok snart det stopper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi er oppe ved Anna om aftenen er det også fordi hun har sat sig op og er ked af det - så skal man bare give hende sutten og lægge hende ned igen ;)

Jep, jeg satser på en hel nats søvn! Siden vi udfasede natflasken, har vi kæmpet med at hun vågner ml. kl. 3 og 5 og bliver ked hvis man lægger hende ned igen. Så kommer hun med ind til os og så KARTER hun rundt, sådan halvt i søvne, i alt mellem 20min og 2 timer inden hun falder i søvn igen - men i det tidsrum sover vi ikke <_< Jeg ved virkelig ikke hvad det går ud på, men jeg håber godt nok snart det stopper!

Præcis det samme vi gør - det tog bare 20 gange i dag (eller hvor mange det nu var).

:wacko Det håber jeg også for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej altså!

Hørte lige nogle små fusser på gulvet efter putningen. - Var på vej ind til Chloe... Men så var det Jamie !

F*ck, han kan kravle ned fra sin tremmeseng.

:wacko :blink

What to do... tid til junior seng ?

Frygter bare at han så hele tiden står op - altså hvis han selv kan kravle ned fra en junior seng.

men på den anden side.. han kan jo komme frygteligt til skade på vej ned fra tremmesengen.. - ikke at det ville røre ham, drengen er frygtløs!!

Han blir jo først 2 år i april, så er det ikke for tidligt med junior ?

Okay, det er vildt!! :o

Marlon forsøger somme tider at svinge benet op til kanten, men han kommer SLET ikke i nærheden, og jeg tror der går længe inden han kan.......

Sikke en lille udbryderkonge du har :P

Jeg ville nok også skifte til juniorsengen, og så tage den kamp nu...... Selv om jeg helst ville vente lidt. :rolleyes (og håber jeg får lov at vente ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i gæsteværelset og har sovet kl. 23-08.10 :o :glad Kan høre Anna snakke :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i gæsteværelset og har sovet kl. 23-08.10 :o :glad Kan høre Anna snakke :wub

Dejligt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv håber ikke felix skal have influenza. 39, 4 i feber :(

Manden er kommet hjem og har tager nattevagtenog jeg har sovet til kl 9. Tiltrængt ja der tror jeg lige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er kommet hjem og har tager nattevagtenog jeg har sovet til kl 9. Tiltrængt ja der tror jeg lige.

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i gæsteværelset og har sovet kl. 23-08.10 :o :glad Kan høre Anna snakke :wub

Skøøøøøøønt - det har du vist også fortjent. Det er nu godt at have muligheden med et gæsteværelse og en god seng, så man ikke skal ligge på en sofa i stuen og vågne op med hold i nakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :kuller

Skøøøøøøønt - det har du vist også fortjent. Det er nu godt at have muligheden med et gæsteværelse og en god seng, så man ikke skal ligge på en sofa i stuen og vågne op med hold i nakken.

Det var bare LIGE hvad jeg havde brug for! :yay

Vi har været i svømmehallen i formiddag (for første gang siden jeg var på barsel (4 mdr)) og hun ELSKEDE det bare! Hun hvinede og grinede og var et stort smil hele tiden, mens de små ben kørte rundt i vandet :7himmel Det SKAL vi altså gøre noget mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige aftalt med mormor at hun skal hente ronja i vs en gang hver 14. dag. Hun vil gerne tættere på Ronja og lære hende bedre at kende og det vil vi også gerne have så det er prefekt :) det bliver også dejligt de dage ikke rigtig at skulle have nogen bagkant på arbejder og skal stresse med hentningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bare LIGE hvad jeg havde brug for! :yay

Vi har været i svømmehallen i formiddag (for første gang siden jeg var på barsel (4 mdr)) og hun ELSKEDE det bare! Hun hvinede og grinede og var et stort smil hele tiden, mens de små ben kørte rundt i vandet :7himmel Det SKAL vi altså gøre noget mere!

Jeg savner virkelig også babysvømning! Vi skal helt sikkert også være bedre til at gå i svømmehallen for ronja plejer at elske det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bare LIGE hvad jeg havde brug for! :yay

Vi har været i svømmehallen i formiddag (for første gang siden jeg var på barsel (4 mdr)) og hun ELSKEDE det bare! Hun hvinede og grinede og var et stort smil hele tiden, mens de små ben kørte rundt i vandet :7himmel Det SKAL vi altså gøre noget mere!

Fedt! Theo er også vild med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige aftalt med mormor at hun skal hente ronja i vs en gang hver 14. dag. Hun vil gerne tættere på Ronja og lære hende bedre at kende og det vil vi også gerne have så det er prefekt :) det bliver også dejligt de dage ikke rigtig at skulle have nogen bagkant på arbejder og skal stresse med hentningen.

Sikke en god idé :)

Bor hun tæt på jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god idé :)

Bor hun tæt på jer?

Det synes jeg også og jeg er glad for hun selv forslog det. Nej hun bor en halv times kørsel væk, så de kører hjem til os og erindtil vi kommer hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg også og jeg er glad for hun selv forslog det. Nej hun bor en halv times kørsel væk, så de kører hjem til os og erindtil vi kommer hjem.

Jamen det lyder da bare godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er i bad med sin far og det lyder til de rigtig hygger sig. Nu kaldet de på mor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er i bad med sin far og det lyder til de rigtig hygger sig. Nu kaldet de på mor :loveshower

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare nogle gode dage :-)

Tobias er rigtig begyndt at snakke, dog uden ret meget mening, men snakker ligefrem i sætninger. <3

Parforholdet går bedre.. Stadig lidt knaster andre steder i mit liv, men herhjemme går det godt.. Trængte til en optur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare nogle gode dage :-)

Tobias er rigtig begyndt at snakke, dog uden ret meget mening, men snakker ligefrem i sætninger. <3

Parforholdet går bedre.. Stadig lidt knaster andre steder i mit liv, men herhjemme går det godt.. Trængte til en optur

Dejligt det går bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan skælder i ud når de små enten dasker til jer eller kommer til at bide jer? :unsure

Ronja fik f.eks. bidt mig i underlæben i dag (av!) Jeg troede hun ville give et kys men hun bed i stedet. Jeg sagde strengt "nej det vil jeg ikke have, det gør ondt" til hende og hvis hun dasker tager jeg fat i hånden og siger det samme. Det lader til hun ikke forstår jeg er sur for hun griner bare og gør det igen. Hun smider også bestikket og andre ting på gulvet hvor vi også skælder ud og igen griner hun. Jona foreslog jeg f.eks. vidste at jeg blev ked af det når hun bider/slår men jeg ved ikke om hun falder for den. Men det virker jo ikke med de ting hun kaster med.

Hvad gør i andre? :unsure

Edit: jeg opretter lige en tråd for sig selv så gider i ikke svare i den i stedet hvis det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare nogle gode dage :-)

Tobias er rigtig begyndt at snakke, dog uden ret meget mening, men snakker ligefrem i sætninger. <3

Parforholdet går bedre.. Stadig lidt knaster andre steder i mit liv, men herhjemme går det godt.. Trængte til en optur

Det er jeg glad for at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige aftalt med mormor at hun skal hente ronja i vs en gang hver 14. dag. Hun vil gerne tættere på Ronja og lære hende bedre at kende og det vil vi også gerne have så det er prefekt :) det bliver også dejligt de dage ikke rigtig at skulle have nogen bagkant på arbejder og skal stresse med hentningen.

Hvor skønt! :yay Ih, bare det var min mor der boede tæt nok på til det!

Har bare nogle gode dage :-)

Tobias er rigtig begyndt at snakke, dog uden ret meget mening, men snakker ligefrem i sætninger. <3

Parforholdet går bedre.. Stadig lidt knaster andre steder i mit liv, men herhjemme går det godt.. Trængte til en optur

Dejligt at høre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg har spist hos min søster og svoger og Annas to fætre. Det var rigtig hyggeligt, men de havde først maden klar kl. 18:15 og det er bare ALT for sent for Anna - især, når vi også havde 20min hjem i bil og hun skal op i VS i morgen, så vi måtte gå kl.18:40 mens de andre stadig spiste. Følte mig SÅ lousy, men vi havde altså snakket om, at vi skulle spise allersenest kl. 18 og det var de helt med på. Er så ked af, at det skulle ødelægge det hele og jeg skulle gå med en ærgerlig følelse i maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg har spist hos min søster og svoger og Annas to fætre. Det var rigtig hyggeligt, men de havde først maden klar kl. 18:15 og det er bare ALT for sent for Anna - især, når vi også havde 20min hjem i bil og hun skal op i VS i morgen, så vi måtte gå kl.18:40 mens de andre stadig spiste. Følte mig SÅ lousy, men vi havde altså snakket om, at vi skulle spise allersenest kl. 18 og det var de helt med på. Er så ked af, at det skulle ødelægge det hele og jeg skulle gå med en ærgerlig følelse i maven :(

Det er også bare øv sådan noget. Vi har også været på besøg ved et vennepar hvor jeg var nødt til at hente frikadellerne direkte fra stegepanden fordi Erica ikke kunne vente længere. Og da vi andre så spiste var hun jo færdig = nede på gulvet i en ikke børnesikret lejlighed = rigtig forstyrret middag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.