Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Det kan jeg godt forstå. Håber I får en god aften :)

I lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna sov een lur i VS i dag kl. 12-14 og sov kl. 20:15 efter en god eftermiddag og aften :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov een lur i VS i dag kl. 12-14 og sov kl. 20:15 efter en god eftermiddag og aften :glad

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde endnu en god putning med ronja :yay jeg gjorde som i går og i dag lykkedes det mig at få hende til at skrald-grine mens vi læste bog og da jeg lagde hende brokkede hun sig ikke engang da jeg gik ud :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde endnu en god putning med ronja :yay jeg gjorde som i går og i dag lykkedes det mig at få hende til at skrald-grine mens vi læste bog og da jeg lagde hende brokkede hun sig ikke engang da jeg gik ud :yay

Åh, hvor dejligt søde! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov een lur i VS i dag kl. 12-14 og sov kl. 20:15 efter en god eftermiddag og aften :glad

:yay

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså ;(

Hepper på en bedre nat i nat!

Det gør jeg også, men tror desværre ikke på det :( Jeg har i dag kunnet mærke den ene spids af en ny hjørnetand, så mon ikke, der kommer mere i nat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde endnu en god putning med ronja :yay jeg gjorde som i går og i dag lykkedes det mig at få hende til at skrald-grine mens vi læste bog og da jeg lagde hende brokkede hun sig ikke engang da jeg gik ud :yay

:yay

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg også, men tror desværre ikke på det :( Jeg har i dag kunnet mærke den ene spids af en ny hjørnetand, så mon ikke, der kommer mere i nat?

Øv også - dumme tænder! :( Håber snart den bryder igennem, så I kan få nattesøvnen tilbage :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige måtte sende jonas afsted på skadestuen fordi akut-telefonen og lægevagten var bange for at han har blindtarmsbetændelse :( det er godt nok ikke sjovt at være hjemme og ikke være med ham men nogen skulle være ved ronja, så hans far er taget med i stedet. Øv hvor er jeg nervøs :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sookie, skønt at have dig tilbage :kram2

Hehe, det er jo Marlon du beskriver der...... Krudt i rumpetten, og fuld af sjov :D

Tak for velkomsten alle :kram2

skønt at se at det stortset er de samme brugere, der er her. :)

Ja, Troldemor, der er da virkelig gang i dem med den alder de har nu.

Jamie er bare så glad for musik, hver gang han hører det, så begynder han at danse :) ser så sjovt ud.

og jeg kan jo se at Marlon er blevet storebror for noget tid siden, stort tillykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med tumlinger, der faktisk kan li at få børstet tænder ?

Herhjemme er det virkelig et problem. Jeg må simpelthen ligge ham foran mig, holde armene med mine ben og så bare børste, mens han skriger. han blir helt rød i bærget og kæmper helt vildt.

Det er så frustrende og man føler virkelig at man gør noget forkert.

han skriger allerede så snart han ser tandbørsten. men så snart vi er færdige, så er der intet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige måtte sende jonas afsted på skadestuen fordi akut-telefonen og lægevagten var bange for at han har blindtarmsbetændelse :( det er godt nok ikke sjovt at være hjemme og ikke være med ham men nogen skulle være ved ronja, så hans far er taget med i stedet. Øv hvor er jeg nervøs :boo

Øv, Det lyder ikke godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med tumlinger, der faktisk kan li at få børstet tænder ?

Herhjemme er det virkelig et problem. Jeg må simpelthen ligge ham foran mig, holde armene med mine ben og så bare børste, mens han skriger. han blir helt rød i bærget og kæmper helt vildt.

Det er så frustrende og man føler virkelig at man gør noget forkert.

han skriger allerede så snart han ser tandbørsten. men så snart vi er færdige, så er der intet.

Ronja var hellere ikke fan af det i starten men nu går det fint. Vi har ladet hende lege med en tandbørste så hun har kunne vænne sig til det og også selv lade hende børste tænder nogen gange. Vi har prøvet at gøre dey hyggeligt og leget med det. Hun har fundet ud af at det ike gøre ondt og går hurtigere hvis hun ikke kæmper mod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Det lyder ikke godt :kram2

Tak. Jeg har lige fået en opdatering om at der er en del ventetid på skadestuen så der går nok timer før jeg får mere at vide :( farvel søvn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige måtte sende jonas afsted på skadestuen fordi akut-telefonen og lægevagten var bange for at han har blindtarmsbetændelse :( det er godt nok ikke sjovt at være hjemme og ikke være med ham men nogen skulle være ved ronja, så hans far er taget med i stedet. Øv hvor er jeg nervøs :boo

Øv det lyder ikke rart, håber det viser sig ikke at være noget alvorligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder ikke rart, håber det viser sig ikke at være noget alvorligt.

Tak. Han blev indlagt i nat men de ville ikke opererer i nat. De ville lige se om det gik bedre i løbet af natten og i dag. Nu venter jeg bare på klokken bliver lidt mere så jeg kan skrive til ham. Vil ikke vække han hvis han sover. Heldigvis har Ronja været sød i nat og kun sagt noget en gang hvor jeg tog hende ind til mig og hun sovet stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med tumlinger, der faktisk kan li at få børstet tænder ?

Herhjemme er det virkelig et problem. Jeg må simpelthen ligge ham foran mig, holde armene med mine ben og så bare børste, mens han skriger. han blir helt rød i bærget og kæmper helt vildt.

Det er så frustrende og man føler virkelig at man gør noget forkert.

han skriger allerede så snart han ser tandbørsten. men så snart vi er færdige, så er der intet.

Vi har aldrig haft problemer med tandbørstningen. Han render selv ud på badeværelset og kravler op på skamlen. Når tandbørsten er klar åbner han munden og vi får lov. Han har nogen gange pylret lidt omkring det, men det har været når han har fået tænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Han blev indlagt i nat men de ville ikke opererer i nat. De ville lige se om det gik bedre i løbet af natten og i dag. Nu venter jeg bare på klokken bliver lidt mere så jeg kan skrive til ham. Vil ikke vække han hvis han sover. Heldigvis har Ronja været sød i nat og kun sagt noget en gang hvor jeg tog hende ind til mig og hun sovet stadig :)

:kram

Sikke da en nat. Håber han snart er hjemme ved jer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Sikke da en nat. Håber han snart er hjemme ved jer igen.

Tak. Det håber jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige måtte sende jonas afsted på skadestuen fordi akut-telefonen og lægevagten var bange for at han har blindtarmsbetændelse :( det er godt nok ikke sjovt at være hjemme og ikke være med ham men nogen skulle være ved ronja, så hans far er taget med i stedet. Øv hvor er jeg nervøs :boo

Det lyder godt nok ikke rart :kram2 Håber han har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med tumlinger, der faktisk kan li at få børstet tænder ?

Herhjemme er det virkelig et problem. Jeg må simpelthen ligge ham foran mig, holde armene med mine ben og så bare børste, mens han skriger. han blir helt rød i bærget og kæmper helt vildt.

Det er så frustrende og man føler virkelig at man gør noget forkert.

han skriger allerede så snart han ser tandbørsten. men så snart vi er færdige, så er der intet.

Velkommen tilbage. Bliver spændende at høre lidt mere om Jamie. Jeg har heldigvis en tumling der elsker at få børstet tænder. Dejligt at slippe for den kamp!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv også - dumme tænder! :( Håber snart den bryder igennem, så I kan få nattesøvnen tilbage :kiss

Vi har sovet HELE natten!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen med tumlinger, der faktisk kan li at få børstet tænder ?

Herhjemme er det virkelig et problem. Jeg må simpelthen ligge ham foran mig, holde armene med mine ben og så bare børste, mens han skriger. han blir helt rød i bærget og kæmper helt vildt.

Det er så frustrende og man føler virkelig at man gør noget forkert.

han skriger allerede så snart han ser tandbørsten. men så snart vi er færdige, så er der intet.

Velkommen tilbage :)

Vi er også heldige at Erica godt kan lide at få børstet tænder - der har været nogle gange hvor hun har brokket sig, men det er som om hun har lært hun ikke slipper, og så kan man lige så godt lade være med at gøre modstand.

Jeg har desværre ikke nogle gode råd til hvordan I kommer ud af den dårlige karma igen. Måske kan han selv være med til at vælge en super sej tandbørste, som han selv får lov til at lege med først?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje er heller ikke fan af det..

Jeg har hentet en tandbørste-app til min tlf som hun så sidder og leger med, mens jeg får lov at børst hendes tænder :)

Det er en rød kat som selv børster tænder.. og den er åbenbart sjov :)

- Talking Ginger hedder den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.