Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Årh nej :/ Maliva faldt i søvn i bilen. Vi prøvede ihærdigt at holde hende vågen, da der ikke var langt hjem, men hun blev ved med at døse hen.

Som forudset bliver hun stiktosset da hun skal ud af bilen og da vi kommer op skifter jeg ble og hun får vand og ud i bven på altanen for at putte... nu sidder hun derude og leger :blink ej jeg håber hun giver efter. De 5 min. Hun fik i bilen er bestemt ikke nok. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun er stadig vågen. Både J og jeg har været derude og sige "puttetid, sov godt" et par gange.

Overvejer at gå ud og vugge barnevognen lidt og se om det gør hende døsig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en mus der har sovet 1time og 20 min. Hun har været vågen siden kl 13. Det blir en laaaang dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så faldt hun i søvn. Hun blev ved med at døse hen og vågne op fra vi puttede og til nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så faldt hun i søvn. Hun blev ved med at døse hen og vågne op fra vi puttede og til nu...

Jeg håber at hun får/fik sovet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en mus der har sovet 1time og 20 min. Hun har været vågen siden kl 13. Det blir en laaaang dag

Jeg håber at det går - det er jo nok varmen der driller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sov lidt over en time, men det er varmen der driller. Vi skal på Jensens i aften. Første gang at vi skal ha' Maliva med ud at spise sådan rigtigt. (Hun har været på Burger King med os en gang, men det var så kort.)

Så jeg håber at hun har sovet nok :unsure

Ville i aflyse, hvis det var jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fandt en løsning. Vi bestiller take away og så spiser her hjemme. Så kan vi tage ud og spise frokost i morgen et sted og bagefter en is nede ved moesgaard :7himmel så bliver Maliva da luftet godt igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[quote name=tazdiginez'

timestamp='1370096595' post='429680]

Vi fandt en løsning. Vi bestiller take away og så spiser her hjemme. Så

kan vi tage ud og spise frokost i morgen et sted og bagefter en is nede

ved moesgaard :7himmel så bliver Maliva da luftet godt igennem.

Hvor lyder det bare dejligt. Jeg håber at i får en rigtig hyggelig aften. Og en god tur i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det bare dejligt. Jeg håber at i får en rigtig hyggelig aften. Og en god tur i morgen.

Tak for det... Vi skal helt sikkert nok få en god tur. Vi tager først afsted efter Maliva har sovet sin lur, så der skulle ikke være farer for samme nummer igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva blev puttet en halv time før tid i dag. Hun var begyndt at pive i badet og være vil-døv, så er det som regel et godt tegn til at det er sengetid.

Indtil videre har vi ikke hørt et kvæk fra hende.

Hun har også fået nye sutter i dag. De der MAM night. Der var åbenbart en i Rema1000 der havde prøvet at snyde ved at komme 3 MAM Night sutter i en MAM Original pakke. Det var den eneste pakke uden silicone, så jeg snuppede den og var ærlig ved kassen. Ekspedienten slog pakken ind til 40 kr. selvom det ville ha' kostet 55 kr. og en MAM Original ville ha' kostet 45 kr.

Jeg købte en ekstra ting til 10 kr. med og så blinkede han og hviskede "det er vores hemmelighed" :P

Så jeg sparede lige lidt der og Maliva har fået nye sutter som lyser i mørke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader hader hader tandfrembrud! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader hader hader tandfrembrud! :prik :(

Kan jeg godt forstå :kram2

Det gør jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader hader hader tandfrembrud! :prik :(

Var det tænder ? Her har Zoey fået 2 kindtænder. Hun har aldrig før fået feber ved tænder, men kan godt være det var det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en hilsen fra varmen her på Rhodos :) 28-36 gradet, men lidt blæst så det er skønt vejr. Det er virkelig skønt her, og vi nyder det SÅ meget, så dejligt at være sammen alle 3.

Dicte har klaret det hele så flot, hun stod op kl 3 om natten og var bare glad da vi skulle afsted, og flyveturen tog hun som om hun aldrig havde lavet andet :biglove Hun styrer direkte mod poolen, peger på vandrutsjebanen og skriger af grin når hun får en tur sammen med far.

Idag tog Dicte formiddagslur under en palme, mens jeg bare nød at kigge ud over vandet og ih hvor alting bare føltes helt perfekt lige i det øjeblik :)

Det er jo kun 3,5 måned siden jeg var hjemme på barsel, men det er helt anderledes at være sammen med Dicte hele tiden end da vi var på barsel. Jeg bliver hele tiden overrasket over hvad hun kan, og der sker bare så meget med hende hver eneste dag. Alt baby er ihvertfald væk ;) vores store pige! Mor og far er lige ved at revne af stolthed over hende

Ih hvor herligt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det tænder ? Her har Zoey fået 2 kindtænder. Hun har aldrig før fået feber ved tænder, men kan godt være det var det :)

De er ikke brudt igennem endnu, men jeg er slet ikke i tvivl om det er de to hjørnetænder i overmunden, der driller hende! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva blev puttet en halv time før tid i dag. Hun var begyndt at pive i badet og være vil-døv, så er det som regel et godt tegn til at det er sengetid.

Indtil videre har vi ikke hørt et kvæk fra hende.

Hun har også fået nye sutter i dag. De der MAM night. Der var åbenbart en i Rema1000 der havde prøvet at snyde ved at komme 3 MAM Night sutter i en MAM Original pakke. Det var den eneste pakke uden silicone, så jeg snuppede den og var ærlig ved kassen. Ekspedienten slog pakken ind til 40 kr. selvom det ville ha' kostet 55 kr. og en MAM Original ville ha' kostet 45 kr.

Jeg købte en ekstra ting til 10 kr. med og så blinkede han og hviskede "det er vores hemmelighed" :P

Så jeg sparede lige lidt der og Maliva har fået nye sutter som lyser i mørke :yay

Dem har Theo også :)

Jeg købte dem på babymessen til 100 kr. for 9 stk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en dårlig nat. Gry vågnede kl 00 og bare græd og græd i en time, da hun endelig faldt til ro lå hun bare og små klynkede længe.

Det eneste vi gjorde anderledes i går aftes var at gå en aftentur og lege lidt på en legeplads.

Om det er det eller noget helt andet der har udløst det aner jeg ikke, men nu har vi bare rigtig længe haft nogle fantastiske nætter hvor hun har sovet uden en lyd.

Men tilgengæld sov vi til 7.40

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en hysterisk dreng i formiddags samtidig med jeg er snot forkølet og ikke har sovet ret meget i nat.. Cocktail for hovedpine....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en dårlig nat. Gry vågnede kl 00 og bare græd og græd i en time, da hun endelig faldt til ro lå hun bare og små klynkede længe.

Det eneste vi gjorde anderledes i går aftes var at gå en aftentur og lege lidt på en legeplads.

Om det er det eller noget helt andet der har udløst det aner jeg ikke, men nu har vi bare rigtig længe haft nogle fantastiske nætter hvor hun har sovet uden en lyd.

Men tilgengæld sov vi til 7.40

Øv. Sådan nogen nætter har vi også ind imellem og det er ikke sjovt! :kiss

Har haft en hysterisk dreng i formiddags samtidig med jeg er snot forkølet og ikke har sovet ret meget i nat.. Cocktail for hovedpine....

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft besøg af mormor i et par timer i formiddag og Anna blev så glad da hun kom, at hun næsten ikke kunne være indeni sig selv :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en hysterisk dreng i formiddags samtidig med jeg er snot forkølet og ikke har sovet ret meget i nat.. Cocktail for hovedpine....

Øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft besøg af mormor i et par timer i formiddag og Anna blev så glad da hun kom, at hun næsten ikke kunne være indeni sig selv :biglove

Hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt formiddagen på at besøge bedstemor der blev opereret i mandags. Felix legede så fint med sin fætter på 4 uden nogle konflikter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til fødselsdag i går hos svigerfar og Ronja hyggede sig med sine fætre og kusine og da de tog hjem hyggede hun med os andre :) Hun skulle overnatte der, så da det blev sengetid fik farmor lov til at putte og det gik helt uden problemer selvom jeg var. Der var overhovedet ingen gråd - hellere ikke ved tandbørstningen :blink - og farmor kom virkelig hurtigt ned, så jeg blev helt overrasket for Ronja plejer at blive ked når jeg er til stede og f.eks. Jonas skal putte :yay Ronja sov fint men da vi skulle til at gå kunne jeg høre hun startede med at græde, så farmor gik derop og vi gik for vi skulle til koncert. Farmor har så fortalt i dag at hun havde haft svært ved at få Ronja til at falde til ro, men hun havde taget Ronja ned og sidde 10-15 min. og så havde Ronja selv sagt at hun gerne ville i seng igen. Ronja kunne så ikke finde ro for hver gang farmor forsvandt ud af syne begydte hun at klynke igen. Til sidst tog farmor hende over i sin egen seng og puttede hende der og så faldt Ronja i søvn og farmor kunne gå lidt ud. Så søvn Ronja resten af natten til kl. 7.15 og hyggede så sammen med farmor indtil vi kom og hentede.

Det er så dejligt at vide at Ronja virkelig hygger sig hos farmor og farfar og selvom der er lidt gråd så klare farmor også den. Det er så dejligt at vide at Ronja er tryg og glad for sin farmor og farfar :loveshower

Lige nu sover Ronja middagslur og når hun vågner skal hun og jeg i MG :) så endnu engang en travl weekend ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.