Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Øv en morgensur Maliva jeg havde da jeg VÆKKEDE hende ;)

Heldigvis er hun blødet op nu og nu skal hun snart i legestue

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna har sovet 11 timer uden en lyd - det trængte hun til! Har haft hyggelig morgen med tid til musik, sansegynge, klaver og bøger på værelset og afleverede en glad og tilpas Anna i vuggestue :wub

Er på vej på arbejde for første gang siden i tirsdags :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix sov til 7.30 i dag. Godt vi ikke skulle nå noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har sovet 11 timer uden en lyd - det trængte hun til! Har haft hyggelig morgen med tid til musik, sansegynge, klaver og bøger på værelset og afleverede en glad og tilpas Anna i vuggestue :wub

Er på vej på arbejde for første gang siden i tirsdags :o

Dejligt :)

Hvad sagde vuggestuen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

Hvad sagde vuggestuen?

Der var ingen prikker at se, så jeg sagde ingenting om dem. Sagde blot hun havde hat meget høj feber og havde sovet stort set 16 timer i træk, men var vågnet uden feber.

Jeg er overbevist om det ikke er skoldkopper, så jeg sagde ingenting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh hader virkelig personalemøder, nåede lige hjem og hente og være sammen med mine børn i 1 time og 20 min. Og lige få en 10 min snak med S, ang vs skift, og han er helt enig med mig i at der er noget galt, hun havde skreget helt vildt da han afleverede hende i morges :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var ingen prikker at se, så jeg sagde ingenting om dem. Sagde blot hun havde hat meget høj feber og havde sovet stort set 16 timer i træk, men var vågnet uden feber.

Jeg er overbevist om det ikke er skoldkopper, så jeg sagde ingenting.

Jeg havde gjort det samme ;) hvordan var hendes dag gået i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh hader virkelig personalemøder, nåede lige hjem og hente og være sammen med mine børn i 1 time og 20 min. Og lige få en 10 min snak med S, ang vs skift, og han er helt enig med mig i at der er noget galt, hun havde skreget helt vildt da han afleverede hende i morges :(

Det kan jeg godt forstå du ikke synes er sjovt :kram2 godt i umiddelbart er enige i evt vs skifte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min ryg/hofte lige dømt til 2 uger aflastning af lægen :( Jeg ved bare ikke helt om jeg stoler på ham <_< Det var en jeg ikke havde været hos før (lægestuderende) og jeg føler ikke rigtig han forstod hvad jeg mente når jeg forklarede hvordan min lænd har det. Jeg har heldigvis fået en henvisning til en fys pga. min nakke/skulder så der kan jeg lige spørge ham/hende samtidig med ryggen for en fys har tidligere sagt at hun mente at kunne afhjælpe problemerne.

Det er også vildt nemt med aflastning af ryggen når man ikke må cykle, danse, lave fitness og gå for mange ture og samtidig har en tumling herhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min ryg/hofte lige dømt til 2 uger aflastning af lægen :( Jeg ved bare ikke helt om jeg stoler på ham <_< Det var en jeg ikke havde været hos før (lægestuderende) og jeg føler ikke rigtig han forstod hvad jeg mente når jeg forklarede hvordan min lænd har det. Jeg har heldigvis fået en henvisning til en fys pga. min nakke/skulder så der kan jeg lige spørge ham/hende samtidig med ryggen for en fys har tidligere sagt at hun mente at kunne afhjælpe problemerne.

Det er også vildt nemt med aflastning af ryggen når man ikke må cykle, danse, lave fitness og gå for mange ture og samtidig har en tumling herhjemme <_<

Øv med ryggen. Håber din fys kan gøre dig klogere :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har igen ikke sovet middagslur og han er noget pylret i dag og har bare gerne ville sidde med ipaden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh hader virkelig personalemøder, nåede lige hjem og hente og være sammen med mine børn i 1 time og 20 min. Og lige få en 10 min snak med S, ang vs skift, og han er helt enig med mig i at der er noget galt, hun havde skreget helt vildt da han afleverede hende i morges :(

Åh, det lyder altså ikke rart for nogen af Jer :( Håber I finder et andet sted til hende snart :kram2

Jeg havde gjort det samme ;) hvordan var hendes dag gået i dag?

Som vanligt - ingen kommentarer ;)

Så blev min ryg/hofte lige dømt til 2 uger aflastning af lægen :( Jeg ved bare ikke helt om jeg stoler på ham <_< Det var en jeg ikke havde været hos før (lægestuderende) og jeg føler ikke rigtig han forstod hvad jeg mente når jeg forklarede hvordan min lænd har det. Jeg har heldigvis fået en henvisning til en fys pga. min nakke/skulder så der kan jeg lige spørge ham/hende samtidig med ryggen for en fys har tidligere sagt at hun mente at kunne afhjælpe problemerne.

Det er også vildt nemt med aflastning af ryggen når man ikke må cykle, danse, lave fitness og gå for mange ture og samtidig har en tumling herhjemme <_<

Nej, det kan jeg sgi godt se ikke er synderligt nemt <_< Håber fys´en kan hjælpe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sagde "elsker mor" her til aften :loveshower :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sagde "elsker mor" her til aften :loveshower :wub

ÅRH! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med ryggen. Håber din fys kan gøre dig klogere :kram

Det håber jeg også for jeg synes det sætter grænser i hverdagen især med Ronja.

Som vanligt - ingen kommentarer ;)

Nej, det kan jeg sgi godt se ikke er synderligt nemt <_< Håber fys´en kan hjælpe!

Ja den kommentar får vi også tit men de er heldigvis også gode til at sige hvis der har været noget.

Nej ryggen sætter en del begræsninger så jeg håber bestemt fysen kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sagde "elsker mor" her til aften :loveshower :wub

Ååårh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sagde "elsker mor" her til aften :loveshower :wub

Åååååårh :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er begyndt at ville ha' nat-mysser :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa sagde "elsker mor" her til aften :loveshower :wub

Hvor gør det mig ekstra glad, at det er lige netop dig, der kommer med den opdatering :kram2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsømt tråden lidt, men jeg læser stadig med.

Er bare gået lidt i eksamenshi og samtidig er jeg syg :(

Hele kristihimmelfartsferien har stået på læsning, så det er ikke meget jeg har fået hygget med Theo... Glæder mig vanvittig meget til 4 ugers fri sammen med ham i juli!!! :yay Helt uden arbejde, helt uden studie, helt uden læsning og helt uden forpligtelser. Ja tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry har lige drukket 335 ml mme :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅRH! :biglove

Ååårh :loveshower

Åååååårh :7himmel

Præcis, piger :loveshower

Hvor gør det mig ekstra glad, at det er lige netop dig, der kommer med den opdatering :kram2 :loveshower

Tak, søde du :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsømt tråden lidt, men jeg læser stadig med.

Er bare gået lidt i eksamenshi og samtidig er jeg syg :(

Hele kristihimmelfartsferien har stået på læsning, så det er ikke meget jeg har fået hygget med Theo... Glæder mig vanvittig meget til 4 ugers fri sammen med ham i juli!!! :yay Helt uden arbejde, helt uden studie, helt uden læsning og helt uden forpligtelser. Ja tak ;)

God bedring og pøj-pøj med eksamen!

Ferie er det bedste :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry har lige drukket 335 ml mme :o

Sulten lille mus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsømt tråden lidt, men jeg læser stadig med.

Er bare gået lidt i eksamenshi og samtidig er jeg syg :(

Hele kristihimmelfartsferien har stået på læsning, så det er ikke meget jeg har fået hygget med Theo... Glæder mig vanvittig meget til 4 ugers fri sammen med ham i juli!!! :yay Helt uden arbejde, helt uden studie, helt uden læsning og helt uden forpligtelser. Ja tak ;)

Det kan jeg godt forstå du glæder dig til! :yay

Gry har lige drukket 335 ml mme :o

Det har Anna også præsteret flere gange - det er ret vildt at tænke på al den mælk og den lille mave! o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.