patricia

Troede alt var fint til nf

36 indlæg i dette emne

Jeg var til nf mandag d30/7

Og sygeplejersken sagde alt så fint ud.men blev ringet op af Herlev som godt ville ha mig ind til en ekstra scanning

Selve scanningen var fint men blod Prøven var ikke

Jeg blev knust jeg elsker allerede min lille spir utrolig højt.jeg skal ind og ha lavet en moderkageprøve torsdag d9/8......jeg er så bange og nervøs

Jeg græder hver dag bare ved tanken.......er der nogen herinde der har prøvet det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ingen erfaring med det - men vil sende dig en masse :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram og så vil jeg råde dig til at sætte dig ind i problematikken så du ikke føler dig presset til noget HVIS (og det håber vi bestemt ikke) du står og skal træffe en svær beslutning. Snak med din mand og dine nærmeste og søg ALLE de informationer du kan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg har ikke selv erfaring med det, men jeg kender en, der fik risikotal 1:49 (mener jeg at det var... Det var i hvert fald under 100 og noget med 4... Kan faktisk godt være at det var 1:14?) og det var netop pga. blodprøven, og alt var fint på scanningen.

Hun fik scanninger løbende gennem graviditeten, men den lille pige (som det viste sig at være) fejlede aldrig noget som helst og er for nyligt kommet sund og rask til verden :loveshower

Jeg kan godt forstå, at du er ked af det, men prøv at husk at 1:149 stadig er gode odds for en sund og rask baby :kram2 Jeg håber på det bedste for dig og din spire i hvert fald :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Har ikke så meget at tilføje, men kunne ikke forlade tråden uden at give et par af disse :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram håber alt er som det skal være trods alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at der stadig er rigtig gode chancer for at der ikke er spor i vejen med jeres lille spire. Men kan godt forstå du er ked og bekymret, håber snart du får svar :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet at scanningen så fin ud og blodprøven ikke gjorde. Men det jeg står i lige nu er at nf-scanningen så fin ud bortset fra at den havde en cyste på navlestrengen, så blev sendt videre til en læge der begyndte at snakke om chancen for kromosomfejl ogs hun tilbød os en moderkageprøve. Men da vi personligt aldrig ville vælge et barn fra fordi det ikke er helt"normalt" har vi valgt at sige nej tak til det, da der jo kan være en abortrisiko forbundet med det. Vi er så i stedet blevet tilbudt ekstra scanning for at følge udviklingen på bebs og se om det forløber normalt. Skal have scanningen om 1 uge og er faktisk også lidt nervøs for ligesom du har jeg også allerede knyttet mig til det lille menneske jeg bærer på.

Håber at de finder at alt er helt som det skal være. Sender lige en masse :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min nf så alt fint ud. Men da vi skulle snakke med lægen bagefter fik vi af vide nakkefolden var for tyk så vi fik en risiko på 1:67

Fik foretaget en moderskageprøve samme dag i 2 forsøg.

Vores pige er fin men har lidt kromosom fejl, men ikke noget der kan ses da det er mosaik turner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er dagen næsten kommet.

Imorgen skal vi til moderkageprøve prøve,og jeg er rædselsslagen for der skal ske min lille ønske trold noget

Eller af jeg mister det,

Jeg føler ikke jeg kan få luft,tankerne kører rundt i hovedet på mig,føler ikke jeg er der for min store dreng

Og jeg kan ikke spise noget for det kommer retur igen,

Jeg har prøvet af tale med min kæreste,men føler han tar meget nemt på det hele,sad i nat til kl 02 og havde den

Størrste tudetur,

Hvor jeg hader sådan noget her,jeg har talt med Herlev tre gange bare for af tale og høre af alt nok skal gå

Efter prøver går der lige tre dage hvor jeg kan gå og ikke tænke på noget andet,så om 6 dage ved vi om der

En med downs og så om 12-14 dage ved vi om der skulle være noget andet

Det er bare den rene tortur af skulle gå af vente....

Beklager det noget negative input men måtte lige ha luft,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

:kram :kram :kram

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt! :kram

Håber på det bedste og du kan finde alt det luft herinde du har brug for, mens du venter :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i morgen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig prøvet det samme, men hvor gør det mig ondt at du skal igennem den bekymring - kan sagtens forstå det er rigtig hårdt, håber dog at prøver viser at der ikke er noget alvorligt galt med jeres kommende baby...

Kæmpe kram og held og lykke skal du i hvert fald have :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Er ked af at du/i skal det igennem, -men jeg tænker lidt at det er ret positivt at scanningen så fin ud, så er der vel en rigtig god chance for at det ikke er noget!

Måske din mand tager så "let" på det for at støtte dig, så du ikke bliver mere nervøs end du er!? :kiss

Held og lykke med prøven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak hvor er i søde,jeg håber inderligt af alt vil ordne sig og blive godt igen

Og af prøverne viser af der intet er galt.og jeg kan få lov til af nyde tiden som gravid igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig :kram sikker på jeres baby er okay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram som de andre skriver så brug bare forumet her til at få luft.

Håber inderligt du kommer igennem de næste par dages helvede og ud på den anden side med et godt resultat og fornyet styrke :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det var godt jeg kun skulle vente 10 min til at få foretaget prøven.

Men desværre gik der hele 7 dage før de ringede og sagde det ikke var downs. Men desværre gik der yderligere 3 uger før vi fik besked der måske var kromosom fejl- så jeg skulle komme ind og få lavet en Fostervandsprøve med det samme.

Så pga it tekniske fejl gik der 4 uger før vi fik besked- så var helt i de 19 uger før vi fik endelig besked.

Så nåede også md scanning uden vi vidste besked!!!

Så er glad for at høre du får meget hurtigere svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg havde klaret det hvis vi skulle gå så lang tid til af vi fik svar.kan kun forstillle mig hvor slemt det har været for jer af gå i så lang tid og vente på svar...

I løbet af de tre hverdage der går for vi får svaret ang downs får vi også af vide hvad vi venter os,,,,

Men må jeg spørge om det var meget smertefulde af få lavet den prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også vores belønning at få kønnet af vide.

Det gjorde ikke ondt at få stukket nålen igennem- men det nev og var ubehageligt når de stak nålen op og ned for at få nok væv op. Resten af dagen havde jeg bare let mens murren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg inde og få taget prøven og jeg var iså nervøs og bange

Det var heldigvis ikke så slemt så jeg troede,dog Hvass jeg meget ondt bagefter og lægen kunne ikke få ret meget til prøven,hun sadge af hun havde fået lavet en prøve af mindre end det hun fik fra mig

Så jeg håber så meget af alt er i orden vi får svar på tirsdag håber jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

good20luck.gif Håber alt er som det skal være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER