Kamillawn

Appetit efter fødsel

9 indlæg i dette emne

I dag er det 14 dage siden vores skønne lille Sophia kom til verdenen.

Ved det er normalt, at appetitten ikke lige er på sit højeste efter en fødsel, men hvornår blev jeres normal igen? Min er stadig på et minimum <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror næsten at der gik en måneds tid, inden jeg fik appetitten igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var MEGA sulten efter fødslen :P Og den første uge "tvangsfodrede" jeg mig selv lidt i håb om at det kunne stimulere mælkeproduktionen... Og efter det har jeg egentlig haft rimelig almindelig appetit, synes jeg. Så jeg forestiller mig lidt, at appetitten kommer i takt med at man "vælger" at spise mere. Sådan lidt som om, at nu har mavesækken været presset af baby, så nu skal den "udvides" og når man spiser så meget, at den bliver udvidet, så vænner kroppen sig også til, at der skal mere ned... Aner ikke om det forholder sig sådan, men det passer meget godt med, hvordan det har været hos mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke dårlig appetit, jeg skovlede bare ind og gør det faktisk stadig... synes amning giver god appetit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke haft problemer med appetitten :whistling var mega sulten efter fødslen og synes jeg har været det lige siden... jeg fik så ikke altid spist i starten, men det var ikke fordi jeg ikke var sulten, men mere fordi jeg ikke havde tiden med en lille ny baby og så havde jeg ikke overskud til at kokkerere det store i køkkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang gik der faktisk rigtig længe før min appetit kom igen.... Et par måneder tror jeg! Men her anden gang SKULLE jeg spise en masse fordi jeg mistede meget blod efter fødslen... Og min appetit fejler intet nu <_< (det gav ellers så godt på vægten at mangle appetit :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage gik der, før jeg havde egentligt lyst til mad... Spiste idag stegt flæsk, og jeg var ved at ørle pga. det høje indhold af fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er stadig ikke helt normal, men det hjaelper da paa det. Jeg tror den begyndte at finde paa plads for 2-3 uger siden og idag er Noah 6 uger smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke at jeg mistede min appetit ved fødslen. Lagde ikke mærke til det, da der var så meget andet. Men fik besked på at spise og ikke bare lidt, da vi kom over på barselsgangen pga jeg skulle ha energi igen.

Nu hvor jeg ammer, er jeg tit skrup-sulten og ska ind i mellem spise en del for at blive mæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER