Maybe

Brugervejledning til Maxi cosi universal 0-13 kg

8 indlæg i dette emne

hej :)

jeg har fået en Maxi cosi universal autostol 0-13 kg. af et familiemedlem, så vi ved den ikke har været med i uheld, men desværre er der ingen brugervejledning med :(

er der tilfældigvis nogen der ligger inde med en og vil være så søde at kontakte mig? så jeg evt. kunne få en scannet kopi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tag i en babyudstyrsforretning ned den, og bed dem om at vise dig den. Det er desværre alt for let at sætte en sådan stol i forkert, og så er den ikke meget værd.

Hvis du vil tjekke, om den har været med i ulykker, så pil stoffet af og tjek plastiken for hvide revner eller streger (ikke ridser). Det er nok.mit bedste bud, da plastik der har været bøjet eller lignende vil blive hvidligt. Men tror helt sikkert også at de vil hjælpe dig i forretningen.

Ved ikke.om det gælder alle forretninger, men i babysam er der i hvert fald personale, der er uddannet i autostole :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har fået vist hvordan den skal sættes i :)

og jeg ved som sagt den ikke har været med i ulykker :) men har taget stoffet af den for at vaske det og den har intet af det du nævner

jeg har søgt på google efter en brugervejledning, men kan desværre ikke finde den der.

jeg vil bare gerne have den i tilfælde af tvivlsspørgsmål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke kontakte firmaet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon det er en af Disse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg arbejdede i en babysam, husker jeg ikke noget om, at autostolene kom med en brugsanvisning. Hvad er det, du gerne vil vide ved en brugsanvisning, hvis du allerede ved, hvordan man sætter den i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan se der er flere indstillinger på den også kan man tage stoffet af, hvis jeg nu bliver i tvivl om hvordan det skal sættes på igen når det er tørt, også vil jeg meget gerne have den, der kan være ting som jeg ikke lige er obs på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon det er en af Disse?

prøvede at kigge på dem i går, jeg kan slet ikke finde den jeg mener det er plus jeg kan slet ikke komme frem til filen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER