Anna1980

hvordan klares I varmen?

12 indlæg i dette emne

Vi lider herhjemme.. Tobias sovet 45 min hele dagen:-( han plejer at sove 4 timer i det hele. Han pylret ked af det og træt og lige før jeg kan sige det samme om mig! :'( er så SÅ smadret.. Manden kommer hjem og sige ja varmen kan vi jo ikke ændre så må I sgu flytte til island hvis I ikke kan tåle det! Bare fordi han har gået i et halv køligt rum hele sin arbejdsdag. Idiot ja undskyld men det mener jeg sgu lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg nyder det endelig er sommer. Også selvom K heller ikke sover ret meget hverken dag eller nat. Der er synd for hende, men hun sover jo aldrig særlig meget og så nyder jeg altså vejret. Det er jo også skidt, hvis det regner ;)

Men jeg kan da godt se, at hvis du er så heldig at han normalt sover 4 timer om dagen, så er det sikkert ekstra hårdt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi klarer skansen, men jeg glæder mig til køligere temperaturer. ;) Valdemar har kun ble på, og jeg går også halvnøgen rundt :lol Bonussen er, at vi får en masse hud mod hud og at Valdemar får de kæreste krøller når han sveder :kuller

Men han er da lidt mere utilfreds og det er synd. :( Han bliver lagt til alt det han gider så han får masser at "drikke" og dermed kommer han også oftere på puslebordet, hvor han nyder en kold skumklud, og at mor puster ham forsigtigt på maven. :7himmel Men det bliver dejligt, når temperaturen falder og vi forhåbentlig får en lidt mindre varm baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøver at holde ud, men det har dæleme været hårdt i dag. Lasse har knap nok sovet siden i morges og er først faldet i søvn nu. Han har grædt ulykkeligt og det har kun været mor der duede. Han har kun ble på, men koger stadig.

Jeg har intet imod sommer, men temperature over 25 grader gider jeg ikk. Jeg dur ikk til det er så varmt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men find noget vand, det hjælper på alt her i varmen :whistling

Vi har tændt vores sprinklersystem og så render drengene rundt og fjoller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er i Italy og her er 30 +

Jeg ammer oftere men ikke hver gang hun er tørstig for så er der bare formeret for mavsen og jobbe med. Derfor får hun også kogt vand ca. 125 ml om dagen oveni.

Hun har tynde kjoler på og om natten kun ble. Hun trives ret godt. Jeg synes ikke hun bliver overkogt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her trives baby fint med varmen.

Har sovet det meste af dagen, når hun ikke lige spiser.

Hun ligger i body, men virker ikke overvarm.

Hun nyder sikkert også roen, da storebrødrene er på miniferie. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi lider under varmen, rigtig meget.... igår var et rent helved.... Astrid sov halvanden time om formiddagen, som hun plejer.... men resten af dagen sov hun stort set ikke.... det var alt for varmt at ligge i barnevognen, så vi forsøgte at ligge hende i soveværelset, kun i ble.... det kunne hun overhoved ikke finde ud af, og det endte med vi havde en totalt ulykkelig, og overvarm baby, hele dagen.... :boo hun faldt først rigtig i søvn igen kl. halv syv om aftenen.... puha, det var hårdt.... så, jeg føler med dig.... :kram2 vi håber det blir bedre i dag....:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er tænder eller varmen, med et eller andet kæmper Anna i hvert fald med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sådan set "glad" for at høre at der er andre end mig der har det sådan... Det var desværre ikke bedre i dag tværtimod. Hans middags søvn var under 30 min. Så han har mere eller mindre været vågen fra kl 9 til 18.45 da han faldt i søvn. Har så lige haft en mega skrige tur og kæmper nu for at falde rigtig i søvn igen..

Glæder mig altså til det bliver lidt køligere!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva rykker sine lurer med et par timer i varmen, så hun sover, men ikke godt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag hvor tobias ikke har sovet til middag!!! Jeg kan snart ikke klare det mere fordi han er et vildt hænge træ! Og skriger hvis han bliver sat ned... Jeg er så smadret!!!! Køligere vejr NU!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER