Abelka

Sikke en fest vi har haft....

16 indlæg i dette emne

Jeg må bare dele denne oplevelse med jer selv om den slet slet ikke kan beskrives kan jeg godt se her efterfølgende.

Nå men I får den alligevel ^_^

Min bror fandt for 10 dage siden ud af at han ville fri til sin kæreste gennem snart 1 år og det skulle så foregå i fredags.

(Jamen fint, jeg afsætter da lige 4 børn på en julefrokost fredag i december :blink - men det lykkedes!)

Vi var blevet bedt om at møde 18.30 på d'angleterre for at nå at ankomme inden aftenens hovedpersoner.

Det gjorde vi da så også så rigeligt eftersom de kom fra London og ja - vejret ikke ligefrem tillod dem at forlade lufthavnen :rolleyes

Men hurra for gode kontakter og privatfly, så 22.50 - lettere forsinket stod vi godt 25+ mennesker samlet i the royal suite på d'angleterre og råbte surprise da de trådte ind.

Suiten var pyntet og det store bord var dækket. Østers og champagne var sat frem og festen kunne begynde.

Menukortet i sig selv var overdrevet; 5 retter med ingredienser jeg ikke anede man ku' sætte sammen :)

Da klokken var 01.30 var vi nået til hovedretten; det har jeg alligevel aldrig prøvet før ^_^

Gæsterne var overklassen af overklassen fra forskellige steder i verden i rober man kun ser på film.

Og så var der os ... Jeg følte mig noget malplaceret, men bort set fra det var det vældig hyggeligt.

Forskellige kulturer og dermed forskellige traditioner blev blandet.

Det betød at alle skulle rejse sig efter tur og holde tale - ud af det blå. Herefter skulle glasset bundes for ikke at lave skår i kærligheden.

Mellem hver ret skulle ganen skylles i et helt glas vodka og så lige med lidt kaviar til.

Så det der startede som et meget sofistikeret selskab endte ud i noget af en teenage abefest :D

Kl 03 måtte jeg give op da vores unger desværre skulle hentes tidligt næste formiddag.

Øv når man nu har et værelse på d'angleterre stillet til rådighed, det er ikke fordi det sker jævnligt :rolleyes

Måske nogen husker jeg efterlyste råd til gave til forlovelsesfest ... jeg er i hvert fald glad for at vi ikke kom tomhændet da dette var lidt ud over 'det normale' :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op for en fest :D

Gang i jer :P

Uhh jeg er simpelthen så dårlig til det med fester hvor jeg føler mig malplaceret, så må sige i har holdt godt ud- det havde jeg nok ikke hvis det havde været mig :blush

Hvad endte i med at tage med?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en fest du var til :)Det lyder festligt og sjovt og ikke mindst fint :) Men dejligt at få lov til at prøve den slags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik faktisk lige så snart desserten var taget ud :rolleyes

Der ligger sådan en lille butik her i byen med brugskunst, specialøl, chokolade, kaffe, the og andet godt dims hvor jeg valgte at købe en 'kurv' med forskellige lækkerier :)

Men tankerne skal da godt nok lægges i blød i forhold til bryllupsgave :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik faktisk lige så snart desserten var taget ud :rolleyes

Der ligger sådan en lille butik her i byen med brugskunst, specialøl, chokolade, kaffe, the og andet godt dims hvor jeg valgte at købe en 'kurv' med forskellige lækkerier :)

Men tankerne skal da godt nok lægges i blød i forhold til bryllupsgave :huh

Du kommer- er det ikke en ret god gave i sig selv ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow sikke en weekend i har haft... Dejligt det blev en god aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo helt vildt!! :o :)

Var det så et godt frieri?? (spørger hende romantikeren :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kommer- er det ikke en ret god gave i sig selv ? :)

Jo det kan man måske sige - men det gør alle andre jo også; inkl. gave.

Ikke fordi det skal være noget fancy fornemt, men jeg ville ikke bryde mig om at stille op uden noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo helt vildt!! :o :)

Var det så et godt frieri?? (spørger hende romantikeren :blush )

Det var vist ret almindeligt nede på jorden agtigt ^_^

Han havde lavet morgenmad på sengen og kom med en favnfuld roser og så helt ned på knæ - men det var vi andre jo ikke vidne til :)

Frieriet var om morgenen, og så havde han så lagt en flybillet til en weekendtur i Kbh - hvor han så havde arrangeret surprice fest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui, en fantastisk forlovelsesfest :loveshower

Det er skisme ikke hver dag vi almindelige døde, får sådan en oplevelse :D :P

Tillykke med broderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en fest :o :)

Tillykke med broderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej det lyder til at havde været alletiders fest, den ville jeg gerne havde været med til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en fest :o Men den lyder da til, at have været helt fantastisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en fest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er du gal en fest! Vildt at få lov til at være med til sådan noget... Glæder mig allerede til at høre om deres bryllup ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER