GrønFrø

Er I begyndt at købe ind?

27 indlæg i dette emne

Jeg var i Babysam og i H&M i dag. Jeg havde bare lyst til at købe alt muligt til baby. Men jeg har besluttet at vente til efter nf scanning....

Er I begyndt at købe ind? Og hvad har I købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en lille smule. Købte lidt på udsalg : et par bukser, overalls og en body.

Glæder mig til efter kønsskanning hvor vi så kan gå amok :loveshower

Nå ja så har jeg også købt et badeslag men det var fordi det var super svært at finde netop lige det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke købt noget endnu..

Kunne godt tænke mig at købe lidt tøj, men indtil videre er jeg ikke faldet over noget kønsneutral tøj jeg virkelig gad eje.

Så med mindre jeg pludselig finder noget, så venter vi nok til vi kender kønnet. Men vi har så også tænkt os selv at betale for en kønsskanning. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tør ikke begynde at købe noget før efter NF. og jeg tror faktisk heller ikke jeg begynder at købe noget før jeg engang ved om det bliver endnu en pige eller om det er en dreng denne gang.

jeg er også lidt overtroisk hvad alt dette angår, så det med at indrette værelse med mere før den lille er kommet er absolut ikke noget jeg begynder på. Tænk hvis noget går galt og man skulle hjem og fjerne det hele igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Esm84, det er også sådan jeg har det. Jeg tør ikke rigtig gøre så meget, for hvad nu, hvis noget går galt.

Men jeg satser på at det hele nok skal gå, når først NF er veloverstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg venter lidt endnu - nok til jeg kender kønnet. Har kun købt tøj til mig selv foreløbigt :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Esm84, det er også sådan jeg har det. Jeg tør ikke rigtig gøre så meget, for hvad nu, hvis noget går galt.

Men jeg satser på at det hele nok skal gå, når først NF er veloverstået.

og det skal det da også når først NF er overstået skal baby jo bare vokse og blive stor så efter NF kan man jo også sagtens. Vi har jo så en pige i forevejen så hvis det bliver en pige mere er det begrænset hvad vi skal ud og købe jo. smiler.

God torsdag. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg venter lidt endnu - nok til jeg kender kønnet. Har kun købt tøj til mig selv foreløbigt :lolhit

Det var da super fornuftigt tror også jeg vil gøre dig følge inden længere. For nye bhér og bukser er snart en nødvendighed. :unsure :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi(jeg) har købt lidt forskelligt tøj, og så har jeg lidt fra mine drenge som godt kan bruges til begge køn. Men vi har aftalt at der ikke bliver købt mere før vi ved hvad køn det bliver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der ikke købt noget ind endnu. Vi har to skønne drenge i forvejen, så hvis det bliver en dreng igen, så har vi KASSEVIS af tøj....! Hvis vi skulle være så heldige at lile tut viser sig at være en pige, når vi har været til kønsscanning, så skal jeg HELT sikkert gå shop amok på alle efterårets lagersalg og til januar udsalget, når den tid kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så de sødeste converse baby sko i dag, dem havde jeg godt nok meget lyst til at købe :-) men de var kun i lyseblå og lyserød, så jeg bliver nødt til at vente til efter kønsscanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps jeg har købt en lille smule, men forsøger at holde mig i skindet indtil vi ved kønnet. Jeg har købt en brugt barnevogn ved nogle venner, et aktivitetstæppe og lidt forskellige bodys.

Jeg har INTET gemt fra pigerne, så skal ud og ha alt nyindkøbt.

Kan I ikke sætte billeder ind af jeres køb? Det kunne være hyggeligt. Når jeg kommer hjem fra ferie skal jeg nok gøre det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har INTET gemt fra pigerne, så skal ud og ha alt nyindkøbt.

Skønt at jeg ikke er den eneste som ikke har noget gemt :)

Jeg solgte nemlig alt fra pigerne så vi skal også ud og have alt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har INTET gemt fra pigerne, så skal ud og ha alt nyindkøbt.

Skønt at jeg ikke er den eneste som ikke har noget gemt :)

Jeg solgte nemlig alt fra pigerne så vi skal også ud og have alt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at jeg ikke er den eneste som ikke har noget gemt :)

Jeg solgte nemlig alt fra pigerne så vi skal også ud og have alt :D

Det er skønt ikke :D jeg glæder mig til lidt shopping :)

vi var ikke helt enige om vi skulle ha flere børn, så derfor solgte jeg og forærede væk i stor stil. Jeg gad ikke at gemme i flere år hvis vi, måske, skulle ha flere børn. I øvrigt var der nærmest intet tøj som kunne gå til en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... Jeg indrømmer..... Jeg er gået lidt shop amok i drengetøj :D

Har simpelthen købt så meget næsten nyt på trendsales og en del ved en veninde. Åhhhh hvor er det hyggeligt at gå og kigge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kom til at købe et par hjemmestriks futter i unisex da jeg alligevel var i gang med at bestille de sædvanlige rulams futter til datteren min. griner og mig der er så overtroisk.

men de kom også hurtig ind i skabet hvor jeg gemmer alt Lauras vintertøj, jeg render og køber løbende.

vil gerne anbefale hjemmesiden Amio.dk,i sær det der er håndlavet har købt de lækreste hjemmestrik til min datter, når efteråret og vinteren kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... Jeg indrømmer..... Jeg er gået lidt shop amok i drengetøj :D

Har simpelthen købt så meget næsten nyt på trendsales og en del ved en veninde. Åhhhh hvor er det hyggeligt at gå og kigge på :)

Glæder mig også til efter kønsskanningen, hvor vi så ved om det er blå eller lyserødt der skal handles ind :)

Har købt nogle fine strikkede futter og hue til i uld i grå :)

Elsker jordfarver, hvilket er pænt neutralt so far ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt barnevogn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ved vi venter en lille dreng så skal jeg ikke ud og købe ret meget mangler faktisk kun barnevogn

jeg har gemt det meste fra min første søn

Klapvogn har jeg og vugge og senge har vi også

Så jeg har fået lov til af købe drømme vognen(Odder Classic i dark silver),da vi spare alt andet

Men jeg har da købt den skønneste køre dragt.

Så jeg mangler nye sutter til sutteflasker og alm sutter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk stadig ikke købt noget som helst, og det trækker egentlig heller ikke rigtig i mig mere.

Vi har så også valgt at droppe kønsskanning, som vi ellers havde besluttet os for. Så der sker nok fortsat først noget på indkøbsfronten når vi kender kønnet - hvilket der jo så nu er endnu længere til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tog situationen lige en vending og fra ikke at have noget til baby, så er der rodet i gemmerne efter pigetøj (jeg har arbejdet i børnetøjs butik og har en kasse med nyt børnetøj til begge køn :rolleyes )

Så nu er pige tøjet, futsko, flyverdragt og baby tæppe fundet frem og ligger klar.... ihh drømme drømme :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt barnevogn :loveshower

Hvilken vogn har I bestilt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi købt barnevogn OG fået den med hjem :D En Emmaljunga Big City.. Lææææææækker ny vogn! :loveshower

post-2350-013101400 1348740107_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi købt barnevogn OG fået den med hjem :D En Emmaljunga Big City.. Lææææææækker ny vogn! :loveshower

post-2350-013101400 1348740107_thumb.jpg

ihh det sørme en pæn vogn du har fået anskaffet dig der. :rolleyes

Er stadig en del usikker på om det skal være en EmmalJunga eller en Odder. Har heldigvis stadig lidt tid at løbe på jo :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER