TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Kære Gud - Hvornår er det min tur til at sove? :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Gud - Hvornår er det min tur til at sove? :huug

:kram :kram :kram det lyder hårdt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Gud - Hvornår er det min tur til at sove? :huug

Knus til dig. Lyder til at i har noget at slås med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram det lyder hårdt!!!

Tak Maja... det kan jeg også godt sige dig at det er... i går sov Elin 3 x 45 min fordelt på hele natten (23-7)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Gud - Hvornår er det min tur til at sove? :huug

:kram :kram :kram

Det er uretfærdig at i er så hårdt ramt :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knus til dig. Lyder til at i har noget at slås med.

Tak Maria... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Det er uretfærdig at i er så hårdt ramt :kram :kram :kram

Ja jeg forstår heller ikke hvorfor ..... jeg må faktisk indrømme at jeg bange for at jeg ikke kan blive ved meget længere... jeg har ikke fået en ordentlig nats søvn i ½ år... tak for krammere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg malker ud hver gang. Dvs. jeg malker ud én gang om dagen, som er ca 100 ml. Det fungerer ok for mig, men nogen vil sikkert synes, at det er træls, og så tror jeg da bare, at jeg ville fryse i fryseposer eller små bøtter.

Hmm kunne da godt være jeg bare skulle det.. Her til at starte med er det jo nærmest ingenting der skal i..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bøtter af både 40 og 70 ml, som jeg løbende har frosset ned i. Og i de grød opskrifter jeg har, skal der 1/2 dl mm i en portion grød, så har tænkt mig at bruge den på 40 til det..

Hvor har du købt dem henne? Kunne godt være jeg skulle købe nogle og have hvis nu jeg synes det er lettere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Gud - Hvornår er det min tur til at sove? :huug

Krammer mod dig - og så tager jeg lige er alvorsord med ham deroppe!

Det er umenneskeligt ikke at få sin søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg forstår heller ikke hvorfor ..... jeg må faktisk indrømme at jeg bange for at jeg ikke kan blive ved meget længere... jeg har ikke fået en ordentlig nats søvn i ½ år... tak for krammere!

Puh ha - kan du/i få noget hjælp af nogen? Nogen der kan tage Elin når hun vågner om natten og kun vække dig til amning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krammer mod dig - og så tager jeg lige er alvorsord med ham deroppe!

Det er umenneskeligt ikke at få sin søvn.

Tak for det - :loveshower det kan være at han lytter til dig! Lige nu er der ikke hul igennem fra Faster... måske forbindelsen er bedre fra viborg... jeg synes bare at han prøver min tro temmelig meget af ind i mellem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - kan du/i få noget hjælp af nogen? Nogen der kan tage Elin når hun vågner om natten og kun vække dig til amning?

problemet lige nu er at hun søger tryghed.... i går nat kunne hun kun finde ro i mine arme - ikke engang ved siden af mig i min seng... så jeg ville være bange for at hun ville skrige sig igennem natten - og tro af hendes mor ikke er der for hende. I aften er det samme mønster - hun vågner med det samme jeg lægger hende.... men kunne virkelig godt bruge noget aflastning om natten efterhånden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For en time siden vågnede Sophia SKRIGENDE, og hun har stadig ikke fundet ro. Ligger og grynter, og efter lidt tid skriger hun igen :( ved ikke hvad jeg skal gøre? Hun kan godt finde ro i mine arme, men det duer jo ikke.

Håber altså det bare er tænder og de så er ved at bryde igennem :( hun har sovet SÅ godt de sidste par uger, hvorfor ødelægge noget der er så godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille skriger og skriger :( ikke bare som i ked af det - som i helt hysterisk :( jeg kan slet ikke holde det ud..

Vil bare have det sygdom overstået :boo

Vil have min glade lille pige tilbage.. Vil igen prøver at vågne op fordi hun leger og ikke fordi hun græder :( vil snart bare gerne have en glad baby... :( øv øv øv... Og det tærer på vores i forvejen slidte, skrøbelige forhold til hinanden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille skriger og skriger :( ikke bare som i ked af det - som i helt hysterisk :( jeg kan slet ikke holde det ud..

Vil bare have det sygdom overstået :boo

Vil have min glade lille pige tilbage.. Vil igen prøver at vågne op fordi hun leger og ikke fordi hun græder :( vil snart bare gerne have en glad baby... :( øv øv øv... Og det tærer på vores i forvejen slidte, skrøbelige forhold til hinanden :(

øv øv stakkels Camille og jer. Jeg krydser fingre for at hun snart bliver rask. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du købt dem henne? Kunne godt være jeg skulle købe nogle og have hvis nu jeg synes det er lettere :)

Har købt dem her http://www.naturebaby.dk/shop/sund-madopbevaring-68c1.html

Og har indtil videre både frosset mælk og gulerodsmos ned. De er gode at have med på farten og kan både fryses og komme i mikro..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Endnu en "fantastisk" nat... nu er jeg heeelt oppe på 6 timer fordelt på 2 nætter.... puha, jeg er træt og ked....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Endnu en "fantastisk" nat... nu er jeg heeelt oppe på 6 timer fordelt på 2 nætter.... puha, jeg er træt og ked....

Ej, Tina. Det er IKKE holdbart. Der må være nogen, der kan hjælpe dig om natten. Og kan du ikke sove et par timer om dagen?

Kæmpe kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Endnu en "fantastisk" nat... nu er jeg heeelt oppe på 6 timer fordelt på 2 nætter.... puha, jeg er træt og ked....

lov mig at få sovet noget i dag Tina! Hver gang, Elin sover.... så hopper du på sofaen/under dynen! så må huset ligne lort og vasketøj, være vasketøj!

:kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For en time siden vågnede Sophia SKRIGENDE, og hun har stadig ikke fundet ro. Ligger og grynter, og efter lidt tid skriger hun igen :( ved ikke hvad jeg skal gøre? Hun kan godt finde ro i mine arme, men det duer jo ikke.

Håber altså det bare er tænder og de så er ved at bryde igennem :( hun har sovet SÅ godt de sidste par uger, hvorfor ødelægge noget der er så godt?

:kram Det lyder nøjagtig ligesom C. Hun har sovet så godt de sidste par uger, men de sidste 3 dage er hun vågnet skrigende op, roder så rundt og falder hen og lige når man så selv er ved at falde hen, så starter det forfra :(

I nat stod det på fra kl.23.30-2.15... håber det bare er tænder eller for mit vedkommende afslutningen på 26 ugers tigeren.

Har købt dem her http://www.naturebab...aring-68c1.html

Og har indtil videre både frosset mælk og gulerodsmos ned. De er gode at have med på farten og kan både fryses og komme i mikro..

De samme kan købes her - bare lige en 5-10 kr. billigere ;)

http://www.babygear.dk/barnet-spiser/mad-bokse/babymad-paa-turen.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lov mig at få sovet noget i dag Tina! Hver gang, Elin sover.... så hopper du på sofaen/under dynen! så må huset ligne lort og vasketøj, være vasketøj!

:kiss :kram2

Enig

Håber snart I får noget ordentlig søvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo

Nu vil vi ikke mere. Camille bliv nu frisk, få det bedre.. :boo

Øv, hvor er det hårdt at hun er så pylret og ked hele tiden :( Og kan mærke jeg bliver mere og mere bekymret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo

Nu vil vi ikke mere. Camille bliv nu frisk, få det bedre.. :boo

Øv, hvor er det hårdt at hun er så pylret og ked hele tiden :( Og kan mærke jeg bliver mere og mere bekymret..

Sikke noget med den lille fis - har hun stadig feber? Det er da bestemt ikke rart for nogen af jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, Tina. Det er IKKE holdbart. Der må være nogen, der kan hjælpe dig om natten. Og kan du ikke sove et par timer om dagen?

Kæmpe kram.

lov mig at få sovet noget i dag Tina! Hver gang, Elin sover.... så hopper du på sofaen/under dynen! så må huset ligne lort og vasketøj, være vasketøj!

:kiss :kram2

Enig

Håber snart I får noget ordentlig søvn :kram

Tak for støtten... det er det som er så rart ved small-talk...man ved hvor man kan gå hen efter en dårlig nat og få lidt omsorg... alene det hjælper på humøret. Men desværre er det selvfølgelig kun søvn, der kan give det sidste skud energi - og det virker bare som en by i Rusland - og jeg føler virkelig at jeg står alene, selvom der er masser af mennesker som hellere end gerne vil hjælpe... jeg må hellere følge Saras råd... selvom jeg ikke har særlig stor held af at sove om dagen (det er nærmest umuligt for mig at falde i søvn...) men tak cæcilie, sara og anita! :loveshower I er guld værd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER