TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Clara vågnede med en stor lorteble, så hun græd en del da jeg skiftede hende. Intet hjalp. Så da hun blev skiftet, stoppede hun og kom op til mig.

Hun kom i vores seng, hvor det tog hende mere end 30 min før hun faldt i søvn. Så synes hun lige at hun skulle vågne kl 05,20, men sagde ikke meget og faldt i søvn igen til kl 06,30. Så jeg er bare træt og vi skal til en barnedåbsfest i dag. Så jeg hopper at hun kommer til at sove mere i lur senere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Clara vågnede med en stor lorteble, så hun græd en del da jeg skiftede hende. Intet hjalp. Så da hun blev skiftet, stoppede hun og kom op til mig.

Hun kom i vores seng, hvor det tog hende mere end 30 min før hun faldt i søvn. Så synes hun lige at hun skulle vågne kl 05,20, men sagde ikke meget og faldt i søvn igen til kl 06,30. Så jeg er bare træt og vi skal til en barnedåbsfest i dag. Så jeg hopper at hun kommer til at sove mere i lur senere...

Æv, det lyder hårdt... håber at I kommer igennem dagen alligevel... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er SÅ stolt af min store datter i dag....

Hun har spist glutenfri brød her til aften.... hun tyggede og tyggede trods hun ikke har en eneste tand og spise velfornøjet UDEN at Kjøs i det overhovedet!

Hun er altså blot 5 mdr.

Det kan jeg godt forstå! Hvor vildt... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mie og jeg tilmeldt baby svømning :yay det bliver godt!!!
uh det er så dejligt! Det kunne være jeg skulle tage mig sammen og finde du fortsætter hold til Simon. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille trold har fået forstoppelse :( hun kan prutte men kan ikke komme af med andet end luft. Hvor ville jeg ønske der var et vidunder middel.

Hvordan virker det der grøn allomin egentlig når de nu har forstoppelse? Sætter den bare gang i mavsen eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille trold har fået forstoppelse :( hun kan prutte men kan ikke komme af med andet end luft. Hvor ville jeg ønske der var et vidunder middel.

Hvordan virker det der grøn allomin egentlig når de nu har forstoppelse? Sætter den bare gang i mavsen eller hvad?

Jeg ved ikke hvordan det virker, jeg ved bare det virker ;) Herhjemme virker det både mod hård mave og mod tynd mave. I den periode hvor Allomin lageret løb tør fik hun blå Allomin og NAN Ha, men hendes mave blev bare ved med at være tynd, så snart det grønne kom tilbage blev den normal igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra fødselsdag hos min søster - det var HÅRDT for Mie, det er længe siden hun har været så pylret! Men med en uge i sommerhus, lige hjem om aftenen, have en normal morgen op og så afsted til fest, det kan heler ikke være let at rumme i et lille hoved. Hun var også DØD træt til sidst så vi kørte før tid så hun kunne komme hjem i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille trold har fået forstoppelse :( hun kan prutte men kan ikke komme af med andet end luft. Hvor ville jeg ønske der var et vidunder middel.

Hvordan virker det der grøn allomin egentlig når de nu har forstoppelse? Sætter den bare gang i mavsen eller hvad?

Herhjemme er vi også på grøn allomin efter David fik forstoppelse og ikke var kommet af med noget i næsten 3 døgn :blink :boo Efter snak med min SP købte jeg laktulose og gav ham 5 ml (hendes "ordre") Der gik ca. 2,5 timer, så blev der "leveret" - en kæmpe mængde :D Siden da har han fået grøn allomin og har ikke døjet mere med maven på nogen måde.

Så vil sige at hvis skaden først er sket kan det godt være der lige skal lidt ekstra hjælp til, og så skal man tage sine forholdsregler derefter ;) Men ved ikke om man må give laktulose i Pixie's alder - David var 4,5 måned da jeg gjorde det. På flasken står der godt nok en dosis angivet til børn under 5 måneder :unsure, men måske du lige skal snakke med en fagperson inden du bruger det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er vi også på grøn allomin efter David fik forstoppelse og ikke var kommet af med noget i næsten 3 døgn :blink :boo Efter snak med min SP købte jeg laktulose og gav ham 5 ml (hendes "ordre") Der gik ca. 2,5 timer, så blev der "leveret" - en kæmpe mængde :D Siden da har han fået grøn allomin og har ikke døjet mere med maven på nogen måde.

Så vil sige at hvis skaden først er sket kan det godt være der lige skal lidt ekstra hjælp til, og så skal man tage sine forholdsregler derefter ;) Men ved ikke om man må give laktulose i Pixie's alder - David var 4,5 måned da jeg gjorde det. På flasken står der godt nok en dosis angivet til børn under 5 måneder :unsure, men måske du lige skal snakke med en fagperson inden du bruger det.

Jeg overvejer at ringe til enten sp hotline. (idag eller i morgen) eller til min egen på mandag hvis der ikke er sket noget, og så høre til det lactulose, for ved ikke om hun er gammel nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os har en flaske med sukkervand også altid kunnet sætte gang i maven. Jeg håber at du finder noget der hjælper. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skruk man bliver når man ser en lille bebs. Jeg har idag været på barsel besøg hos min veninde der fødte en lille dreng igår, jamen så sød han er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj har modtaget galleri fra Tina Liv og det skisme svært at vælge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en meget syg Caroline...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvor er Camille ikke på toppen :( Pylret, feber og en lille tand på vej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia er puttet, skal først amme igen ved 5 tiden, så mor NYDER et glas rødvin :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har hygget sig til fætter Felix og onkels fødselsdag. Han har tumlet med en anden dreng på næsten 4 år og de hyggede sig bare begge 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit, jeg er træt af sygdom, ingen søvn, kaos....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit, jeg er træt af sygdom, ingen søvn, kaos....
7giv god bedring med hende! Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige så god sidste nat var, lige så røv dårlig var denne! Har givet sut 13 gange fra kl 23! Sådan noget HØ! Håbede ellers det gik den rigtige vej og det blev let når hun skal på eget værelse. Men det bliver ikke lige i aften, for det er rart lige at kunne stikke hånden over når hun er ked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PUHA, hvor er Camille ked af det :( Hun har stadigvæk feber.. Tror den lille tand driller. Hun vågnede 3 gange i nat.

Nu forsøger Christian at få hende til at sove, også prøvet vi at se om hun har det bedre til middag, ellers må vi til vagtlægen. Tvivler bare på han kan gøre så meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for første gang nogensinde haft Bella til at sove i den store seng med os. Det gav da os alle lidt søvn - NU er tigeren her! Gaaab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 300 ml mme meget, når vi snakker godnat-flaske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara synes lige at hun vil vågne kl 05,20 i morges, fik hende dog til at sove igen, men faldt først i søvn kl 05,45 og vågnede igen kl 06,30. Jesper fik lov til at tage hende da hun vågnede, så jeg fik lov til at ligge i sengen lidt endnu. Dejligt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har hygget sig til fætter Felix og onkels fødselsdag. Han har tumlet med en anden dreng på næsten 4 år og de hyggede sig bare begge 2 :)

Og hvor er han god til at komme rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj en forskrækkelse. Mie har hård mave og skreg med det der "så hjælp mig dog" udtryk i øjnene, Det skærer bare i hjertet når man intet kan gøre, så jeg tog hende ud på puslebordet for at cykle med benene, og det var så hårdt at Jeg skulle "grave" det ud. Men der var BLOD med :blink så skyndte mig at ringe til lægevagten der heldigvis kunne berolige mig med at det er slimhinderne der er irriteret. Men Puh ha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER