TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Tænk at man kan glæde sig over at en bæ ble er 30 min "forsinket" - men det giver mere sammenhængende søvn til moren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige købt en sending babycubes til når bebse starter på grød. SÅ smart!

Har købt dem på babygears hjemmeside

Dem har jeg også. De er fantastiske :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at man kan glæde sig over at en bæ ble er 30 min "forsinket" - men det giver mere sammenhængende søvn til moren!

Nej det gør det så ikke det giver en MEGET vågen baby ALT for tidligt :( for H*****E da ikke også - fornemmer søvn mareridtet er på vej tilbage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen bonus endnu., men på trods sf hun blev puttet uden natflaske, er hun først lige vågnet nu! Nu får hun en morgenflaske med grøn allomin, også burde det altså komme gang i den lille mavse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er TOTAL slået hjem i søvn ludo - 4 timers (afbrudt) søvn fordi jeg ikke kunne sove igår. Nu tager Anders Mie til kl 8 så kan jeg få halvanden time - men hvad gør jeg så alle andre dage :(

Jeg KAN snart ikke rykke hendes lure mere end de er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forholdsvis nem nat - men ikke så vild med at manden vækker mig en time efter jeg havde været inde ved Lasse og siger at nu ska vi vænne os til at stå tidlig op. (Han starter job tirsdag)

Lasse fik lov at sove til han vågnede - det er vist første gang vi har været oppe før ham om morgnen;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forholdsvis nem nat - men ikke så vild med at manden vækker mig en time efter jeg havde været inde ved Lasse og siger at nu ska vi vænne os til at stå tidlig op. (Han starter job tirsdag)

Lasse fik lov at sove til han vågnede - det er vist første gang vi har været oppe før ham om morgnen;)

Uha vi skal snart i gang med det samme :( så da lille musen vågnede kl 6 idag så var det bare op istedet for at sove videre. Normalt vågner hun der, får mad og sover til kl 7:30 ca... Men ikke idag. Årh hverdagen bliver vist et chok for mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan godt være at vi skal prøve det... uh det er så svært at vide hvad man skal gøre nogen gange. Og det er jo ærgerligt for det går ellers så godt med det grød - og hun er begyndt at sove SÅ meget bedre om natten (antijinx....) de sidste to nætter 8 timer i træk!

Hvordan er natten og morgenen gået Tinakp?

;

Ingen bonus endnu., men på trods sf hun blev puttet uden natflaske, er hun først lige vågnet nu! Nu får hun en morgenflaske med grøn allomin, også burde det altså komme gang i den lille mavse :(

Hold da op, jeg tror hun har været tilpas mæt/fyldt og en god nat, gør meget. Jeg krydser fingre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, 4 timers søvn.( Fordi jeg ikke selv kunne sove) RedBull gør underværker! Og når Caroline er puttet, vil jeg ud og ride en tur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der endelig kommet noget ud af Elin Marie... :toot

Men det har været en "hård" kamp... for detaljer, kan I læse under mit meget "spændende" emne om "grød og lort".

Ps: Jeg undskylder for at have præget small-talk i en lorte-retning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der endelig kommet noget ud af Elin Marie... :toot

Men det har været en "hård" kamp... for detaljer, kan I læse under mit meget "spændende" emne om "grød og lort".

Ps: Jeg undskylder for at have præget small-talk i en lorte-retning...

:yay :yay :yay :glad

Når det er dén lorte retning, så går det nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var det også en bonus her - Jubiiii!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja er lige faldet i søvn af sig selv i barnevognen for første gang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja er lige faldet i søvn af sig selv i barnevognen for første gang :loveshower

Wuhuu.. Det er stort når de lærer det trick, så man ikke skal stå og trille vognen frem og tilbage - hvis altså man ikke er ude at gå ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja er lige faldet i søvn af sig selv i barnevognen for første gang :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om at jeg ikke skal være urolig for Mie når hun spiser betydeligt mindre end hun plejer men ellers er glad, snakkede og tilpas, har våde bleer og afføring som hun plejer ik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om at jeg ikke skal være urolig for Mie når hun spiser betydeligt mindre end hun plejer men ellers er glad, snakkede og tilpas, har våde bleer og afføring som hun plejer ik?

Du skal overhoved ikke være urolig nej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snottet baby... Og er en træt mor, fordi snotten kom igår eftermiddags/aften og Edith bare ikke kunne sove.. S sov kl. 23 -00.15, sad så med hende indtil hun fik mad kl 2 og sov så til kl 8.. Jeg sov 00.15-2 og 5-7... Fik halvsovet fra 8-kl 9.45, efter hun fik mad..

Edith var lidt mat i starten af ugen, men blev bedre torsdag, fredag og havde det fint igår indtil sidst på eftermiddagen :(

Men når hun spiser fint, smiler og er glad når hun er vågen og ikke har feber, så bør jeg vel ikke være bekymret?

S er på fiske tur med jobbet og kommer først hjem ved en 18 tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om at jeg ikke skal være urolig for Mie når hun spiser betydeligt mindre end hun plejer men ellers er glad, snakkede og tilpas, har våde bleer og afføring som hun plejer ik?

Nemlig, ingen grund til bekymring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snottet baby... Og er en træt mor, fordi snotten kom igår eftermiddags/aften og Edith bare ikke kunne sove.. S sov kl. 23 -00.15, sad så med hende indtil hun fik mad kl 2 og sov så til kl 8.. Jeg sov 00.15-2 og 5-7... Fik halvsovet fra 8-kl 9.45, efter hun fik mad..

Edith var lidt mat i starten af ugen, men blev bedre torsdag, fredag og havde det fint igår indtil sidst på eftermiddagen :(

Men når hun spiser fint, smiler og er glad når hun er vågen og ikke har feber, så bør jeg vel ikke være bekymret?

S er på fiske tur med jobbet og kommer først hjem ved en 18 tiden :(

Øv for snot. Det er så synd for dem. Har du prøvet med saltvand? Synes virkelig det løsner Marius' snot, selvom han virkelig ikke bryder sig om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu.. Det er stort når de lærer det trick, så man ikke skal stå og trille vognen frem og tilbage - hvis altså man ikke er ude at gå ;) :D

Ja jeg plejer at gå med hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv for snot. Det er så synd for dem. Har du prøvet med saltvand? Synes virkelig det løsner Marius' snot, selvom han virkelig ikke bryder sig om det...

Ja, det virker også ok i lidt tid, men det skal gøres ret tit.. Gør det før hver amning nu og det virker fint, så hun kan spise ret upåvirket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja så siger Torben så da vores hund Otto kommer gående forbi "Der kommer Lamaze-hunden Otto"....

"Øhh... hvad Torben?"

"ja, han har sådan masse ting til at sidde i pelsen, at han minder om sådan en Lamaze dyr..."

Måske at vi snart sku ha ham klippet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg ammet Lasse for sidste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER