TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Syntes pludselig min lille baby er blevet enormt stor, som hun sidder der på numsen og leger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var til 5 uger tjek i dag og sørme om Matilde ikke havde taget 650 gram på på 10 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Antijinx - Silke Elia blev puttet kl. 19.50 i dag og sover sødt. Vi har virkelig fået knækket den puttekode: mad, svøb, godnatsang, mørke og så gå rundt i 10 minutter. Så kan hun lægges til natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til 5 uger tjek i dag og sørme om Matilde ikke havde taget 650 gram på på 10 dage

Ej hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Antijinx - Silke Elia blev puttet kl. 19.50 i dag og sover sødt. Vi har virkelig fået knækket den puttekode: mad, svøb, godnatsang, mørke og så gå rundt i 10 minutter. Så kan hun lægges til natten :)

arh men det er jo SKØNT!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og venter på træthedstoget kommer igen!!!! Mie musen er en lille røv med ører lige nu - nægter at slappe af, hver gang hun er LIGE ved at sove spjætter hun nærmest trodsigt med benene og skriger utilfreds. Så lagde jeg hende på sofaen ved siden af og nu snakker hun med billederne på væggen!!! :rolleyes tossede unge!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen komælk til Gry, et lille glas her til aften og snotten løber ud af den lille næse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magter ikke mit barn i aften. Og manden har meldt sig ud af kampen pga sygdom! ØV det bliver en lang (og hård) nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så overholdte Thomas ikke aftalen idag. Jeg har nu skrevet til ham, at jeg ikke ønsker at han ser hende igen.

Den dreng må da mangle noget mellem ørene. :kram2 til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er den dejligste nattesover :biglove men FÅHRK mine babser... hun faldt i søvn igen på vej op af trappen så nåede på 5 min (nej det er ikke engang overdrivelse fremmer forståelsen) og malke 60 ml :blink ud inden hun vågnede og blev lagt til ved det andet - jeg ville bare lige tage toppen af trykket.... at amme uden suttebrik stimulerer vist mere end jeg havde regnet med - kan da godt forstå "musen" er hurtigere færdig end med brikken :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia har diarre :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia har diarre :boo

Åh lille pus! God bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lille pus! God bedring med hende!

Taaak! Det værste er jo, at jeg er langt mere påvirket af det end hende. Hun opfører sig helt normalt (og lægen siger jeg bare skal tage det roligt - det går i sig selv), men jeg ser straks vægttab, hospitaler osv. for mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak! Det værste er jo, at jeg er langt mere påvirket af det end hende. Hun opfører sig helt normalt (og lægen siger jeg bare skal tage det roligt - det går i sig selv), men jeg ser straks vægttab, hospitaler osv. for mig <_<

:kram2 ja man er altså slemt bekymret når man er mor! Lægen har jo helt sikkert ret - de små pus er slet ikke så skrøbelige som de ser ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm sundhedsplejersken kommer om en time og Mie sover på min arm hun vågner garanteret når jeg ligger hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mega snottet og har kontant koldsved :(

:ditto Jeg har måtte bestille en tid hos lægen i dag - tror mit har sat sig i pande-bihulerne, mit hoved runger og jeg har så ondt omkring øjnene og i hele panden :(

God bedring til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm sundhedsplejersken kommer om en time og Mie sover på min arm hun vågner garanteret når jeg ligger hende!

Åhh.. Hvor jeg kender det der <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik så overstået den sidste og mest ubehagelige del af 8 ugers undersøgelse (selvom Marius er 10 uger). Men hold op så snaksagelig min læge var idag. Det ender med jeg kommer til at synes om ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops 50% på Brio på sallings webshop. Så nu er der en klovn og hund på vej til Marius ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

På 2. dag har jeg en lillemand hængende konstant på armen. Troede tigeren var taget hjem igen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På 2. dag har jeg en lillemand hængende konstant på armen. Troede tigeren var taget hjem igen.....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie vejer nu 5800g og er 57 cm lang - hun er vænnet helt af med suttebrikken og imponerede SP med selv at hive armene ind under sig da hun lagde hende på maven med spredte arme. Hun er en dygtig smile baby der fik SP til at sige Nuhr da hun sendte sin mor et KÆMPE tak-for-mad-smil da hun havde fået nok.

Desværre er hun ved at være godt snottet og har slet ikke været tilpas hele dagen - den dumme næse gør livet for en Mie svær!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er Jespers ferie slut, og han skal med færgen hjem fra Samsø om to timer. Skal blive herovre med Silke Elia sammen med min familie, men kommer til at savne Jesper (og hans hjælp om natten) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fantastisk dag idag i min MG :7himmel IIiiiiih hvor jeg elsker de tøser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER