TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

En fantastisk dag idag i min MG :7himmel IIiiiiih hvor jeg elsker de tøser!

Vi mangler en syntes godt om/like knap herinde :lol men så får du bare en :loveshower istedet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mangler en syntes godt om/like knap herinde :lol men så får du bare en :loveshower istedet :lol

Du giver da bare streetcredit ;)

Uh Uh.... :biglove

Fortæl fortæl :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lille dreng, der har besluttet sig for at søvn er overflødigt... Han har ævlet løs i nat, kun sovet 2 timers formiddagslur, tre kvarters middagslur og en times eftermiddagslur. Han blev GAL da vi forsøgte at putte ham her til aften, og nu ligger han og ævler løs igen igen. :rolleyes Skal du aldrig sove, lille skat?!?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en dejlig dag med skønne veninder (og barn!)og en skøn bedste ven, hvor vi måske nok er gået hen og blevet lidt glade for hinanden. Men det er lidt underligt, når vi har været venner i 2 år... Så, vi tager det stille og roligt. Men stadig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en dejlig dag med skønne veninder (og barn!)og en skøn bedste ven, hvor vi måske nok er gået hen og blevet lidt glade for hinanden. Men det er lidt underligt, når vi har været venner i 2 år... Så, vi tager det stille og roligt. Men stadig :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har bare været en dejlig dag med skønne veninder (og barn!)og en skøn bedste ven, hvor vi måske nok er gået hen og blevet lidt glade for hinanden. Men det er lidt underligt, når vi har været venner i 2 år... Så, vi tager det stille og roligt. Men stadig :loveshower

Det lyder da bare dejligt :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man tage sit sovende barn og skifte og ligge til (så hun kan sove igen)??? Jeg VED der er noget i bleen, men regnede med at hun vågnede selv. Men hendes lille sarte numse bliver bare SÅ rød altså :unsure og det er altså snart 2 TIMER siden der skete noget dernede!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man tage sit sovende barn og skifte og ligge til (så hun kan sove igen)??? Jeg VED der er noget i bleen, men regnede med at hun vågnede selv. Men hendes lille sarte numse bliver bare SÅ rød altså :unsure og det er altså snart 2 TIMER siden der skete noget dernede!

Jeg tror, jeg ville skifte :balloons Men meget forsigtigt og med så lidt lys som muligt i håb om at hun ikke vågnede alt for meget. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, jeg ville skifte :balloons Men meget forsigtigt og med så lidt lys som muligt i håb om at hun ikke vågnede alt for meget. :goodluck

Det var også det det endte med, hun sover trygt igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nok ville Caroline sove i mine arme igår og det tog en time før hun faldt i søvn, men jeg lagde hende i hendes seng og hun vågnede først 5.30 til flasken, og sov derefter videre til 8.50 :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar har travlt idag :rolleyes 10 minutter efter at han var vågnet, havde han allerede nået at skide igennem ble og natdragt (hans bedste natdragt - øv <_< ) og ud på lagnet i vores seng + gylpet på mig + sendt en stråle af tis efter mig. :rolleyes

Men jeg jeg blev ikke sur. For han har sovet så pænt i nat, og efter at have tisset på mig, grinede han så mit hjerte smeltede totalt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar har travlt idag :rolleyes 10 minutter efter at han var vågnet, havde han allerede nået at skide igennem ble og natdragt (hans bedste natdragt - øv <_< ) og ud på lagnet i vores seng + gylpet på mig + sendt en stråle af tis efter mig. :rolleyes

Men jeg jeg blev ikke sur. For han har sovet så pænt i nat, og efter at have tisset på mig, grinede han så mit hjerte smeltede totalt :biglove

Synesgodtom :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes endelig gav hun sig...

Clara har været vågen siden kl 06,30, hun har kun sovet 2 gange i barnevognen på ca 2-3 min <_< på vej over og aflevere storesøster. Hun er lige lagt efter at få noget at spise og skiftning... Efter 5-10 min, opgav hun kampen og faldt i søvn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... det er lige gået op for mig at tigeren nok kommer på besøg i næste uge hvor vi skal holde barnedåb <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har grædt med tårer de sidste 25 minutter :( :boo -måske hun bare er træt og ikke kunne falde hen fordi hendes næse er stoppet men nøj jeg syntes det er synd - måtte jo give hende saltvands dråber mens hun var ked og det hjalp da bare SLET ikke! Men NU sover hun!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha Gry har fundet på en ny sjov leg, mor giver hue på og Gry hiver den så af igen og skrald griner, men det gør det jo så nok heller ikke bedre at jeg også begynder at grine. :badgirl

Og så er hun også begyndt at bide mig i skuldren, den bandit <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har grædt med tårer de sidste 25 minutter :( :boo -måske hun bare er træt og ikke kunne falde hen fordi hendes næse er stoppet men nøj jeg syntes det er synd - måtte jo give hende saltvands dråber mens hun var ked og det hjalp da bare SLET ikke! Men NU sover hun!!!

Åh puha.... Det er bare IKKE sjovt :( :kram2 :kram2 Godt at hun faldt i søvn! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh puha.... Det er bare IKKE sjovt :( :kram2 :kram2 Godt at hun faldt i søvn! :kiss

Ja hun trængte til det - sov 2 timer og så lagde jeg hende til fordi hun begyndte at spise sig selv i søvne - da Anders så løftede hende op stak hun i et vræl lige så højt som før hun sov - men efter spisning var hun en lille solstråle igen og da hun begyndte at klage sig igen pakkede Anders hende i dynen og hun faldt hurtigt i søvn og de sidder stadig og putter :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar har travlt idag :rolleyes 10 minutter efter at han var vågnet, havde han allerede nået at skide igennem ble og natdragt (hans bedste natdragt - øv <_< ) og ud på lagnet i vores seng + gylpet på mig + sendt en stråle af tis efter mig. :rolleyes

Men jeg jeg blev ikke sur. For han har sovet så pænt i nat, og efter at have tisset på mig, grinede han så mit hjerte smeltede totalt :biglove

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra en fantastisk ferie :loveshower Camille har været Så god! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra en fantastisk ferie :loveshower Camille har været Så god! :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har været vågen den sidste halvanden time. Det har hun ALDRIG været før om natten. Falder altid i søvn efter amning. Men tror simpelthen hun har så ondt i maven. De sidste to dage har hun pruttet som aldrig før. Tror simpelthen det er fordi jeg har glemt mine mælkesyrebakterier derhjemme :( Stakkels lille pus. Og gab Moar :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara valgte at vågne kl 04,50 til morgen... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara valgte at vågne kl 04,50 til morgen... <_<

Gab det er bare for tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER