Turboline

Er det mon nu?

16 indlæg i dette emne

Gad vist om det er nu det hele er gået i gang??

Har talt med fødegangen, og de mener det lyder som om jeg er i gang, men i de tidlige stadier endnu..

Er virkelig en spade til det med smerter, for foreløbigt føles det mest som halvkraftige mens-smerter, som dog er begyndt at komme mere i system, med en livmoder der er vildt hård og spændt og derefter slapper mere af igen... troede det gjorde mere ondt allerede fra start af..

Tænkte da det begyndte først på eftermiddagen, at det nok bare var lidt mavekrampe, så tog da kækt ud for at handle... Det var ikke nogen synderlig behagelig oplevelse :( Hold da op, det gku gøre avs indimellem, og så føles det som om, jeg er nødt til at knibe sammen konstant, for ellers vil "det hele" ryge underud... Det gør det jo så nok ikke...

Men talte med FG. Blev anbvefalet at spise, hvis jeg ku. Det har jeg så gjort. Nu skal jeg så bare finde ro til at få hvilet mig, så der er flest mulig kræfter, hvis/når det starter op for alvor. De var så søde at sige, at det jo kunne gå i sig selv igen <_<

Nu må vi se, skulle bare lige have lettet mit hjerte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor spændende!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Håber da at veerne fortsætter og det virkelig er nu! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende :glad

Håber ikke det er snyd :bd :goodluck :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeej hvor vildt! Held og lykke med det! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Håber ikke det ikke går i sig selv igen.

:bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså... Pøj pøj :-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende.... Weeee, sker der noget? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er gået lidt i stå... Var ude og få kørt en strimmel i formiddags. Der er noget ve-aktivitet, men slet ikke regelmæssigt, og den lille har heller ikke sat sig helt fast. Men ellers mente JM nu godt det kunne tyde på, at noget var i gang. Heldigvis var der ingen tegn på svangerskabsforgiftning og den lille havde det fint :)

Det viser sig så, at min mor kunne fortælle, at min egen fødsel startede op på nøjagtigt samme måde, endda en torsdag middag, var noegt uregelmæssig mht. veer osv i løbet af fredagen, hvorefter vandet gik lørdag formiddag og så var jeg født til middag... Og de siger jo, at selve fødselsforløbet kan være "arveligt", så spændt på om det bliver lige sådan her ;)

Men nu får vi se, det er drønirriterende, at jeg hver gang jeg står og går bliver fuldstændigt spændt op i hele livmoderen og får skarpe jag ned over skambenene :( Så banditten må gerne tage sig sammen og komme ud snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber da at det er i gang nu - ligesom med din mor!

Det kunneda være sjovt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver så ikke en nøjagtig kopi, for det holder sig stadig til mange plukveer og enkelte, der virker mere "rigtige" da de også er der når jeg ligger ned og slapper af. Det burde plukveer iike gøre iflg. JM... Så spændende om der snart sker noget.

Vi skal holde 9 års fødselsdag for min store Bonus pige i morgen, så mon ikke det falder sammen med det?? Har nu alt klar og en mor og en far, der er parat til at sørge for at hun får en god fødselsdag ligegyldigt om vi er hjemme eller ej ;)

Men er godt nok smadret i forhold til normalt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spæææææææændende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update: Der sker ikke en S...! :(

Har bare en pokkers masse kraftige plukveer i samme øjeblik jeg så meget som overvejer at lave noget, og ind imellem også selvom jeg slet ikke laver noget... Banditten møver rundt og forsøger ihærdigt at bøje mine ribben udad eller gøre min blære helt flad...

Hvis det skal være sådan her i små 2 uger endnu (eller tør næsten ikke at tænke det, endnu længere) så ender jeg med at bide hovedet af nogen i min nærhed! Stakkels min fantastiske og meget tålmodige mand. Det er selvfølgelig ham, der står nærmest for.. Og ham, der må ligge skulder til, når gråden presser på fordi det bare gør ondt og er megatræls...

Men hvad, ved jo det går over inden for en overskuelig tid, selvom det kræver mere fornuft end følelser at se det sådan lige nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt følge dig.. har det på fuldstændig samme måde.. havde regelmæssige veer fredag aften og nat og var på sygehuset, men blev sendt hjem igen og så gik alt simpelthen i stå.. og nu har jeg kun de mensagtige smerter der kommer on and off hele dagen igennem....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt følge dig.. har det på fuldstændig samme måde.. havde regelmæssige veer fredag aften og nat og var på sygehuset, men blev sendt hjem igen og så gik alt simpelthen i stå.. og nu har jeg kun de mensagtige smerter der kommer on and off hele dagen igennem....

Ih, det er bare så træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på helt samme måde som dig :kram Det er ikke spor sjovt :kram Men der ER altså få dage tilbage uanset hvad! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER