Nica

Igangsættelse kontra planlagt kejsersnit pga. komplikationer

21 indlæg i dette emne

Hej girls.

Jeg er i en situation hvor der er komplikationer med graviditeten. Jeg skal til samtale med lægen i morgen og vil derfor rigtig gerne have lidt input.

Som det er lige pt. får jeg ikke lov til at gå til termin og skal føde 1-2 uger før termin, hvis mine "tal" fortsat er stabile. Ellers skal barnet forløses med det samme..

Ved sidste samtale med lægen spurgte han indtil om jeg ønskede at blive sat i gang eller om det skulle være kejsersnit.

Min umiddelbare tanke var at jeg helst ville føde selv - og det bakkede han fuldstændig op om..

Jeg skal måske nævne at de på Riget, hvor jeg skal føde, vil anvende ballonkateter for derefter at tage vandet.

Ved sidste gang mener jeg at det var stikpiller og vedrop...

Så kom jeg i tanke om sidste fødselsforløb hvor jeg blev sat i gang pga. meget svær svangerskabsforgiftning. Jeg blev sat i gang ved 17 tiden og ved midnat var der ikke andet end veer som ikke havde virket. Da mine tal var meget kritiske pga. HELLP endte det i akut kejsersnit.

Egentlig så jeg helst at jeg overhovedet ikke skulle føde.... :lolhit ja, jeg kan nærmest være panisk angst - det er nok noget jeg lige skal have vendt med lægen også..

Derfor prøver jeg at se fordele og ulemper ved begge metoder.

Hvis jeg bliver sat i gang er kroppen jo egentlig ikke klar. Dog får jeg ikke lov til at gå længe med igangsættelse og vil derfor gennemgå kejsersnit..

jeg kan også vælge et planlagt kejsersnit.. meeen uhhh den tanke er jeg bare heller ikke hooked på..måske fordi det akutte kejsersnit var en ret voldsom oplevelse.

Kom gerne med input, erfaringer og tanker - som måske kan være med til at give mig ro til at vælge :unsure

Lige nu oplever jeg det som pest eller kolera...

Kh Nica - som i den grad har brug for noget sparring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også et akut kejsersnit bag mig.

Jeg fik ved min 2 graviditet at vide, at pga det akutte kejsersnit ville de helst ikke sætte mig igang heller ikke efter terminsdagen, da det kunne komplicere en fødsel. Jeg kan desværre ikke huske hvad de mener er der komplicerer det, men det var ihvertfald holdningen på hillerød sygehus.

Jeg endte med et planlagt kejsersnit, 1 uge før termin. Det var dog ikke en nem beslutning, men kunne ikke være anderledes da min datter også vendte forkert. Jeg tog dog beslutningen før vi vidste hun lå sådan. For mig var det den rigtige beslutning, men hvad der er rigtig for dig kan jeg ikke sige.

Det afgørende for mig var, at jeg følte sandsynligheden for at det alligevel ville ende i akut kejsersnit var ret så stor. Jeg ville heller have en god stille og rolig oplevelse.

Jeg synes det var et godt planlagt kejsersnit og foregik stille og roligt og udramatisk.

Jeg håber du finder ro med din beslutning :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også et akut kejsersnit bag mig.

Jeg fik ved min 2 graviditet at vide, at pga det akutte kejsersnit ville de helst ikke sætte mig igang heller ikke efter terminsdagen, da det kunne komplicere en fødsel. Jeg kan desværre ikke huske hvad de mener er der komplicerer det, men det var ihvertfald holdningen på hillerød sygehus.

Jeg endte med et planlagt kejsersnit, 1 uge før termin. Det var dog ikke en nem beslutning, men kunne ikke være anderledes da min datter også vendte forkert. Jeg tog dog beslutningen før vi vidste hun lå sådan. For mig var det den rigtige beslutning, men hvad der er rigtig for dig kan jeg ikke sige.

Det afgørende for mig var, at jeg følte sandsynligheden for at det alligevel ville ende i akut kejsersnit var ret så stor. Jeg ville heller have en god stille og rolig oplevelse.

Jeg synes det var et godt planlagt kejsersnit og foregik stille og roligt og udramatisk.

Jeg håber du finder ro med din beslutning :kram

Det er helt klart at jeg skal have vendt med lægen hvor stor sandsynlighed der er for at ende i kejsersnit - for er der meget stor risiko for det - så hælder jeg nok til planlagt kejsersnit, netop for at der er ro omkring det. Samtidig kan jeg huske perioden efter kejsersnittet, som bestemt ikke var rart. Hold da op hvor er man hæmmet...

Jeg er bare i "krise" omkring valget - og det påvirker mig enormt. Selve graviditeten har været mental hård pga. de komplikationer der er pga. rhesusimmunisering - og glæden ved at være gravid er ikke-eksisterende. Derfor virker valget måske også ekstra svært, da der intet er gået som planlagt.

tusind tak for besvarelsen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt er jeg hunde rej for kejsersnit, men nu tænker jeg lidt at hvis nu jeg stod i din situation hvad så? jeg tror du er rimelig fokuseret på ulemperne så jeg ligger kun vægt på fordelene.

Kejsersnit = du ved hvad der skal ske hvornår, der er ikke den samme risiko for at planerne skal laves om alligevel eller du får en hård fødsel.

Vaginal: Du får dit ønske om en naturlig fødsel opfyldt, din krop og hormoner osv osv osv har et rigtig godt samspil så du bagefter har de bedste forudsætninger for at i får en god start sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt kan man jo sige: Planlagt kejsersnit, er at foretrække fremfor akut kejsersnit.. SÅ jeg ville vurdere hvor stor risiko der var for akut kejsersnit.. Var den forholdsvis stor, så ville jeg vælge planlagt kejsersnit.

Synes der er utrolig mange fordele ved planlagt kejsersnit - men mest af alt er det måske også fordi jeg egentlig bare godt kan lide at tingene er forholdsvis planlagte :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt en del som har været igennem akut kejsersnit som har valgt planlagt kejsersnit ved 2. fødsel. De har alle været utrolig glade for deres beslutning og har syntes det var en meget rolig og god oplevelse.

Jeg kan ikke guide dig men ville da lige dele ovenstående :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt er jeg hunde rej for kejsersnit, men nu tænker jeg lidt at hvis nu jeg stod i din situation hvad så? jeg tror du er rimelig fokuseret på ulemperne så jeg ligger kun vægt på fordelene.

Kejsersnit = du ved hvad der skal ske hvornår, der er ikke den samme risiko for at planerne skal laves om alligevel eller du får en hård fødsel.

Vaginal: Du får dit ønske om en naturlig fødsel opfyldt, din krop og hormoner osv osv osv har et rigtig godt samspil så du bagefter har de bedste forudsætninger for at i får en god start sammen.

Kejsersnit er bestemt heller ikke min kop the, men det er jo baseret på sidste gang, hvor det var virkelig akut, og ret voldsom - men nødvendigt for at jeg ville overleve.. så der har jeg alle ulemperne. Det var slet ikke nogen god oplevelse. Og derfor er jeg måske også så meget i mod... Det eneste positive ved planlagt kejsersnit er at der er ro på. Men bagefter skal man passe på med løft osv. Og det synes jeg heller ikke lige passer ind i min dagligdag med 2 skønne unger. Så vil en del af tingene afhænge af at skulle have hjælp af mand eller familie.. og jeg bryder mig ikke om at være afhængig af andre..

Jeg kunne også håbe at igangsættelsen vil virke, da det er på en anden måde end sidst - meeeeen jeg har efterhånden været så meget igennem hvor intet er forløbet som det skulle - så jeg tænker jo også: hvorfor skulle det så lykkedes denne gang..

Men det er dejligt at få flere vinkler på end dem jeg selv har - så tusind tak for det.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt en del som har været igennem akut kejsersnit som har valgt planlagt kejsersnit ved 2. fødsel. De har alle været utrolig glade for deres beslutning og har syntes det var en meget rolig og god oplevelse.

Jeg kan ikke guide dig men ville da lige dele ovenstående :-)

Dejligt at have med i mine overvejelser.. netop at høre noget positivt om planlagt kejsersnit..:)

Er nu også ret spændt på hvad lægen siger i morgen - og ikke mindst hvad de sidste blodprøver fortæller. Det er jo ligesom dem der sætter dagsordnen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns det må være en rigtig svær beslutning, kan godt høre du har været igennem en hård graviditet og måske har svært ved at se det positive lige nu. :kram2

Jeg har ikke selv nogen erfaringer med KS og er faktisk ret glad for mine "normale" fødsler, som jeg syns var en stor og stærk oplevelse. Jeg er dog ikke i tvivl om at planlagt kejsersnit kan være det rigtige valg for nogle og syns ikke rigtig jeg er den rette her til at vejlede dig. En ting har jeg alligevel lyst til at sige, måske du ku tale med din læge om det er muligt for dig at blive sat i gang samtidig med at der blir lavet forberedelser til KS i tilfælde af det blir nødvendigt, altså fx ved at de lægger epidural slangen ind tidligt i forløbet for en sikkerheds skyld, så et evt KS ikke vil blive en akut og dramatisk beslutning som du frygter, men et valg som du kan ta når som helst hen ad vejen? Jeg tror den valgmulighed i hvert fald for mit vedkommende ville gi den største tryghed ved at prøve at føde vaginalt.

Held og lykke med samtalen i morgen, og med din måske snarlige fødsel!

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns det må være en rigtig svær beslutning, kan godt høre du har været igennem en hård graviditet og måske har svært ved at se det positive lige nu. :kram2

Jeg har ikke selv nogen erfaringer med KS og er faktisk ret glad for mine "normale" fødsler, som jeg syns var en stor og stærk oplevelse. Jeg er dog ikke i tvivl om at planlagt kejsersnit kan være det rigtige valg for nogle og syns ikke rigtig jeg er den rette her til at vejlede dig. En ting har jeg alligevel lyst til at sige, måske du ku tale med din læge om det er muligt for dig at blive sat i gang samtidig med at der blir lavet forberedelser til KS i tilfælde af det blir nødvendigt, altså fx ved at de lægger epidural slangen ind tidligt i forløbet for en sikkerheds skyld, så et evt KS ikke vil blive en akut og dramatisk beslutning som du frygter, men et valg som du kan ta når som helst hen ad vejen? Jeg tror den valgmulighed i hvert fald for mit vedkommende ville gi den største tryghed ved at prøve at føde vaginalt.

Held og lykke med samtalen i morgen, og med din måske snarlige fødsel!

:balloons

Tusind tak for dine ord. Det betyder virkelig meget. Ja, vi har været meget igennem - og meget mere end blot dette. Derfor har jeg måske sværere ved at tage det som det kommer, end jeg har haft tidligere. Men at det lige pludselig skulle ramme mig så hårdt.. det havde jeg ikke forventet..

Ja, vi har også herhjemme vendt netop at blive sat i gang, og med mulighed for et "aftalt" kejsersnit hvis det ikke fremskrider "hurtigt" nok. For mig er det bare meget vigtigt at have tænkt flere muligheder igennem når jeg skal derind i morgen, og tale med lægen. For ved sidste udmelding fra lægen - ja så er jeg mor inden for et par uger. Jeg får ikke lov til at gå tiden ud..

Jeg har dog været så heldig at den første fødsel gik rigtig fint og var en super oplevelse, selvom han blev taget med kop til sidst.

Epidural.. er det også den man får lagt ved kejsersnit??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt kan man jo sige: Planlagt kejsersnit, er at foretrække fremfor akut kejsersnit.. SÅ jeg ville vurdere hvor stor risiko der var for akut kejsersnit.. Var den forholdsvis stor, så ville jeg vælge planlagt kejsersnit.

Synes der er utrolig mange fordele ved planlagt kejsersnit - men mest af alt er det måske også fordi jeg egentlig bare godt kan lide at tingene er forholdsvis planlagte :whistling

Enig.. har bare meget svært ved at forlige mig med tanken om kejsersnit.. men det er klart, hvis lægen vurderer store chancer for at det ender i kejsersnit igen - så er det måske den bedste løsning at det bliver planlagt på forhånd...

men øv hvor er det bare ikke en ønskesituation..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for dine ord. Det betyder virkelig meget. Ja, vi har været meget igennem - og meget mere end blot dette. Derfor har jeg måske sværere ved at tage det som det kommer, end jeg har haft tidligere. Men at det lige pludselig skulle ramme mig så hårdt.. det havde jeg ikke forventet..

Ja, vi har også herhjemme vendt netop at blive sat i gang, og med mulighed for et "aftalt" kejsersnit hvis det ikke fremskrider "hurtigt" nok. For mig er det bare meget vigtigt at have tænkt flere muligheder igennem når jeg skal derind i morgen, og tale med lægen. For ved sidste udmelding fra lægen - ja så er jeg mor inden for et par uger. Jeg får ikke lov til at gå tiden ud..

Jeg har dog været så heldig at den første fødsel gik rigtig fint og var en super oplevelse, selvom han blev taget med kop til sidst.

Epidural.. er det også den man får lagt ved kejsersnit??

Ja så vidt jeg ved kan den bruges under KS, da den kan bedøve 100% fra brystet og ned, det er enten den eller en tilsvarende bedøvelse som kaldes spinal man bruger.

Når du har haft en god vaginal fødsel første gang er det jo slet ikke sikkert det blir så svært for dig at føde sådan igen. Men selvfølgelig svært at sige hvordan kroppen reagerer på igangsættelse før tid. Jeg syns det lyder som nogle gode overvejelser I gør jer, og håber du ender ud med en god oplevelse igen, om det nu blir på den ene eller anden måde. Ved godt hvor svært det kan være når en dårlig oplevelse nærmest helt bogstaveligt stadig sidder i kroppen på en, så det vigtigste tror jeg er at du føler dig tryg og så forberedt som du kan blive, på hvad det er som skal ske.

:goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så vidt jeg ved kan den bruges under KS, da den kan bedøve 100% fra brystet og ned, det er enten den eller en tilsvarende bedøvelse som kaldes spinal man bruger.

Når du har haft en god vaginal fødsel første gang er det jo slet ikke sikkert det blir så svært for dig at føde sådan igen. Men selvfølgelig svært at sige hvordan kroppen reagerer på igangsættelse før tid. Jeg syns det lyder som nogle gode overvejelser I gør jer, og håber du ender ud med en god oplevelse igen, om det nu blir på den ene eller anden måde. Ved godt hvor svært det kan være når en dårlig oplevelse nærmest helt bogstaveligt stadig sidder i kroppen på en, så det vigtigste tror jeg er at du føler dig tryg og så forberedt som du kan blive, på hvad det er som skal ske.

:goodluck :kram2

Jeg blev sat i gang ved sidste fødsel pga. meget svær svangerskabsforgiftning - men det havde desværre ikke effekt hurtig nok i forhold til hvordan min situation udviklede sig. Så igangsættelse har jeg heller ikke en særlig god oplevelse ved.

Men jeg har da et lille håb om at kunne opleve en super fødsel - dog er der noget i mig der siger at det ikke kan lade sig gøre.

Vi har da overvejet nogle ting - men det er da helt sikkert at jeres besvarelser giver en bedre baggrund til at træffe en godt valg..

Men jeg må indrømme at jeg på ingen måde føler mig tryg. For hver dag der går bliver jeg mere bange - og det ligner mig ellers ikke da jeg "normalt" tænker meget rationelt.. åbenbart ikke denne gang..

Men jeg har heller ikke haft den samme jordemoder endnu selvom jeg er 36 uger henne - så jeg mangler den tryghed der er forbundet ved det. Og lægen.. ja han er sådan virkelig en læge der er svær at snakke med. Han har helt sikkert styr på det faglige men alt det udenom.. det mestrer han desværre ikke.

Lige nu ville jeg ønske sådan "trylle trylle" og så var det hele overstået... :rolleyes

Hvor fa**** blev mit mod af.. ??:blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt at når du har haft sådan en kompliseret graviditet, er det måske ikke helt tosset med noget 'stabilt' i form af planlagt KS?

Uden at vide hvad jeg ville vælge i en lign situation, tror jeg ikke jeg ville have det godt med en igang sættelse oven på din oplevelse, hvor det ikke virkede. Jeg ville helt klar være bange for det ikke virker.

Pøj pøj med det hele. HÅber snakket med lægen i morgen kan give dig en afklaring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke personlig erfaring med kejsersnit, men hvis du er panisk angst for at føde, så tror jeg måske at et planlagt kejsersnit kunne være det optimale for dig.

Jeg tror ikke man kommer godt igennem en vaginal fødsel hvis man er panisk angst. Nu har jeg selv lige født og det er, som saga skriver, en meget meget stærk oplevelse og det involverer derved også stærk smerte. Smerte forværres ved angst og derfor risikerer man at blive bange for fx at presse sit barn ud. Risikoen for at man så ender med kop eller i akut kejsersnit forstørres muligvis i sådan en tilstand/situation.

Hvis har har det bedst med kontrol og forudsigelse så tror jeg et planlagt kejsersnit kan være en god løsning.

I hvert må du have held og lykke med det. Jeg håber du får en god fødsel alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt at når du har haft sådan en kompliseret graviditet, er det måske ikke helt tosset med noget 'stabilt' i form af planlagt KS?

Uden at vide hvad jeg ville vælge i en lign situation, tror jeg ikke jeg ville have det godt med en igang sættelse oven på din oplevelse, hvor det ikke virkede. Jeg ville helt klar være bange for det ikke virker.

Pøj pøj med det hele. HÅber snakket med lægen i morgen kan give dig en afklaring :kram

Du har fat i noget helt rigtigt. Det har været en meget hård mental graviditet, da vi ikke har vidst hvordan udfaldet ville blive. Altså i hvilken tilstand og hvornår barnet ville komme. Så vi har levet fra undersøgelse til undersøgelse.

Ud over det har jeg nogle heftige oplevelser med i bagagen som gør at jeg åbenbart har lidt svært ved at rumme det her.. Så en rolig og og planlagt ks kunne være en idé.

Jeg er stadig bange for at en igangsættelse ikke vil virke, men efter samtalen med lægen i går, hvor han virkede ret sikker, forsøger vi med i gangsættelse. Der vil være konstant kontrol med situationen - og han vil være i nærheden.

Og da jeg ved 1. graviditet har født selv uden komplikationer mener han at chancen for at det lykkedes med i gangsættelsen er 70 og måske 80 %.. så det synes jeg at der er værd at forsøge. Så det er pt. planen. Jeg bliver ihvertfald indlagt den 16. juli... :o Det er jo lige om lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke personlig erfaring med kejsersnit, men hvis du er panisk angst for at føde, så tror jeg måske at et planlagt kejsersnit kunne være det optimale for dig.

Jeg tror ikke man kommer godt igennem en vaginal fødsel hvis man er panisk angst. Nu har jeg selv lige født og det er, som saga skriver, en meget meget stærk oplevelse og det involverer derved også stærk smerte. Smerte forværres ved angst og derfor risikerer man at blive bange for fx at presse sit barn ud. Risikoen for at man så ender med kop eller i akut kejsersnit forstørres muligvis i sådan en tilstand/situation.

Hvis har har det bedst med kontrol og forudsigelse så tror jeg et planlagt kejsersnit kan være en god løsning.

I hvert må du have held og lykke med det. Jeg håber du får en god fødsel alligevel :)

Jeg har "erfaring" med kejsersnit - og ikke et af de gode, men den endte jo også super akut, så jeg oplevede det noget voldsomt.

Inden kejsersnittet blev jeg sat i gang - uden særlig virkning - og derfor har det hele i denne omgang virket som pest eller kolera.

Ønskescenariet var at få lov til at gå i fødsel selv - men det bliver ikke aktuelt denne gang.

Efter samtalen med lægen igår - hvor han vurderede muligheden for at føde normalt er mellem 70-80 % så er det den løsning jeg kaster mig ud i. Jeg fik fortalt ham om mine bekymringer til den forestående fødsel- og han kender til min forhistorie, og vil hjælpe mig igennem på bedste vis.. så det bliver jeg nødt til at tro på at han vil.

Super dejligt med din respons - tusind tak..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som en overordnet update til dette kan jeg tilføje at mine tal desværre var steget.. han mente ikke det var kritisk men bestemt noget vi skulle være opmærksom på. Som det er pt. skal barnet ikke have blodtransfusion når den kommer ud - så det håber vi holder stik.

Mit blodtryk lå alt for højt og er en risikofaktor, da jeg, som tidligere nævnt, har haft meget svær svangerskabsforgiftning med HELLP, Så jeg får max. lov til at gå til 16. juli hvor igangsættelsen er bestilt..

Derudover skal der laves et blodforlig - da jeg har en blodtype med forskellige antistoffer i, hvilket de ikke har på lager i blodbanken og skal "finde" i tilfælde af at jeg får behov for transfusion..

Lidt vildt at tænke på at jeg snart bliver mor for 3. gang igen - altså inden for max. 14 dage..:loveshower og så skal jeg måske lige se at få "fingeren ud" og få styr på de sidste ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om du har fået lidt mere ro omkring din situation nu - og hold da op den 16 er jo snart :loveshower fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var da indtil flere positive ting i den opdatering - godt at høre! Håber du får ro på omkring det nu hvor du har en dato, som endda er snart, det må i hvert fald være godt at vide at din graviditet som har været så svær snart er ovre. 70-80% chance for en naturlig fødsel syns jeg bestemt også er gode odds, og jeg håber for dig at selv hvis det ender med KS igen kan det ske på en udramatisk måde uden at rippe op i din tidligere dårlige oplevelse. Det må gi nogle bekymringer ang blod og antistoffer, men lyder til I er i gode hænder og der blir passet godt på dig og baby - og tænk, du får snart dit 3. barn :7himmel

Al mulig held og lykke, håber du får et par uger med lidt mere optimisme og positive forventninger med at lave de sidste forberedelser :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var da indtil flere positive ting i den opdatering - godt at høre! Håber du får ro på omkring det nu hvor du har en dato, som endda er snart, det må i hvert fald være godt at vide at din graviditet som har været så svær snart er ovre. 70-80% chance for en naturlig fødsel syns jeg bestemt også er gode odds, og jeg håber for dig at selv hvis det ender med KS igen kan det ske på en udramatisk måde uden at rippe op i din tidligere dårlige oplevelse. Det må gi nogle bekymringer ang blod og antistoffer, men lyder til I er i gode hænder og der blir passet godt på dig og baby - og tænk, du får snart dit 3. barn :7himmel

Al mulig held og lykke, håber du får et par uger med lidt mere optimisme og positive forventninger med at lave de sidste forberedelser :kram

Ja, det var også forholdsvis positivt - og det har jeg virkelig haft brug for..det har været en sej tid.

og jeg lagde også stor vægt på de 70-80 % chance for at føde selv. Det er er relative store chancer - og som du skriver vil et evt. kejsersnit forhåbentlig gå helt udramatisk.

og lige til det med blod - ja det giver lidt bekymringer - for lægen lagde på ingen måde skjul på at de ville få sved på panden med at skaffe det.. hmm ved ikke lige hvordan jeg skal forholde mig til det... :)

Jeg takker mange gange for jeres kommentarer - det har virkelig været dejligt.

Nu skal jeg bare have det sidste på plads omkring alt det praktiske omkring indlæggelsen, hvad skal jeg have med, hvor længe skal jeg forvente at være indlagt osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER