Mette A.

Hospitalsmad

12 indlæg i dette emne

Sejt :D

Maden på Riget var bestemt ikke noget at lade sig indlægge efter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :D

Maden på Riget var bestemt ikke noget at lade sig indlægge efter :rolleyes

nej den er skug ikke for go, men dog bedre end den mad man får på Hillerød...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har levet 20 uger på hospitalsmad <_< Ikke ligefrem noget jeg savner ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sgu godt nok heller ikke maden på Hvidovre Hospitals patienthotel var værd at skrive hjem om! Og den betalte man jo altså for! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes så (efter at ha været indlagt flere gange det sidste års tid) at maden på sygehuse er fin nok, synes nogle forventer FOR meget, det er mad, du lever og synes du ikke det smager af noget, så har de sørme salt og peber man kan komme på ;)

Det skal jo være sådan alle kan spise sygehus mad, så jeg synes de gør det godt :) de laver trods alt meget mad til mange mennesler, og i Aalborg og Hjørring, har der altid været noget at vælge i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes så (efter at ha været indlagt flere gange det sidste års tid) at maden på sygehuse er fin nok, synes nogle forventer FOR meget, det er mad, du lever og synes du ikke det smager af noget, så har de sørme salt og peber man kan komme på ;)

Det skal jo være sådan alle kan spise sygehus mad, så jeg synes de gør det godt :) de laver trods alt meget mad til mange mennesler, og i Aalborg og Hjørring, har der altid været noget at vælge i mellem :)

Bevares- man overlever da, og nu går jeg ud fra du ikke selv har betalt for maden heller ;) Men som medindlagt til dit barn, skal man mange steder selv betale for maden. Vi har været indlagt i alt ca. 145 dage de sidste 8 måneder. En dagspris på morgenmad, frokost og aftensmad løb op i 140 kr. Gang det med 145... Det er vel at mærke penge, som vi ikke kan få dækket. Og jo, jeg ved godt man også betaler for mad, hvis man spiser hjemme, men da slet ikke for det beløb. Så må man vel godt synes, at man kan blive træt af det smagsløse til dén pris ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God og sund mad betyder altså rigtig meget for at man kan blive rask. Det er helt til grin at maden nogle steder er så ussel som tilfældet er. Jeg syns ikke det handler om at overleve, jeg syns da det må handle om at blive rask og få det godt nok til at komme hjem. Det er ikke bare noget jeg siger, undersøgelser har flere gange vist det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme.. Maden på Kolding sygehus er nok det eneste jeg savner fra vores ophold på 2mdr.

Det var saftsuseme godt! Gratis.. Og 3x om dagen +mellemmåltider.

Lækkert, varieret og frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da spændende at se om det bliver godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bevares- man overlever da, og nu går jeg ud fra du ikke selv har betalt for maden heller ;) Men som medindlagt til dit barn, skal man mange steder selv betale for maden. Vi har været indlagt i alt ca. 145 dage de sidste 8 måneder. En dagspris på morgenmad, frokost og aftensmad løb op i 140 kr. Gang det med 145... Det er vel at mærke penge, som vi ikke kan få dækket. Og jo, jeg ved godt man også betaler for mad, hvis man spiser hjemme, men da slet ikke for det beløb. Så må man vel godt synes, at man kan blive træt af det smagsløse til dén pris ;)

Jeg synes nu også (igen min personlige mening, som før) at der er forskel på om man har været indlagt en uge eller 2, eller om man har været på sygehuset ,med sit barn i 145 dage, så så kan jeg godt forstå man begynder at blive træt af maden især til den pris.. :)

Men det var ikke i den sammenhæng jeg så denne debat starte i..

Jeg så det som folk der er der en uge eller 2, hvor man selv er indlagt..

Det jeg mener (personligt) er at vi dansker måske lidt for tit brokker os over så små ting, som enligt ikke er så stort et problem, feks mad på sygehuset, og jeg (igen personligt) synes altså ikke maden er så slem igen, som folk tit gør den til :)

edit: og fik ikke lige fat i i dit første indlæg, at du selv skulle betale maden ;)

og tror også der er stor forskel på sygehusene, som sagt synes jeg bare ikke at jeg har noget at skulle brokke mig over, da jeg synes maden i Aalborg og Hjørring, er okay (nogengange lækkert ;) ), og de har flere ting at vælge imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER