Little Miss

Øv over manden!!!

22 indlæg i dette emne

Er total øv på manden :boo

Planen har hele tiden været at vi skal i sommerhus sammen med mine forældre i denne weekend. Primært for at manden kan hjælpe mine forældre med at hugge noget at deres brænde men for mig har det også været for at vi kunne få lidt hyggetid. Han arbejder meget <_<

Igår kommer han så hjem kl 22 (efter at have været til team building på arbejdet) og siger at vi altså først kan tage derop sent fordi han skal arbejde. Han havde sagt han ville holde fri så vi kunne tage på date i botanisk have og kigge på "lig-plante". Det er så blevet droppet.

Nu her til morgen kommer han så og siger om vi ikke kan droppe at tage i sommerhus fordi vejret bliver dårligt. Bliver vildt ked af det fordi jeg samtidig havde regnet med at vi kunne hygge os/få lidt kærestetid :boo :boo Han siger så om jeg mener der er planer om sex. Det er så hans måde at definere kærestehygge :angry

En lille sidebemærkning til det med sex'en. Har det vildt svært med min krop og især de hæmorider jeg har fået (som bare ikke bliver mindre på trods af jeg har prøvet alt). De sex stillinger jeg kan holde ud er stillinger hvor han har "frit udsyn" til hæmoriderne og det gør bare jeg slet ikke kan slappe af <_< Så sexen er lagt lidt på hylden.

Jeg får overtalt ham til at vi tager afsted men min hjerne kører nu på højtryk. Nu ved jeg at jeg vil gå hele weekenden og tænke på om han keder sig.

Jeg ringer derfor til min mor og spørger om planen stadig er at tage afsted på trods af vejret. Ja siger hun - og tilføjer at forresten har min onkel om faster også meldt sin ankomst... De er søde nok men der vil bare ikke være ro deroppe når vi er så mange. Jeg siger til min mor at så kan det altså godt være at det kun er mig der kommer derop hvorefter hun bliver total sur og siger at jamen det kan vi ikke være bekendt for min mand er jo den eneste der kan hugge brænde. Og hvis det skal være på den måde kan de jo lige så godt pakke HELE bilen ud igen og blive hjemme..... :blink

Kan bare mærke at tårerne begynder at trænge sig på så siger hurtigt at ja vi skal nok komme derop begge to og ligger på.

Nu sidder jeg bare og tuder. Forsøger at være helt stille for kan ikke overskue at manden kommer ind og jeg skal forklare.

Det der skulle være en hyggelig weekend er nu pludselig blevet dødens pølse :boo :boo :boo

Havde lige brug for at kommer ud med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej stakkels dig! Du er jo som en lus mellem to negle :( :kram2

Helt ærligt så synes jeg det er lidt strengt at din mand hentyder til sex på den måde. Vil han kun med hvis han får sex :(? Øv! Og det er da også en rigtig tarvelig reaktion fra din mor. Kan du ikke ringe og sige at han nok skal hugge det brænde med at det altså må blive en anden dag da din mand er meget presset på arbejdet? Det ER vel en tjeneste han gø for dem, så hun kan da ikke være bekendt at blive sur.

Øv, krammer til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er altså surt! Du må lige sætte manden lidt på plads, kan da slet ikke forstå han kan finde på at sige sådan... Ej altså!!! Måske han er stresset på arbejde eller andet som lige skal snakkes om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan godt forstå hvis du hellere ville have undværet denne weekend !

Det lyder ikke til, at din mand er særlig forstående overfor det du gennemgår, men det kan sikkert

også være svært for de mænd at forstå, når de ikke har prøvet det på egen krop.

Det er en dejlig følelse at være gravid, men der kan også være mange gener, desværre.

Jeg håber i trods alt får en hyggelig weekend, med eller uden sex

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er da en tarvelig situation for dig :kram

Ej stakkels dig! Du er jo som en lus mellem to negle :( :kram2

Helt ærligt så synes jeg det er lidt strengt at din mand hentyder til sex på den måde. Vil han kun med hvis han får sex :(? Øv! Og det er da også en rigtig tarvelig reaktion fra din mor. Kan du ikke ringe og sige at han nok skal hugge det brænde med at det altså må blive en anden dag da din mand er meget presset på arbejdet? Det ER vel en tjeneste han gø for dem, så hun kan da ikke være bekendt at blive sur.

Øv, krammer til dig :kram

:ditto

Det bliver jo slet ikke hyggelig for nogen af jer - men syntes nu du skal snakke med manden om det. Måske han så kan se hvad hans beslutning gør ved dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeeeeeeeeej? :o

Ved ikke lige, hvad jeg skal råde dig til, men kan sørme godt forstå at du er ked af det :boo

Øv, at blive "brændt af" på date i botanisk have og så bare for arbejde, det synes jeg faktisk er dårlig prioritering fra din mands side. <_<

Jeg kan på et eller andet plan godt forstå, at han umiddelbart ikke har lyst til at tage i sommerhus, når det pisser ned (det kunne jo være, at det var mere hyggeligt at lave noget rart hjemme så?), men jeg ville godt nok også blive såret over, at han decideret spørger, om der er sex i luften, når du forklarer, at det er fordi, du gerne ville have noget kærestetid :klap Altså, jeg kan godt forstå, at manden gerne vil have sex og at det også er en måde at vise kærlighed på, men hvis du ikke har lyst, så duer det da heller ikke at presse <_<

Jeg har iøvrigt også fået hæmorider og har heller ikke lyst til de stillinger, hvor der er "frit udsyn". Kunne det være en mulighed at have sex når der er HELT mørkt? Jeg kan godt forstå, at du ikke er helt vildt hooked, men måske kunne det faktisk være rart, og hvis der er mørkt så er det da i hvert fald ikke synet af hæmorider, der evt. kunne ødelægge det...

Og øv for en reaktion fra din mor også! Altså nu kan det godt være, at jeg læser dit indlæg helt forkert, men hvis det var mig, så ville jeg nok tænke "Okay, så vi skal faktisk kun derop for at min mand kan arbejde for jer, og så skideværre med hygge?" men det kan godt være, at det er en hormonella reaktion -_- Uanset hvad, så ville jeg også være ked af det...

Og jeg ville OGSÅ være ked af at fasteren og onklen pludselig skulle med. Jeg kan sagtens forstå, at man som ikke-gravid ikke overvejer den slags, men jeg har det personligt sådan, at jeg ikke kan rumme for mange mennesker på én gang. Var selv lige ved at gå i koma forleden, da en is-date med én sød veninde udviklede sig til en is-date med to søde veninder :rolleyes Mere skulle der ikke til :rolleyes

Hmm. Har vist ikke lige de vise sten her, men jeg forstår i hvert fald ABSOLUT godt, at du er ked af det :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de altså tarvelige begge to :kram :kram

Du er nødt til at forklare din mand at du har brug for at han tager sig lidt tid til DIG (og ikke fordi i skal sexe!). Og ellers er jeg enig med NewMom, sig til din mor at brændet må vente lidt og hyg dig så med din mand på en anden måde derhjemme (for han skal ikke slippe!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Håber at du får snakket med manden og din mor, så du/I kan få en god weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du er ked af det da.... Sikke nogne udmeldinger de kommer med...unsure.gif det kan de ikke være bekendt... og hvor er det bare typisk mænd og spørge om der er sex i luften.... det kunne min mand også

have fundet på, på en dårlig dag!!!

Jeg håber virklig det løser sig, så i alle får en god weekend.... at dig og manden får snakket, og at din mor ringer med en undskyldning... Øv altså.... du får i hvertfald medhold fra mig... det er uretfærdig behandling fra begge sider... !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram kan godt forstå, at du er ked af det. Selvom det er svært synes jeg, at du skal tage en snak med manden og fortælle ham hvoerdan du har det og at du har brug for at være sammen med ham.

Angående din mor, så opfatter jeg det hun siger lidt som Barbamama, og så havde jeg nok smidt en bemærkning med om det var den eneste grund til, at de vil have jer med i sommerhus :( men det kan godt være svært, når ens krop er underlagt graviditetshormoner :(

sender masser af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig med alle de andre kloge hoveder, vil bare lige smide et :kram og sige jeg godt kan forstå du fælder en tåre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej altså :( Det var da også nogle dumme reaktioner fra dem begge <_< Kan godt forstå, at du er ked af det, og jeg ville også have reageret sådan. :kram2

I øvrigt kan jeg dog sige, at jeg arbejder ca. 200 meter fra ligplanten, og der er pt. 45 min's ventetid på at komme ind og se den. I regnvejr :numse

Jeg håber, at I finder en god løsning, og at weekenden bliver hyggelig uanset hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er så mange gode kommentarer, så jeg vil kun sende masser af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til dig. Jeg er enig med de andre og sender masser af :kram i din retning! Er bestemt ikke fair, hverken af din mand eller mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu efter en kæmpe tudetur inkl hysterisk hikkeri (og næsten trampen i gulvet) - fantastiske graviditetshormoner :-/ - har jeg nu talt med min mand. Han var selvfølgelig rigtig ked af det og sagde at ja det var en helt forkert bemærkning. Og som en af jeg skrev - så er han selv lidt presset i øjeblikket så med hans manglende overskud og mine graviditetshormoner er kombinationen ikke altid helt heldig. Han forstår 100% min manglende lyst til at stritte med "bag vennerne". Så den er afklaret.

Ang min mor er set en lidt sværere sag. Sagt kort er hun en ret svag person som ikke har ret meget i sit liv andet end den gammeldags kvinde model - indkøb, rengøring, madlavning til min far osv. Helt fint men hendes psyke er knækket så alt som ændre en smule på hendes hverdag eller hendes planer gør hun går fuldstændig i spåner. Oveni det er der lidt alkohol problemer inde over. Har forsøgt at hjælpe og talt med min far men uden held + min far sgu ærlig talt selv har noget skyld i hun er blevet sådan (og han er heller ikke for go selv). Er kommet frem til efter rigtig mange år at jeg ikke kan hjælpe uden at det går ud over mig selv. Så gør hvad jeg kan men nogle gange må jeg bare opgive. Vil lige sige at jeg knus elsker mine forældre og arbejder også sammen med min far men som alle andre forældre er de bare dumme nogle gange :-)

Denne gang er en af de gange hvor jeg opgiver at tage en diskution med min far eller mor primært pga jeg ikke ville kunne forklare dem noget uden at bryde sammen. Så tager afsted i sommerhus og håber på det bedste. I det mindste er kæresten nu total på ogom klar på hygge.

Så må vi se hvordan det går med energi niveauet fra mig :-/

Tak for alle jeres kram. Det har klart hjulpet :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at kæresten forstod og er klar på hygge :kram Håber I får en god weekend! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør det trods alt så meget bedre at kæresten er "på din side". Håber det bliver en dejlig weekend og du får lidt hygge og opmærksomhed fra kæresten :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber på i får en dejlig weekend sammenballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får også lige et stort :kram herfra...

Det er sgu ikke sjovt at skulle tage hensyn til folk som har forskellige behov (i sær når de nok burde tage lidt hensyn til en). Det er godt at høre at du har fået talt med din mand og han er med på en hyggeweekend. Er sikker på I nok skal få en god weekend - nu har du jo ham til at støtte dig, det ville ihvertfald hjælpe mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt i to fik talt ud om situationen. De kære mænd er af og til bare nogle værre klodsede fjolser som hverken kan tankelæse eller andre vigtige ting <_< men vejen frem er jo at få talt om tingene, og hvor er det godt du fik ham til at lytte og støtte dig.

Håber I får en god weekend trods alt. Det lyder lidt kompliceret med dine forældre (det er det jo tit...) men mon ikke det nok skal gå, når bare du og din mand har nået et fælles udgangspunkt. Håber der også blir lidt romantik, af den hyggelige slags :7himmel

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget rod, god weekend :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER