Snowie

Vanni

18 indlæg i dette emne

Tænker på dig - kan ikke li', at du ikke har været så aktiv - med tanke på din farmor :(

Håber, du vender tilbage snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænker på dig - kan ikke li', at du ikke har været så aktiv - med tanke på din farmor :(

Håber, du vender tilbage snart :kram2

Jeg har lige fået en sød sms fra hende. Så tror hun er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kiss :kiss

Masser af tanker til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er i bare søde :loveshower . Her kommer jeg ind og kigger lidt, og så opdager man en tråd, hvor i udtrykker bekymring for mig, nu hvor min farmor er så syg. :loveshower det er simpelthen bare så rørende...

I får lige en lille update på farmorstatusen.

Jeg kørte ud til hende igår formiddag, hvor hun bare var enormt træt, så var der kun en times tid, og lod hende så få lidt fred til at sove, hun følte lidt at hun skulle underholde mig, mens jeg var der. Men jeg kørte hjem og havde fået noget af hendes tøj med, som skulle vaskes. Efter et par timer kørte jeg igen ud til hende, hvor hun var lidt mere frisk, og hun så noget bedre ud.

Jeg var så hos hende hele eftermiddagen og aften også. Hvilket betød, at jeg var der til at høre lægens rapport til hende. Det viser sig, at hendes hjerte, som blev operet for 2 år siden stadig virker, og at hendes pacemaker også fungere som det skal. Men hendes hjerte er gammel og derfor ikke slår så kraftfuld som det egentlig skal, hvilket betyder at når det ikke gør det, så danner det væske ophobninger bla. det som hedder Ødemer, som blandet er væske i benene. Men hun har også væske i lungerne, som er grunden til hendes lungebetændelse og hendes svækkelse af kræfter. Hun skal så have vanddrivene medicin og så ellers reduceres i medicin ellers, for at hun igen kan få lidt appetit og opretholde imunforsvaret. Hun fik så også af vide, at hun er kommet på en anden afdeling end igår og der skal arbejdes på, at hun skal hjem. Det med at hun skal hjem er hun meget utryg ved, da hun førhen har været en af de meget selvhjulpen, og derfor en af dem, hvor hjemmeplejen ofte bare lige kom til tilsyn, da andre har haft mere brug for hjælp. Men det skal jo laves om.

Idag var hun igen meget træt, da jeg var inde og besøge hende, og hun har mistet lysten til livet, og ville egentlig bare gerne have fred, men det handler også om den nervøsitet ved at blive sendt hjem og at hun evt. skal død alene.

Men min farmor er lidt som en yoyo, bedst som vi tror, at nu er det nu, at hun går bort, så kommer hun sig igen.

Vi bruger en del tid på at køre frem og tilbage, så hun får så meget besøg som muligt, og manden og jeg har planlagt, at bliver hun sendt hjem her inden jul, jamen, så må vi jo kører til hasselager og besøge hende og hjælpe hende, så hun føler sig tryg i hjemmet.

Jeg har det pt okay med det hele, og hun er selv klar til at sige farvel til livet, så lige pt ville det egentlig nok være det bedste for hende. For hvor værdigt er det får en kvinde, som har været vant til at tage sig af alle andre, at hun nu ikke rigtig kan noget selv? Hun har ikke engang kræfter til at stå på benene... Men det er da alligevel hårdt at skulle sige farvel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh søde... KRams herfra... Sikke noget med din farmor... Desværre ved jeg hvad du går igennem... Her er det bare mandens mormor der er blevet indlagt og bliver mere og mere svækket og de er ikke helt sikker på hvordan de kan hjælpe hende... Håber din farmor får det så godt at hun kan komme hjem og fejre jul og at hun kan få den støtte hun har brug for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh søde... KRams herfra... Sikke noget med din farmor... Desværre ved jeg hvad du går igennem... Her er det bare mandens mormor der er blevet indlagt og bliver mere og mere svækket og de er ikke helt sikker på hvordan de kan hjælpe hende... Håber din farmor får det så godt at hun kan komme hjem og fejre jul og at hun kan få den støtte hun har brug for :)

tak for krammet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Håber ikke din farmor får det værre inden hun tager afsked med livet. Det er svært pludselig at skulle have hjælp til alt.

Dejligt at læse I bruger så meget tid samen med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Håber ikke din farmor får det værre inden hun tager afsked med livet. Det er svært pludselig at skulle have hjælp til alt.

Dejligt at læse I bruger så meget tid samen med hende.

altså hun siger selv, at hvis hun bare får lov til at sove sin ind i døden, så vil hun bare gerne det. Da hun havde hjertestop i mandags, der mærkede hun ingen smerte, og var faktisk lidt ked af igår, at de genoplivede hende. Men hun har jo først efterfølgende givet besked om, at skulle det ske igen, så skal de ikke forsøge at genoplive hende. Og hun vil ikke holdes kunstig i live i respirator. Men de skulle jo forsøge at genoplive hende, når hun ikke har givet samtykke til, at de ikke skal. Men nu håber vi på, at hun enten får det så meget bedre, at hun igen kan komme hjem og begynde at klare sig selv, eller at hun snart får fred, for sådan som hun lever lige nu, så er det ikke værdigt for hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram2 :kram2

tak søde, håber også du er okay trods de her dage hvor du mindes dine kære

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af :kram2 til dig... Det er ikke rart med alt det triste.. og slet ikke i december måned...

Min svigermors søster gav op for kræften i sidste uge, og min svigermor er bare så ked af det, at hun har lyst til at aflyse julen siger hun... :(

Der burde være en regel der siger at der ikke må ske triste ting i december....

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i altså bare skønne tøser, det varmer helt vildt, at i sådan er der for mig... Og nu har jeg så lige fået af vide, at min veninde skal skilles. Hun er ret afklaret med det, men er dog stadig trist over det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh søde Gitte. Har sådan tænkt på dig de sidste dage, men har ikke været hjemme til at være på BK desværre :(

Mange tanker og :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER