Nitzen1987

♥ ♥ ♥ Sommerspiren Maja's ankomst til verden d. 7. juni 2012 ♥ ♥ ♥

47 indlæg i dette emne

Dejlig beretning - du fortæller godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TAk for en god beretning! Og stort tillykke med jeres lille Maja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning Anita! Tusind tak fordi du vil dele den med os :kram2

Og endnu et tillykke med jeres dejlige Maja :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig beretning, lyder som en skøn fødsel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god beretning. Det lyder til at være et godt omend langt fødselsforløb - og endnu engang tillykke med skønne Maja :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en dejlig og udførlig beretning :D

OG endnu en gang tillykke med jeres lille Maja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove Tak for en dejlig beretning.... der bliver trillet en lille tåre her.... skønne lækre Maja.... åhh altså :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt fortalt Anita :loveshower Jeg får rigtig vandet nogle høns her fra morgenstunden :boo :rolleyes

Tak Louise :kram2 dejligt at min beretninger gør dig rørt - nu er det vel heller ikkes så svært med dine graviditetshormoner, der raser :D

Fantastisk beretning!!! Kan jo slet ikke styre tårerne :) endnu en gang tillykke med skønne Maja! :)

Mange tak :kram2

Hvor er det en smuk beretning :biglove

Det fik virkelig tårerne til at komme frem. :)

Tak fordi vi måtte læse med :)

Tak fordi I vil læse med :kram2 dejligt at min fødseslberetning rører jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejlig beretning! :biglove

Ihhhhhh hvor dejligt Anita :loveshower

Hvor er det en skøn beretning :biglove

Stort tillykke med jeres lille Maja :loveshower

:loveshower

Tak I skønne piger :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en smuk beretning Anita. :loveshower

Du skriver den også på en helt eventyrlig måde og til Maja :kuller Endnu en gang tillykke med hende, hun er SUPER skøn hende din datter Maja :balloons

Tak for det :kram2 Ja hun er virkelig skøn - kan stadig ikke forstå, at jeg har født sådan et lille vidunder :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en flot og grundig beretning, tak fordi du ville dele den med os. Hvor er det flot at du bevarede din ro til sidst så du helt ved egen kraft fik født jeres smukke datter :loveshower endnu engang tillykke!

Tak fordi du læste med :kram2 Jeg ved heller ikke, hvordan jeg bevarede roen, for jeg var på nippet til at panikke, da de begyndte at tale om kop, men jeg bevarede kontrollen og gik ind i mig selv og lod min krop klare sagerne selv. Tak for lykønskningen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhh sikke en rørende beretning. Og jeg er stadig imponeret over, at du kunne berette mens du havde veer osv.

Tak fordi du vil dele din oplevelse med os... :biglove :biglove

Tak Gitte :kram2 Jamen det viste sig jo så også også, at de veer jeg havde ikke gjorde nok og at smerten ved dem var ingenting i forhold til de veer jeg fik efter, at de havde taget mit vand :) Men det var en skøn oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig beretning og stort tillykke med jeres Maja :loveshower

Tak Camilla :kram2

Skøn skøn beretning! Dejlige billeder og synes da, at du på trods af midlertidigt hukommelsessvigt, har fået en super detaljeret beskrivelse ned på computeren :)

Tak :kram2 Det var godt at have sin fødselsjournal ved hånden, så man kunne se hvad der skete hvornår... Havde ingen problemer med at huske, hvad der var sket, men tidsfornemmelsen forsvinder fuldstændig, når man ligger i fødsel :o :rolleyes

Iiih for en skøn beretning! :loveshower Dejlig detaljeret og medrivende! Jeg måtte da lige fælde en tåre, da den også lige bragte mig tilbage til mig egen fødsel.

Dejlige billeder!

Tak Mette :kram2 dejligt at den lige bgragte dig tilbage til din egen fødsel :)

Dejlig beretning - du fortæller godt.

Tak MAria :kram2

TAk for en god beretning! Og stort tillykke med jeres lille Maja!

Tak :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning Anita! Tusind tak fordi du vil dele den med os :kram2

Og endnu et tillykke med jeres dejlige Maja :wub

Tak Christina :kiss

Sikke en dejlig beretning, lyder som en skøn fødsel :loveshower

Tak Stine :kram2 Det var en rigtig god fødsel, selvom den var lang :)

Super god beretning. Det lyder til at være et godt omend langt fødselsforløb - og endnu engang tillykke med skønne Maja :loveshower

Tak Louise :kram2 det var godt men langt fødselsforløb.

Tak for en dejlig og udførlig beretning :D

OG endnu en gang tillykke med jeres lille Maja!

Tak :kram2

:biglove Tak for en dejlig beretning.... der bliver trillet en lille tåre her.... skønne lækre Maja.... åhh altså :loveshower

Dejligt at min beretning rører :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var da kommet bagud med at læse :-).

Puha Anita, det var tæt på at der skulle sættes gang i en masse ikke så rare ting..... Argh kop...

Godt du fandt en indre styrke.

Der sker virkelig noget med ens krop og psyke når man er i fødsel.

Tak, fordi du delte dagen.

Vi skal da vidst også snart ud og trille barnevogne. Vores ens barnevogne :-D :-D.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var da kommet bagud med at læse :-).

Puha Anita, det var tæt på at der skulle sættes gang i en masse ikke så rare ting..... Argh kop...

Godt du fandt en indre styrke.

Der sker virkelig noget med ens krop og psyke når man er i fødsel.

Tak, fordi du delte dagen.

Vi skal da vidst også snart ud og trille barnevogne. Vores ens barnevogne :-D :-D.

uh ja man er ikke rigtig herre over sin egen krop under sådan en fødsel. Ja vi må da lige have lavet en date her en gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig læst din beretning søde! Jeg har med vilje ventet, til jeg vidste jeg havde tid og ro til det :)

Tak for dejlig beretning. Sikke en maraton-fødsel :o Det er virkelig svært at forholde sig til, når min egen fødsel kun tog 5½ time fra første ve til hun var født, for jeg kende jo ikke rigtig andre veer end de nasty nogen jeg havde og dem KAN man altså ikke have i så mange timer :rolleyes Men mon ikke dine var knap så sindssyge - de første mange timer, i hvert fald ;)

Hun lod vente på sig, din lille Maja, men hun er da bare helt perfekt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig læst din beretning søde! Jeg har med vilje ventet, til jeg vidste jeg havde tid og ro til det :)

Tak for dejlig beretning. Sikke en maraton-fødsel :o Det er virkelig svært at forholde sig til, når min egen fødsel kun tog 5½ time fra første ve til hun var født, for jeg kende jo ikke rigtig andre veer end de nasty nogen jeg havde og dem KAN man altså ikke have i så mange timer :rolleyes Men mon ikke dine var knap så sindssyge - de første mange timer, i hvert fald ;)

Hun lod vente på sig, din lille Maja, men hun er da bare helt perfekt :biglove

Ja det var en maraton-fødsel :o din og min fødsel kan vist ikke være mere forskellige fra hinanden :D Mine hårde veer startede jo først, da de tog vandet kl. 17 og så gik der jo næsten 8 timer der fra inden hun var født :o men lige som dig har jeg jo aldrig prøvet andet, så har også lidt svært ved at forholde mig til en lyn-fødsel :) Er så glad for at jeg ikke er min mors venindes barnebarn - hun fødte søndag aften og havde haft veer siden torsdag :o :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en rigtig smuk og rørende beretning. Fik helt tårer i øjnene

Dejligt navn I fandt til jeres smukke datter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres dejlige Maja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en rigtig smuk og rørende beretning. Fik helt tårer i øjnene

Dejligt navn I fandt til jeres smukke datter

Tak fordi du ville læse med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres dejlige Maja :)

Tak Henriette :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER