GBP86

UTÅLMODIG

9 indlæg i dette emne

Åhh...hvor er der altså længe til endnu...

Har dog sat mig nogle delmål:

1. Manden får sommerferie d.6juli og kan derved

underholde mig på fuld tid ;-)

2. Nå til uge 30 så vi kan tælle ned på to hænder

3. Nå hen til 1. august og så ellers bare begynde at hoppe på trampolin ;-)

Har i også i utålmodighedens tegn lavet mærkelige delmål? ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes også der er lang tid til..., har ikke lavet delmål.... Prøver bare at få dagene til at gå hurtigere..... :) lykkedes ikke særlig godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eller vi har ikke lavet nogen delmål. Vi glæder os rigtig meget, specielt efter vi har vores lille mand til en 3D scanning :D

Men jeg kan godt vente tiden ud.. Synes ikke der er længe til!!! Tværtimod, synes jeg at tiden går for hurtigt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig selvfølgelig også til lillebror kommer :loveshower Vi skal dog gerne nå at have solgt vores hus (håber og tror på vi når det) og så skal vi gerne flytte inden han kommer, så jeg synes bestemt ikke der er længe til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha syns tiden flyver afsted. Næste fredag går alle mine 7 børn på sommer ferie også de næste 6 uger frem . Smil.... Ja så er jeg i uge 34 + så her skal det nydes inden nr. 8 kommer;-)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh...hvor er der altså længe til endnu...

Har dog sat mig nogle delmål:

1. Manden får sommerferie d.6juli og kan derved

underholde mig på fuld tid ;-)

2. Nå til uge 30 så vi kan tælle ned på to hænder

3. Nå hen til 1. august og så ellers bare begynde at hoppe på trampolin ;-)

Har i også i utålmodighedens tegn lavet mærkelige delmål? ;-)

Hvad kan man få ud af at hoppe på trampolin?? (jeg har fået af hvide af JM at jeg ikke må) :huh

Her er der ingen del mål, men glæder mig også enormt til at manden får ferie så jeg får en at "lege" med :D

Synes også at utålmodigheden trykker, men vi mangler stadig en del ting og meget klargøring, -så det gør lis'som at det er nemmere at vente..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tror heller ikke det er noget der bliver ført ud i praktisk det med trampolin. Men min gamle veninde og hendes søster tog begge tre hop på en baby trampolin og vupti to-tre dage senere fødte de begge ;-)

Men ja tålmodigheden eksistere ikke længere her. Kæmper med at finde noget at bruge hver dag på. Week er skønne for der er manden hjemme, men til hverdag tuller jeg bare rundt og tæller dage...

Men nu er næste uge da booket op med en tur i den fynske landsby, hygge med veninder og fødselsforberedelse...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ok det kunne da godt lige være man skulle prøve forsigtigt, når det bliver den tid.. :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender godt utålmodigheden. Men min er nok mest fordi jeg har ondt og synes derfor kun det kan gå for langsomt. Og meget overraskende føler jeg mine dage flyver afsted ;) Og modsat dig har jeg set bedst med at være alene, når jeg det meste af tiden er 'tvunget' på sofaen. For når min mand er hjemme, tilbringer han også det meste af tiden foran tv'et el computeren og der er noget der stresser mig, at vi begge to laver ingen ting <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER