mino

Nf hvornår

13 indlæg i dette emne

Kan på Skejby's hjemmeside læse mig til at de laver nf scanningen når man er mellem 11-2 og 13-6 henne men er jo mega utålmodig så hvor langt var i henne da i skulle til nf

Skal selv vente enten 14 dage eller over 4 UGER det har jeg jo slet ikke tålmodighed til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var 12+3 :)

Jeg havde absolut heller ikke tålmodighed til det, men tiden skal nok gå, omend langsomt. Hvis du er suuuuuuuuper utålmodig kan du jo købe dig til en tidlig privat scanning. De fleste steder kan det gøres for omkring 200-300 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 11+6, da jeg var til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 12+5....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 13+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 12+3 :)

Jeg havde absolut heller ikke tålmodighed til det, men tiden skal nok gå, omend langsomt. Hvis du er suuuuuuuuper utålmodig kan du jo købe dig til en tidlig privat scanning. De fleste steder kan det gøres for omkring 200-300 kr :)

Har overvejet at købe en scanning MEN vil hellere have en kønsscanning i uge 15 og har desværre ikke råd til begge ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i morgen på ouh og der er jeg 12+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 12+4 til NF :) Det er meget forskelligt- fik ved en fejl 2 tider, så kunne også have været afsted 13+4 istedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er nogen trøst at sige, men fordelen ved at vente lidt længere på sin NF scanning er jo at baby er lidt større = man kan se alt lidt bedre :kuller Krydser fingre for du snart blir indkaldt. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 12+0 men da troede de mere at jeg var 11+2, men rykkede min termin til NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 12+0 men da troede de mere at jeg var 11+2, men rykkede min termin til NF

Aii sikke tiden flyver!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til NF, da jeg var 13+3 (13+1 ifølge den gamle termin). Jeg var lidt irriteret, for havde håbet at jeg kunne blive scannet inden jul eller i hvert fald inden nytår (jeg blev scannet 4. januar), og jeg var meget utålmodig. Men pludselig kom dagen :loveshower

(Og det blive IKKE lettere at vente, da tiden nærmede sig til MD :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet i fredags..12+2..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER