Guest

Renser du dit ansigt hver dag?

36 indlæg i dette emne

Huden er en slimhinde der har en naturlig beskyttende bakterieflora.

Jeg vasker mig hver dag - med vand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger ikke makeup til hverdag, men skyller mit ansigt hver aften efter tandbørstningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh der ville jeg være så gammeldags jyde-skeptisk, at jeg ville tænke "Det SKAL hun jo sige, for at sælge renseprodukter!". :whistling Og i øvrigt, hvis sæbe og vand ikke kan få make-uppen af, så er det i hvert fald ikke make-up jeg skal have på :unsure Synes faktisk det er lidt uhyggeligt, hvis det sidder så godt fast i min hud :blink

Men jeg er enig i, at sæbe udtørrer. Men jeg tror på, at man kommer langt med VAND og med en neutral fugtighedscreme, hvis man har brugt sæbe og det har udtørret huden :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid! :) Kunne ikke drømme om at lade vær, heller ikke selvom jeg har en makeup fri dag (læs: søndag) :rolleyes

Bruger renselotion, skintonic, 2x serum, fugtcreme og øjencreme.. Alt fra Suki skincare. Derudover bruger jeg peeling og forskellige masker flere gange om ugen :)

Bruger også hele farveladen af makeup til dagligt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej aldrig, og det kommer jeg aldrig til :P

Jeg går i bad hver eneste morgen, når jeg er stået op og giver mig selv en tur med vaskekluden.. That's it :) - Jeg går meget op i min sundhed, og kemikalier vil jeg ikke bade rundt i. Bruger lidt mascara, hvis jeg skal noget ellers ingenting.. Måske putter jeg lidt ânglemark mousse i håret, igen hvis jeg skal noget.. ellers bruger jeg ikke makeup, rens, parfume og hvad har vi ellers... Hvis jeg skal smøre mig med noget, så er det ren koldpresset økologisk mandelolie eller koldpresset økologisk olivenolie i badevandet eller økologisk koldpresset kokos-smør/olie... Sidstnævnte kan bruges til hverdag, for det fedter ikke ligeså meget som olierne gør :)

Hvis jeg skal til fest, så kan jeg godt bruge lidt parfume, lidt øjenskygge, læbestift osv. men det sker virkelig sjældent.

Min hud er meget meget pæn. Jeg har nærmest aldrig bumser eller hudorme... Den er helt glat- og frejnet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope ikke hver dag, selvom jeg nok burde :badgirl

Men jeg renser altid makeup af. Og selvom jeg har brugt renseprodukter så skyller jeg ALTID efter med vand, da jeg ellers får røde knopper og plamager i hele ansigtet! Derfor renser jeg ikke min hud så ofte, da jeg vitterligt ikke tror den har godt af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fjerner make up hver aften, men jeg vasker ikke min ansigt som sådan hverdag. Det gør jeg måske én gang om ugen.

Jeg har efterhånden prøvet flere forskellige modeller, og de gange jeg har vasket/renset mit ansigt dagligt i længere tid, har min hud ikke fået det bedre.

Så jeg synes sgu det er spild af tid at gøre det hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay nu kommer jeg med mit bedste tip, når jeg skal fjerne make up, så bruger jeg madolie... Jeg har en hud, som sjældent er fedtet, derfor kan jeg bruge madolie. Men det er billigt, og det er noget af det, som bedst tager make up´pen og så er det naturligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay nu kommer jeg med mit bedste tip, når jeg skal fjerne make up, så bruger jeg madolie... Jeg har en hud, som sjældent er fedtet, derfor kan jeg bruge madolie. Men det er billigt, og det er noget af det, som bedst tager make up´pen og så er det naturligt...

Nemlig :)

Jeg bruger kokossmør- den fedter ikke ligeså meget som en regulær olie- og så dufter den dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både morgen og aften - jeg knokler meget med min hud - har tør hud, men med bumser <_<

Også her.. har så bare kombineret hud og INTET hjælper <_<

Åh der ville jeg være så gammeldags jyde-skeptisk, at jeg ville tænke "Det SKAL hun jo sige, for at sælge renseprodukter!". :whistling Og i øvrigt, hvis sæbe og vand ikke kan få make-uppen af, så er det i hvert fald ikke make-up jeg skal have på :unsure Synes faktisk det er lidt uhyggeligt, hvis det sidder så godt fast i min hud :blink

Men jeg er enig i, at sæbe udtørrer. Men jeg tror på, at man kommer langt med VAND og med en neutral fugtighedscreme, hvis man har brugt sæbe og det har udtørret huden :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh :blush Og det er på trods af jeg er uddannet kosmetolog :blush Jeg ved jeg burde, men orker ik altidat gøre det. Lige nu bruger jeg produkter fra lancome.

Nu quoter jeg lige mig selv, for at vise at jeg ikke er en der plejer min hud som man "burde". Og i dag blev det bekræftet rimelig kraftigt, at dette er ikke altid nødvendigt.

For noget tid siden, købte jeg via downtown, et gavebevis til en diamant peeling, hvor det øverste hudlag slibes af, og man skulle få "perfekt" hud.

Denne Ole Henriksen wannabe (lidt for kunstigt udseende og med svag amerikansk accent) skal så rense min hud af inden behandlingen, og udbryder nærmest "GUUUUD hvor har du en ren hud!Jeg takker og får fortalt at jeg sjældent renser den eller gør andet ved den. Han er meget overrasket! Han renser videre og siger, stadig med stor overraskelse i stemmen, at jeg har den perfekte hud og at den er meget stram og fin. Mine porer er små og at han ville være en meget fattig mand hvis alle havde hud som jeg har.

Så man behøver virkelig ikke altid købe sig fattig i produkter, hvis bare man gør det som passer lige netop til en :)

Bare lige en lille solstråle historie fra en der sjældent gør noget ved sin hud ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER