ki schou

Insanity workout - den fedeste motion

21 indlæg i dette emne

Nogen der kender det? Det er en mand der hedder Shaun T, der har lavet det program.

Jeg er startet på at træne det, og det er vildt fedt.

Mega hårdt men rigtig fedt. Det tager ca. 40 minutter - og du er helt færdig bagefter men det føles bare så godt.

Du træner hjemme foran dvd'en, det er cross fitt træning uden vægte eller andre ting, du bruger kun kroppen.

Programmet er beregnet til at du træner 6 dage om ugen i 60 dage, jeg har kun trænet det 14 dage - 4 gange i første uge og 5 gange i anden uge.

Så man behøver ikke træne 6 dage om ugen, det er for hårdt i starten.

Men jeg kan klart anbefale det, hvis du sidder og trænger til at ryste en masse energi af kroppen (og fedt for du brænder mange kalorier).

Du kan se en smagsprøve HER, jeg købte min dvd pakke på Amazon.

:8: kan godt pakke sammen - Shaun T rules :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt! Hvad har du givet for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fedt! Men kender mig selv for godt til at vide jeg aldrig får det gjort :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holy mad cow on ice! :unsure

Jeg tror vist jeg skal prøve det, når jeg har tabt mig lidt mere (så jeg rent faktisk kan kravle rundt på gulvet i det bevægelser også)

Bare simpelthen for at prøve det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Hvad har du givet for det?

Har givet 1200 for det på Amazon. Men jeg kender et par stykker, der efterfølgende har købt det billigere i Den Blå Avis.

Jeg har en fornemmelse af, at det er piratkopier de har købt, for de har givet omkring 500-700 for det, men det er bare en fornemmelse.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder fedt! Men kender mig selv for godt til at vide jeg aldrig får det gjort :whistling

Du bliver afhængig - jeg kan slet ikke vente til jeg skal træne om aftenen.

Vildt at man kan glæde sig sådan til at svede så meget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holy mad cow on ice! :unsure

Jeg tror vist jeg skal prøve det, når jeg har tabt mig lidt mere (så jeg rent faktisk kan kravle rundt på gulvet i det bevægelser også)

Bare simpelthen for at prøve det!

Jeg ved faktisk ikke, om der er en begrænsning for i hvilken grundform du skal være.

Der er ingen tvivl om, at det er sindsygt hårdt, men man kan jo gøre det i det tempo, som man kan.

Så hvis dem i videoen laver 15 armbøjninger, kan du måske lave 5 men det er jo bedre end slet ikke at lave nogen.

Nu ved jeg ikke, hvor overvægtig du er, hvis du fx vejer 30 kilo for meget, så vil det nok være svært for dig at lave nogen af øvelserne.

Men elleres jo - det skal prøves :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke, om der er en begrænsning for i hvilken grundform du skal være.

Der er ingen tvivl om, at det er sindsygt hårdt, men man kan jo gøre det i det tempo, som man kan.

Så hvis dem i videoen laver 15 armbøjninger, kan du måske lave 5 men det er jo bedre end slet ikke at lave nogen.

Nu ved jeg ikke, hvor overvægtig du er, hvis du fx vejer 30 kilo for meget, så vil det nok være svært for dig at lave nogen af øvelserne.

Men elleres jo - det skal prøves :loveshower

Høhø, nu vejer jeg så ca. 50 kg. for meget, men det skal helt sikkert prøves når min vægt taler for det!

Det er da noget så grænseoverskridende og ser ud til at være noget som bare sætter ens krop på prøve - og det er jeg totalt for når jeg kommer ned på en optimal vægt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, de ved da også hvad de skal have for det :blink

Men det ser rigtig fedt ud!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt klart prøve det og har også bestilt det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt klart prøve det og har også bestilt det. :)

Fedt - du bliver så glad for det.

Vi har fået en anden hooked på det, hun er også blevet afhængig af det.

Jeg er sikker på, at du vil synes om det - du bliver for sej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, de ved da også hvad de skal have for det :blink

Men det ser rigtig fedt ud!! :glad

Ja det er pebret men det bedste vi har brugt penge på længe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser sq meget godt ud.. hvis pengene en dag er til det skal det da prøves :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser vildt ud.. Men jeg synes det er dyrt.. <_< Må lige gå i tænkeboks :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høhø, nu vejer jeg så ca. 50 kg. for meget, men det skal helt sikkert prøves når min vægt taler for det!

Det er da noget så grænseoverskridende og ser ud til at være noget som bare sætter ens krop på prøve - og det er jeg totalt for når jeg kommer ned på en optimal vægt :)

Ok - så vil du nok få lidt svært ved nogle af øvelserne.

Men når du er ved at være der, så vil dette her give dig det sidste spark til at komme af med kiloene.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HER kan du købe det på dba.dk - jeg ved ikke om det er en piratkopi eller om vedkommende måske bare har købt en masse med hjem fra USA. Men jg kender en, der fik det for 500 fra vedkommende, så hun er til at handle med åbenbart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sælger det godt- men jeg kunne nok godt strikke et træningsprogram sammen der ville virke ligeså godt- fx med mange af de bodyweight exsercises fra bodyrock.tv

- men får det jo aldrig gjort!! <_< :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh ja bodyrock.tv er godt, det har jeg også brugt! Selvom jeg træner alle hendes bryst øvelser synes jeg stadig ikke mine ligner hendes haha!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sælger det godt- men jeg kunne nok godt strikke et træningsprogram sammen der ville virke ligeså godt- fx med mange af de bodyweight exsercises fra bodyrock.tv

- men får det jo aldrig gjort!! <_< :D

Jamen så er det da bare at komme i gang, jeg tror han har tjent mesterkassen på dette program :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhg hende fra bodyrock - det er næsten for meget af det gode. Hun er for hugget synes jeg, det ser helt unaturligt ud.

Mette, du skal nok nærmere pumpe 30.000 i en plastikkirurg fremfor at pumpe hendes program for at få hendes bryster :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhg hende fra bodyrock - det er næsten for meget af det gode. Hun er for hugget synes jeg, det ser helt unaturligt ud.

Mette, du skal nok nærmere pumpe 30.000 i en plastikkirurg fremfor at pumpe hendes program for at få hendes bryster :whistling

Tror du!? Synes de ser utrolig ægte ud... :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER