bebs3

Positive ægløsnings test i 3 dage???

10 indlæg i dette emne

Ja som jeg skriver, har jeg haft knald hamrene positive ægløsnings test i 3 dage.... Hvordan kan det lade sig gøre??? Er det ik kun noget man har i ca 1 døgn???

Håber der er nogle der kan hjælp lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :)

(Du ved det der med at teststregen skal være ligeså eller kraftigere end kontrolstregen?)

Det har jeg også prøvet, meget mystisk.

Men du skal gå ud fra den første postive test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal gå ud fra den første positive æl test som den dag du har æl. Efter æl vil du kunne teste positive tests (dog en lille smule aftagende) resten af perioden indtil næste mens eller endnu bedre til positiv g test :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh så blev jeg lidt kloger på de test ;) mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal gå ud fra den første positive æl test som den dag du har æl. Efter æl vil du kunne teste positive tests (dog en lille smule aftagende) resten af perioden indtil næste mens eller endnu bedre til positiv g test :loveshower

Arg - det passer altså ikke. Man kan lave positive test i normalt 1-2 dage og nogen kan i 3, men derefter bliver de altså negative igen, da ægløsningshormonet (der får testen til at slå ud) er sådan et der spiker og så falder igen.

Som andre skriver er det den første positive test der gælder og man har så ÆL indenfor de efterfølgende 24-36 timer. At man kan lave positive test i flere dage betyder bare, at ens ægløsningshormon (LH) falder langsomt ift. dem der kun kan lave en positiv test i f.eks. 6-12 timer.

Der er den undtagelse, at mange kan lave positive ÆL-tests, når de er gravide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vist lige prøve at tage en igen i dag... og se hvad den siger ;) tænk nu hvis..... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Susanne - nogle kvinders LH er kraftigt forhøjet i flere dage mens andres næsten ikke er til at fange på en test.. Mine bliver f.eks. mere og mere tydelige i dagene op til ÆL, derefter er de knald-positive i tre-fire dage, og til sidst fader de stille og roligt ud og bliver negative igen. Kan dog godt forstå, du undrer dig over de mange positive tests. Det gjorde jeg godt nok også første måned jeg forsøgte mig med de ÆL-tests :) Men det er altså helt normalt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg - det passer altså ikke. Man kan lave positive test i normalt 1-2 dage og nogen kan i 3, men derefter bliver de altså negative igen, da ægløsningshormonet (der får testen til at slå ud) er sådan et der spiker og så falder igen.

Som andre skriver er det den første positive test der gælder og man har så ÆL indenfor de efterfølgende 24-36 timer. At man kan lave positive test i flere dage betyder bare, at ens ægløsningshormon (LH) falder langsomt ift. dem der kun kan lave en positiv test i f.eks. 6-12 timer.

Der er den undtagelse, at mange kan lave positive ÆL-tests, når de er gravide ;)

Enig! Jeg har ved begge graviditeter haft positive ÆL tests samtidig med positiv graviditetstests ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan jeg så teste total positiv for Æl 5 dage før jeg fik Mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tog lige en æl igen igår (kunne ikke dy mig ;)) og igen mega positiv, så nu prøver jeg at tage en gt om nogle uger...!!!!!!

Men ja det er en jungel med de test og man bliver ligesom lidt afhæning af dem... godt jeg købte så mange :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER