Tina80

Skal se på denne barnevogn i morgen

8 indlæg i dette emne

Fandt denne fine Basson barnevogn på nettet til 1500 kr. Men har forhandlet mig til 1000 kr.

Den er blevet brugt til 2 børn og er fra 2005.

Skal ud og se på den i morgen, så håber den er tilfredsstillende

post-1508-050205400 1339248788_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan en har jeg haft der er blevet brugt til mine 2 unger og er nu på vej i brug ved min svogers baby jeg var rigtig glad for den ved ikke hvad den kostede i 2005 men jeg gav 2000 kr for den i 2004 og det var med lift og pusletasken ;-)

Det var på super tilbud i ønskebørn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare i tvivl om vi skal købe denne eller en anden vogn vi har set på til 1500 kr som er Emmaljunga fra 2007 (så altså 2 år nyere)

Basson har lidt rust på hjulene og Emmaljungaen har lidt overfladisk rust på stellet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare i tvivl om vi skal købe denne eller en anden vogn vi har set på til 1500 kr som er Emmaljunga fra 2007 (så altså 2 år nyere)

Basson har lidt rust på hjulene og Emmaljungaen har lidt overfladisk rust på stellet.

Søde I har tid endnu, er I i tvivl så lad være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Emaljunga, og var rigtig glade for den. Desværremugnede den i vores garage!! <_< Nu har vi købt en ny Brio, den er jeg spændt på. Spændende hvad i vælger. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi droppede den vi skulle ha det på i morgen. Skal over og se en emmaljunga big står suprime på mandag på fyn til 1850 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi droppede den vi skulle ha det på i morgen. Skal over og se en emmaljunga big står suprime på mandag på fyn til 1850 kr.

Ja det er jo ikke meget omvej, I skal jo alligevel til fyn, nu tøser alligevel er afsat :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo ikke meget omvej, I skal jo alligevel til fyn, nu tøser alligevel er afsat :loveyou

Hi hi nemlig. og har en masse ventetid fra vi kommer over med færgen til vores tid på sygehuset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER