sivtop

Scanning i uge 9+0

32 indlæg i dette emne

Jeg har blødt lidt i nogle dage, ikke voldsomt... men min læge har sendt mig til en scanning her i eftermiddag.

Jeg har lige brug for at skal forberede mig lidt på hvis det er den indvendige scanning.

Så i som er sendt ud til en akut scanning omkring uge 9, hvad har i oplevet?

Håber at vores lille rosin er okay :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mindes at den var indvendig - men det er knap 4½ år siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til skanning i uge 7 og 9. Ikke noget akut men som en del af den pakkeløsning der var med på klinikken hvor jeg blev insemineret.

De første skanninger var for mit vedkommende indvendige skanninger. Dvs. lægen har et apparat som mest af alt minder om en dildo hvor han/hun putter lidt glidecreme på så du ikke mærker det ret meget. Jeg synes på ingen måde det var ubehageligt. Lidt koldt først men klart mere afslappende en en almindelig gynækologisk undersøgelse med det der forfærdelige andenæb de altid kommer til at nive en med.

Grunden til den indvendige skanning, fik jeg af vide, var fordi fosteret på dette tidspunkt er så lille så man bruger "dildoen" for at komme så tæt som muligt på fosteret.

Og igen. Det er ikke ubehageligt.

Rigtig meget :goodluck og håber og ber til at alt er som det skal være :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet udvendigt 10+0, men det var vist også lige på grænsen. Tror som udgangspunkt at du bliver scannet udvendigt, men hvis ikke de kan se nok bliver det indvendigt.

Så forresten en lille bønne med arme og ben, der hoppede rundt. Det var ret fantastisk :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet på privat klinik 9+2 det var udvendigt og man ku sagtens se vores lille kartoffel dengang :loveshower

Men jeg ved at de ofte på hospitaler laver indvendig scanning når det er tidligt, fordi det gir bedre billed, og det kommer også an på hvordan din livmor ligger. Personligt syns jeg ikke det er ubehageligt, det er sådan en "dildo scanner" de bruger og man er så optaget af om alt er ok at det ikke er noget man går op i. Håber din spire har det godt derinde :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet på privat klinik 9+2 det var udvendigt og man ku sagtens se vores lille kartoffel dengang :loveshower

Men jeg ved at de ofte på hospitaler laver indvendig scanning når det er tidligt, fordi det gir bedre billed, og det kommer også an på hvordan din livmor ligger. Personligt syns jeg ikke det er ubehageligt, det er sådan en "dildo scanner" de bruger og man er så optaget af om alt er ok at det ikke er noget man går op i. Håber din spire har det godt derinde :goodluck

Utrolig så enige vi var omkring Dildoskanneren :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du skal forvente en indvendig scanning. Så bliver du i hvert fald skuffet. Jeg blev scannet indvendig til NF også, da han ikke ville flytte sig. Tror helt sikkert de nok skal vejlede dig og de ligger formentlig en håndklæde over dig, så du ikke føler dig blottet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev skannet 9+4 pga. Blødning og det blev gjort ved en indvendig skanning, dels så de kunne så den lille ordentligt, men også fordi de så kiggede efter forklaringen på blødningen- om det var noget i livmoderen osv. Det er ikke slemt med den indvendige skanning, man kan næsten ikke mærke den.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups- dobbelt post.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du skal forvente en indvendig scanning. Så bliver du i hvert fald skuffet. Jeg blev scannet indvendig til NF også, da han ikke ville flytte sig. Tror helt sikkert de nok skal vejlede dig og de ligger formentlig en håndklæde over dig, så du ikke føler dig blottet.

Jeg blev også skannet indvendigt til NF- den udvendige skanning var ikke særlig "klar". Det var vist den værste skanning - for at få Blop til at makkeret "hev hun den ud og ind" og kørte rundt :rolleyes Forresten blev jeg også skannet indvendig 26+5 pga. Endnu en blødning- igen for at se, om det var en blødning eller lign. I livmoderen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... jeg forbereder mig på "dildoscanneren" ;) Men åååhh, jeg er så blufærdig, så det er virkelig grænseoverskridende for mig kan jeg mærke. Også til trods for at vi skal se rosinen forhåbentligt ha det godt... pyyha.

Tænk på mig og send god karma omkring kl 14!! :unsure :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... jeg forbereder mig på "dildoscanneren" ;) Men åååhh, jeg er så blufærdig, så det er virkelig grænseoverskridende for mig kan jeg mærke. Også til trods for at vi skal se rosinen forhåbentligt ha det godt... pyyha.

Tænk på mig og send god karma omkring kl 14!! :unsure :unsure

Du får et klæde over dig, som sagt er det virkelig ikke slemt :kram Tænk på, at det er hver dag for dem- de gør det hver eneste dag. Og det sikre jer nogle gode billeder ;)

Sender masser af godt karma i din retning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får det osse mere og mere okay med det, som timerne går. Som du skriver, så er det vigtigste altså at se lillebebs, og få vished omkring at alt er okay derinde :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været til skanningen endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... har været afsted, og oplevede det værste nogensinde. Der var ikke noget hjerteblink... jeg kan intet rumme, overhovedet. Jeg er så overvældende ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... har været afsted, og oplevede det værste nogensinde. Der var ikke noget hjerteblink... jeg kan intet rumme, overhovedet. Jeg er så overvældende ked af det.

:kram der er slet ikke nogen ord, som kan dække de følelser du sidder med. Håber manden og dig passer på hinanden, snakker om det osv. :kram

Har været der selv- det er frygteligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er jeg ked af at høre. Jeg har jo desværre selv været der alt for mange gange, så ved hvordan det føles :(

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv altså. Hvor er det bare uretfærdigt. Kæmpe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram herfra!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv det gør mig ondt at høre... Det må være en skrækkelig besked at få, godt lægen tog dig seriøst :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :boo :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh nej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER