liva30

Ø-råd!!

12 indlæg i dette emne

Hejsa!! Vi har holdt "Ø-Råd" og har besluttet at vi denne gang vil vide hvad der gemmer sig der inde. Mest fordi der er 2 og det kunne være lidt rat at ha så meget på plads som muligt, hvis de vælger at komme meget før tid. En læge sagde også at det kunne være en go ide at ha nogle navne på plads, hvis de hurtigt skulle døbes! Det satser vi dog ikke på bliver nødvendigt!!!! Vil i vide hvad der gemmer sig der inde??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er helt enige om at vi gerne vil vide hvad maven gemmer på :)

Det er jo en overraskelse uanset hvornår man får det at vide, og vi vil gerne kunne kalde vores barn han eller hun i stedet for den, så det bliver lidt mere personligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi vil også gerne vide det.. Ligesom sidst.

Dog venter vi nok til MD, hvis de kan se det der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Vi vil helt sikkert også vide det og vi venter også til MD scanningen med at få det at vide.

Jeg er simpelthen for nysgerri, og dels gælder jeg også mig til at vi kan sige han/hun om barnet i stedet for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil vide det. Morten fik en kønsscanning i Fars Dags gave. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil også vide det.

Jeg er 12+1 idag og vi skal til NF imorgen så jeg har booket en kønsscanning d. 28/6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har booket en kønsscanning til på torsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber da på at en af de mange gange jeg skal scannes, at de der vil fortælle mig det!! Nu må det bare gerne MEGET gerne blive D.19. Så jeg igen kan se de 2 der inde i hulen :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja HELT sikkert, vil gerne vide om det er en han eller hun. Kan godt lide at være forberedt, synes det er rart at vide, hvad man skal gå efter når man køber tøj osv.

Jeg skal til NF på fredag (uha er vildt spændt), men hvor bestiller man tid til kønsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja HELT sikkert, vil gerne vide om det er en han eller hun. Kan godt lide at være forberedt, synes det er rart at vide, hvad man skal gå efter når man køber tøj osv.

Jeg skal til NF på fredag (uha er vildt spændt), men hvor bestiller man tid til kønsscanning?

Umiddelbart vil jeg sige du skal finde en privatklinik i dit område. Dvs. det er af egen lomme du skal betale for scanningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide det. Både fordi det gør det nemmere at købe tingene inden, fordi vi er spændte og fordi jeg tror, det må være dejligt at sige hun eller han om den lille. Måske mest fordi jeg er så spændt og gerne vil vide så meget som muligt allerede :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil også gerne vide det :) Det bliver dejligt at kunne kalde det en han/hun i stedet for den. Skal til NF på tirsdag, men forventer ikke de kan se noget, men hvis de kan vil det være skønt, ellers så tror jeg godt vi kan vente til MD :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER