Sandie

opdatering fra os

11 indlæg i dette emne

Hvor har jeg bare ikke haft overskud til bk, men er begyndt at læse lidt med igen.. stort tillykke med alle jeres guldklumper... :wub

Her går det godt, Bettemanden trives fint, og storsøster knuselsker ham bare.

Han har gulsot, og det har betydet vi skulle vække ham hver 3. time døgnet rundt. Og med han spiser mellem ½ time og så er mellem ½-1 time om at falde ordentlig i søvn (skal have sutten hele tiden) Så der jo pludselig kun 1½-2 timer til han skal vækkes, og med en nabo der bygger om har jeg bare ikke kunne hvile mig ordentligt så er ved at være lidt træt.

Sidst sp var forbi sagde hun at da gulsoten ikke var væk, og han kun havde taget 100g på 10 dage skal han stadig vækkes. om natten er det dog intet problem der vågner han selv hver 2 time nu, og nogle dage kan han være 5 timer om at falde i søvn igen.. og ja når han endelig overgiver sig står storesøster op.

SP kommer igen på onsdag for at tjekke om han tager på om gulsoten er væk der. Håber sådan så jeg snart kan være fri for at vække ham.

Ellers er der vel ikke så meget at sige.. knuselsker den lille smukke skabning :wub

484190_10150807377162757_713842756_9720576_1536968485_n.jpg

543315_10150786509982757_713842756_9654876_1699397158_n.jpg

551155_10150807375747757_713842756_9720569_1958299142_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at høre fra jer. :) Ikke så fedt med gulsot og vækning, men dejligt at det ellers går godt. Og hvor er det bare nogle skønne billeder af nogle skønne unger! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle skønne billeder :loveshower Øv med gulsot :( håber snart, at der kan komme lidt mere ro på hos jer, så du kan få hvilet ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej Sandie, hvor er han bare lækker, og sikke dejligt, at Nadja er så glad for ham.

Og så er jeg sikker på at der er bedring næste gang i skal se SP. :biglove :biglove :biglove :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er dine unger bare søde, og sikke nogle dybe babyblå øjne :loveshower han er da uimodståelig. Kan sørme godt forstå du er træt, godt kæmpet! Håber sp er tilfreds med ham så I snart kan få en mere naturlig rytme og du kan få lidt bedre søvn.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nogle skønne unger! Elsker billedet af deres hænder, Sådan et må jeg også ha taget af mine drenges! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FANTASTISKE billeder, specielt det med hænderne :loveshower

Man kan godt se han stadig har lidt gulsot, men det forsvinder snart, bare vent og se :kram2

Ja det er surt når ens nabo larmer lige som man har fundet sofaen og skal slappe af. Vi har en nabo med 6 terrier, som gøer rigtig meget. Hans kommentar til vores brok over dem er at "det er jo deres natur" GU er det ej :angry prøv at opdrage dem og respektere at du har naboer, eller FLYT ud på en forladt gård hvor du ikke irritere nogle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres kommentare, de betyder meget for mig :kram2

Det gør bedre, blodprøven viste Nicklas er sund og rask, og sp målte ham sidste besøg til at have taget 180g på på 8 dage, og gulsoten næsten er væk, så har fået lov at lade ham sove igennem om natten, men stadig vække ham hver 3. time om dagen, men synes kun det hyggeligt at have ham lidt vågen om dagen.. Nu håber jeg bare han gider sove om natten.. ;)

Her sidder han med til middagsbordet ;) Ja stakkels knægt i alt storesøster lyserøde ting ;)

545604_10150817007317757_1943730292_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle lækre børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare herlig! Godt han snart er ovre gulsoten :)

Og mon ikke han overlevef alt det lyserøde? Han ser da fint tilfreds ud :biglove :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER