tullemor87

Hmmmm... Mon den er der?????

20 indlæg i dette emne

Okay, nu lukker jeg lige ALLE mine frustrationer ud - på ÈN gang! Så jeg undskylder på forhånd og håber at alle kan følge med.

Manden og jeg prøver i øjeblikket forskellige løsninger for at se om vi kan blive gravide... I denne måned har jeg ægløsningstestet og vi har :hump hveranden dag udenfor ægløsning og hver dag i ægløsningsperioden...

I søndags var vi til pinsegrillfest hos en kammerat. Han har havestue med hjemmebar, og det plejer at gå rimelig vildt for sig med de våde varer hos ham... Men ligemeget hvad jeg drak af yndlingsdrinks og shots, smagte de mig ikke, og nogle af dem gav mig sågar kvalme og opkastfornemmelse...

I mandags vågnede jeg - og jeg var rigtig groggy, og jeg havde i virkeligheden næsten ikke drukket noget... Så vi kørte ind til byen for at handle, og jeg købte samtidig graviditetstest. Jeg kom hjem og tissede på den... Og efter 4½ minut viste den en lillebitte, næsten usynlig, streg i testfeltet. Vi har jo prøvet at tabe og miste fostre før, så vi blev enige om at se tiden an, men vi var begge enige om at en streg - DET VAR DER altså!

Jeg testede så igen med en test af et andet mærke, som viste en mindre streg. Og jeg slog tanken hen og tænkte - nå ja, det er nok ikke denne gang alligevel, så...

Men symptomerne på en evt. graviditet blev ved med at opstå... Jeg har ømme/tunge bryster, jeg er MEGA træt - HELE TIDEN, jeg har ondt i mit underliv, jeg tuder af det mindste og kan i den grad mærke at mine hormoner bare RASER!!!

Så i går eftermiddags skulle vi lige :hump - og så begynder jeg at bløde! Jeg tænker at så var min menstruation kommet, og jeg bliver selvfølgelig rigtig ked af det, men jeg er også afklaret med at det er nok bare sådan det er... Jeg går på toilettet og kan godt se at jeg bløder, men efter dette toiletbesøg har jeg ikke blødt siden. Til gengæld får jeg nogle SYGE jag i siden i går aftes og i løbet af i nat... Disse blandes med hvad der plejer at være menstruationssmerter - men stadig ingen ordinær blødning...

Jeg skulle have menstruation i løbet af de sidste par dage, men pga. PCO har jeg utrolig uregelmæssig mens, og det er ikke til at sige om den er forsinket fordi jeg tænker på det, eller om den bare ikke har tænkt sig at komme før engang i næste uge...

Det korte af det lange er - NU venter jeg spændt på at manden kommer hjem med en graviditetstest til mig, når han kommer fra arbejde... Og hvis den ikke viser noget, så håber jeg bare at der snart kommer menstruation... Men håber mest på det første!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh det er jo svært at sige, men det kunne da sagtens lyde som, at der var en lille én på vej? I hvert fald tror jeg da, at I kan konkludere, at der er opstået kontakt mellem æg og sædcelle. Nu skal det så bare blive ved med at udvikle sig og vokse :goodluck

Håber på det bedste for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opmuntringen... Venter spændt på at manden kommer hjem fra arbejdet med en test, så jeg kan få at se om jeg skal vente på menstruation eller bestille tid hos lægen... :rolleyes

uh det er jo svært at sige, men det kunne da sagtens lyde som, at der var en lille én på vej? I hvert fald tror jeg da, at I kan konkludere, at der er opstået kontakt mellem æg og sædcelle. Nu skal det så bare blive ved med at udvikle sig og vokse :goodluck

Håber på det bedste for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da spændende! Håber da meget for jer at den er her! Glæder mig til at læse opdatering når manden er hjemme. Men husk at hvis du tester nu er det ikke sikkert det er stærkt nok så du må nok teste i morgen tidlig igen for en sikkerheds skyld.

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige testet. Svag lyserød streg - men mere markant end i mandags... Håber virkelig den bliver derinde!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så forsigtigt tillykke med graviditeten da!

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for jer at den er bragende positiv om et par dage ;-)

Og også et forsigtigt tillykke herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj det lyder da lovende :) Meget forsigtigt tillykke og krydsede fingre herfra :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med stregen? Og skal vi ikke se billeder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ønsker jer rigtig meget :goodluck :goodluck :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det?? Håber stregen er der stadig og kun er blevet mere tydelig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende :balloons Jeg vil da også gerne se et billede af testen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun på fra mobilen i dag - derfor ingen billeder... Vores læge har lukket indtil onsdag, men i går testede jeg selv og fik et klokkeklart resultat - II til os <3

Håber bare at det lille vidunder bliver derinde (og forhåbentlig på et tidspunkt holder op med at gøre mig så skidt tilpas (-; )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iih hvor dejligt :loveshower tillykke med det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!!!!!!!! :hurra :D :yay :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun på fra mobilen i dag - derfor ingen billeder... Vores læge har lukket indtil onsdag, men i går testede jeg selv og fik et klokkeklart resultat - II til os <3

Håber bare at det lille vidunder bliver derinde (og forhåbentlig på et tidspunkt holder op med at gøre mig så skidt tilpas (-; )

:balloon hurraaaa stort tillykke med den lille spire....! En streg er en streg så :hophop

Men jeg ved hvordan det er at gå og være usikker. Har også først selv lige taget en bragende positiv test idag :balloon Glæder mig til at "følges" med dig :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer begge 2 med de positive tests!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER